Jump to content
IGNORERAD

Freja i Nynäshamn 10:e augusti


Gorocco

Recommended Posts

Nu kommer en spontan bestämd träff.

 

Kent Ploog som spelat hos Peter Dahlin på Orust i ett par år på raken kommer att på lördagen den 10:e augusti spela på båten Freja i Nynäshamn.
Denna gång med gruppen Raceway och då spela rocklåtar, fritt entré ska det vara om jag fattat det rätt.
Pendeltåget till ändhållplatsen Nynäshamn och sen ligger båten där vid hamnen.
 

Vi är ett gäng som kommer att åka dit och kolla på spelningen som börjar runt 21.00.
Det blir uppvärmning i Hemfosa som ligger på vägen och sen tar vid pendeltåget från Hemfosa till Nynäshamn, en resa på cirka 20 minuter.
Hör av er om ni vill komma förbi på förvärmning i Hemfosa innan.

 

Vid bra väder kan det bli grillning för de som vill.

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Kollar lite

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

jag kommer men frugan måste jobba.

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om jag läser spårvagnskatalogen rätt så går sista 22,45 mot el stockholmia

 

Snälla säg att jag har fel

Kort tid även om man ställer snigelvagnen i hemfosa

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Luke the Drifter
11 minuter sedan, skrev husse:

Om jag läser spårvagnskatalogen rätt så går sista 22,45 mot el stockholmia

 

Snälla säg att jag har fel

Kort tid även om man ställer snigelvagnen i hemfosa

Jag vill inte påstå att Du har fel men du kanske läste fel tidtabell ;)

 

Screenshot_20190802-065538.png.84815b15536dcaaa7360d3e3237f4ccd.png

 

Mvh

Luke

Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare

Link to comment
Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev Luke the Drifter:

Jag vill inte påstå att Du har fel men du kanske läste fel tidtabell ;)

 

Screenshot_20190802-065538.png.84815b15536dcaaa7360d3e3237f4ccd.png

 

Mvh

Luke

Härligt, jag sökte nog på nynäs--uppsala. men då fortsätter vi att fundera

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev husse:

Härligt, jag sökte nog på nynäs--uppsala. men då fortsätter vi att fundera

Ta med ett tält å sov över vetja!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Så nu har jag luskat ut hur man köper spårvagnsbiljett också, och den gäller ända hemifrån.  Inte så jävla lätt om man åker moppe annars.

Nu ska vi bara ha väder så äre klappat å klart. 

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev husse:

Så nu har jag luskat ut hur man köper spårvagnsbiljett också, och den gäller ända hemifrån.  Inte så jävla lätt om man åker moppe annars.

Nu ska vi bara ha väder så äre klappat å klart. 

Går det inge luftballong dit?:lipa:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

58 minuter sedan, skrev audirs2:

Går det inge luftballong dit?:lipa:

Är väl ungefär som att åka mopar, kommer aldrig fram

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jodå

Tidningsrubrikerna dagen efter löd: Freja har kantrat på grund av några passagerare som hade lite för kul...…….

 

Måste ha hänt efter sista spårvagnen hade rullat iväg 😎

 

Annars var det som vanligt, en välkänd välkommen sten snubblade jag och mitt paraply på

DSC_2986.JPG.f825b9ab182f14f84651b2454c4d78ed.JPG

 

Och som vanligt ska det försökas blanda sommarlätta i solskenet, resultatet vet ja inget om

DSC_2987.JPG.08e4f04eba93a534a566b8df0ec2b37a.JPG

 

Och så dödade vi en 9 åring, jag kunde aldrig tro att en sang son kunde må bra av lagring, men så fel jag hade

men tyvärr ingen bild på varken provsmakning eller flaskan 😍

 

Det här gör vi om, om några veckor

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...