Jump to content
IGNORERAD

Ännu en förtappad själ


MangeUdon

Recommended Posts

Sisådär, då var det kokta fläsket vändstekt. Nu har MangeUdon lämnat sitt lättjefulla syndiga leverne bakom sig. Han har hängt på sig den vuxna kavajen och bestämt sig för att missta sin svendom genom att ingå ett heligt förbund med sin käre livskamrat.

Jo, idag har vi alltså blivit man och hustru, jag och min käresta.

Kyrkan vill knappast viga min förtappade själ så vi vände oss istället till rådhusets liberala krypin och legaliserade vår koalition. Det blev en trevlig ceremoni utförd av en gemytlig förrättare. Nu är vi gifta.

Nu ska vi tillsammans utforska vuxenvärldens mysterier, låsa upp kyskhetsbältet och legalt hänge oss åt sådant som vuxna gör. :whistle:   Imorgon bär det av på bröllopsresa, vi får se vart vi hamnar. Chansen är ju rätt överhängande att det blir i sydostlig riktning vi vänder våra frusna nästippar.  :mdr:

/

http://www.mangeudon.se

dsc06439.jpg

MangeUdon, med ena foten i nordöstra Thailand

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 44
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • MangeUdon

    5

  • Avregistrerad clion

    5

  • Highlander

    2

  • John Khonken

    2

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

GRATTIS och stor lycka Herr o Fru MANGE

Baa (Morgan)

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Grattis!

När jag dör vill jag bara somna in fridfullt och stilla, precis som farfar.

Inte vrålande av namnlös fasa, som hans passagerare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ojoj vilket tjusigt par!

GRATTIS till er båda!  :great:

Vi har det iaf ganska bra!

Link to comment
Dela på andra sajter

Grattis till det stora steget in i vuxenvärlden. När ni lite senare i kväll, börjar utforska de aktiviter, som hör vuxenvärlden till, skulle jag vilja råda till försiktighet så här i början, det kommer att bli en hisnande upplevelse för dej och din moatje, tänk dock på att det är starkt vanebildande, och bör avnjutas i lagom stora doser så här i början.

En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas

Våga vägra fesbok

Link to comment
Dela på andra sajter

swedenfarang

Du är ju ganska snygg mange hehehe...

Grattis Grattis!

ps. vi gifte oss också borgerligt. ds.

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Gurkan21

Grattis Mange med fru :great:

En liten kram  eller puss till frugan

hade väl inte varit helt fel

Men du kanske väntar till ett senare tillfälle :whistle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Verkigt stiligt par. Grattis och hoppas ni får många fina år tillsammans..

MVH BanFang

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Stiligt par Grattis .Ps Ska ni gifta er i Thailand också ?

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Jättegrattis! :)

Vet inte om ni redan gift er cermoniellt i Thailand? Annars är mitt bästa råd att passa på att göra det vid lämpligt tillfälle. En upplevelse värt varenda korvöre i utlägg.

Kan nu så här på momangen inte komma på någon gång jag använt pengar på vettigare sätt faktiskt. Enda jag ångrar är att jag inte brände mer stålar på att göra det hela storstilat.

Hur som helst, lycka till på bröllopsresan i sydost. :)

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Highlander

Håller med Kim dær.

Hær borta hadde kallaset kostat

nærmare 200000 NOKså

en en gång grattis

Mvh

    Highlander

Fd agronomklepptoman

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag bockar och bugar för alla lyckönskningar och goda komplimanger, även å min FRUS vägnar  :wai:

Jo, det kommer att bli cermoni i Thailand, men vi bakar ihop det med farsgubbens 60-års fest i vinter. Det kan vara kul att ha mina kära grå med på kalaset.

Imorgon pyser vi ner på en renodlad avkopplingssemester a` 17 dagar. Vi börjar med en dryg vecka i huset, sedan släpar vi med den Thailändska delen av familjen på en liten minisemester till Phuket eller någon annan passande ö. Det visar sig vart vi styr vår kos.

Mvh/

www.mangeudon.se

MangeUdon, med ena foten i nordöstra Thailand

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Lycka till .om du vill titta på bilder så sök på tråden när var träffade du din fru och roi ett hade ju en kanonserie med piccs men jag mins inte om den låg på när var träffade du din fru

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Clio, jag ska ta och snoka runt där sen , men nu ska jag ägna några timmar åt såna där "äkta make saker" jag aldrig tidigare provat :whistle:   ...packa resväskan alltså  :mdr:

Hare bra/

www.mangeudon.se

MangeUdon, med ena foten i nordöstra Thailand

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Då får vi se om nio månader :preved:

12986_103_9752_jpg8a4c4bc8847c9754bf69a4

12986_103_9752_jpg8a4c4bc8847c9754bf69a4

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...