Avregistrerad clion Inlagd Maj 16, 2009 Dela Inlagd Maj 16, 2009 Bruce Springsteen - Tougher than the rest När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 16, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Maj 16, 2009 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 16, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Maj 16, 2009 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 16, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Maj 16, 2009 Bruce Springsteen-The Rising När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 16, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Maj 16, 2009 Denna nya tråd är för er som ej har möjlighet att se honom (jag tänker mest på dom som inte bor i sto eller Gbg) När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 16, 2009 Dela Inlagd Maj 16, 2009 Hej clion!Såg att du hade framlidne Kent och Yvonne på en bild(förvisso i en annan tråd)känner/kände du dom?Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
korp Inlagd Maj 16, 2009 Dela Inlagd Maj 16, 2009 Ar denna trad bara for Bruce S, eller kan vi andra ocksa lanka till vara favvo artister? #BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.# Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 16, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Maj 16, 2009 Ja jag lärde känna dom på bechen som min fu skötte åt sin syster. Dom var med på mitt bröllop också Tråden var när träffade du din fru Sen köpte jag och svågern korvvagnen av knallen Krister från Askersund och då träffade jag dom också När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 16, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Maj 16, 2009 Svar till Korp.Nä den är öppen för alla .Jag tänkte mest på dom som aldrig har haft möjlighet å se honom (Live) Ska kanske tilläga att dom är snart 60 år Förutom Blackman som är 63 så det är ett jäckla ös i gammlingarna När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oden60 Inlagd Maj 16, 2009 Dela Inlagd Maj 16, 2009 Tycker fortfarande Brucan var bäst i slutet 70 o början 80- talet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Aladdin Sane Inlagd Maj 17, 2009 Dela Inlagd Maj 17, 2009 Tycker Springsteen är en av dom mest överskattade artisterna. Ok en del av hans 70-tals produktion är bra men inte mer än så. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 17, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Maj 17, 2009 Smaken e som baken delad. Ja han vart bättre i unga år vem e inte det.men dom här sångerna hade han inte skrivit då När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Maj 17, 2009 Dela Inlagd Maj 17, 2009 Quote Tycker Springsteen är en av dom mest överskattade artisterna. Ok en del av hans 70-tals produktion är bra men inte mer än så. Överskattad o överskattad. jag var och såg på konserten när han rev Ullevi i Göteborg. Den arenan hade överlevt både Rolling Stones, David Bowie samt andra superartister innan. Efter Springseens framträdande blev det stopp på fler musikuppträdande där, han fick tiotusentals att stampa och dansa i takt med musiken på gräsplan så hela byggnaden sprack member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 17, 2009 Dela Inlagd Maj 17, 2009 Born in U:S:A,mmmmm,kommer ihåg att jag fick den LP:n av min bror på sjuksängen 85-86 och den var kanon då som nu.Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bäst i test Inlagd Maj 17, 2009 Dela Inlagd Maj 17, 2009 Kan väl tänka mig att sälja 2 biljetter till Springsteens söndagskonsert, ståplats, till nån på MPR. Någon? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Maj 17, 2009 Dela Inlagd Maj 17, 2009 Born in the USA var min första alldeles egna skiva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hasse11 Inlagd Maj 17, 2009 Dela Inlagd Maj 17, 2009 jag vet i alla fall vad jag skall var 4-5-7 juni STOCKHOLM THH BOSS Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 18, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Maj 18, 2009 Undra om Kim eller Lars60 skulle pröjsa 4000kr eller nåt liknande för å se han. Nä dom lägger nog det på tickets. Men om dom bodde i sto eller gbg så kanske. I norland får man hålla till godo med Rockolga mm När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 18, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Maj 18, 2009 OK då kör vi några till När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 18, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Maj 18, 2009 SPRINGSTEEN OUT IN THE STREET NEW YORK CITY När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 18, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Maj 18, 2009 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 18, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Maj 18, 2009 Bruce Springsteen Waitin' on a sunny day När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu