Jump to content
IGNORERAD

Atlantis Condo Jomtien


broder tuk tuk

Recommended Posts

Precis nyss, skrev Tommy:

Vad finns det för bevis på att det inte är så?

 

MVH

Inget men så kan man ju resonera om allt kan jag tänka 

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 74
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Mankan

    17

  • broder tuk tuk

    16

  • stefan5300

    12

  • Esspe

    4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

2 minuter sedan, skrev Tommy:

Vad finns det för bevis på att det inte är så?

 

MVH

Vad finns det för bevis att du är den du är?

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja att han trollar (hittar på massa saker) lär knappast undgå någon. Att han skulle bestå av några andra tidigare medlemmar som turas om att skriva i hans namn tror jag intet ett skit på.  Vad finns det egentligen för bevis för detta? 
Att han får hålla på, och inte blir påhoppad, mobbad likt andra inte lika kända medlemmar. Tonen är lite finare mot hen...

Skickat från min SM-N960F via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Nilsson68:

Att han får hålla på, och inte blir påhoppad, mobbad likt andra inte lika kända medlemmar. Tonen är lite finare mot hen...

Skickat från min SM-N960F via Tapatalk
 

Jag vet inte om tonen är bättre mot BTT men visst man räknar ju dock ändå med att han ska säga dumma saker. så ...

Ändrades av Mankan

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Alla som känner att de loggar in som BTT kan väl nu ge sig till känna. ?

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vet inte om tonen är bättre mot BTT men visst man räknar ju dock ändå med att han ska säga dumma saker. så ...
Ja! lite hjärtligare, VÄNligare..[emoji6]

Skickat från min SM-N960F via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

49 minuter sedan, skrev Mankan:

Alla som känner att de loggar in som BTT kan väl nu ge sig till känna. ?

Ok jag erkänner :slow:... som medlem sedan tidernas begynnelse :O_O:

 

 

Det är inte jag... :big_smile:

 

 

/BTT

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Lika bra att ni ger upp nu direkt.

 

Från starten på thaitjejer någon gång kring 2005-2006 så har det bara funnits en medlem bakom nicket BTT.

 

Skulle tro att jag är en av dom mest genuina och äkta nicken som dessutom aldrig självmant lämnat forumet.  Däremot har jag varit avstängd långa perioder men jag har aldrig tagit bort nicket BTT.

 

Jag har varit forumet trogen i snart 15 år trots att jag stundtals släpats i smutsen och varit utsatt för ganska grov gruppmobbing.

 

Jag vet egentligen inte varför jag stannat kvar på forumet men det skulle troligen en skicklig psykiatriker kunna analysera.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Lika bra att ni ger upp nu direkt.
 
Från starten på thaitjejer någon gång kring 2005-2006 så har det bara funnits en medlem bakom nicket BTT.
 
Skulle tro att jag är en av dom mest genuina och äkta nicken som dessutom aldrig självmant lämnat forumet.  Däremot har jag varit avstängd långa perioder men jag har aldrig tagit bort nicket BTT.
 
Jag har varit forumet trogen i snart 15 år trots att jag stundtals släpats i smutsen och varit utsatt för ganska grov gruppmobbing.
 
Jag vet egentligen inte varför jag stannat kvar på forumet men det skulle troligen en skicklig psykiatriker kunna analysera.
 
BTT
Tvångsmässigt trollande.
Diagnosen klar.
Helt gratis.


Skickat från min SM-N950F via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

39 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

Lika bra att ni ger upp nu direkt.

 

Från starten på thaitjejer någon gång kring 2005-2006 så har det bara funnits en medlem bakom nicket BTT.

 

Skulle tro att jag är en av dom mest genuina och äkta nicken som dessutom aldrig självmant lämnat forumet.  Däremot har jag varit avstängd långa perioder men jag har aldrig tagit bort nicket BTT.

 

Jag har varit forumet trogen i snart 15 år trots att jag stundtals släpats i smutsen och varit utsatt för ganska grov gruppmobbing.

 

Jag vet egentligen inte varför jag stannat kvar på forumet men det skulle troligen en skicklig psykiatriker kunna analysera.

 

BTT

Ja, det har jag funderat en del på. Och skrev nog lite om det för en tid sedan.

Jag försökte vara saklig och hygglig.

Det var nog ganska lika det du nu själv skriver.

Men då tyckte du att jag var elak och oförskämd.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
5 minuter sedan, skrev Sakhon:

Ja, det har jag funderat en del på. Och skrev nog lite om det för en tid sedan.

Jag försökte vara saklig och hygglig.

Det var nog ganska lika det du nu själv skriver.

Men då tyckte du att jag var elak och oförskämd.

 

Ber om ursäkt om jag tonade fram som elak då.

 

Jag är normalt en ödmjuk och ganska tystlåten karaktär.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
27 minuter sedan, skrev Nicholas:

Tvångsmässigt trollande.
Diagnosen klar.
Helt gratis.


Skickat från min SM-N950F via Tapatalk
 

 

Vet inte hur du definierar trollande i trådar men jag definierar det som ett medvetet försök att förstöra seriösa trådar, något som jag aldrig sysslat med.

 

Visst jag har fått trådar att ibland skifta ämne men att jag medvetet skulle sabotera trådarna är definitivt inte sant.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

19 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

Vet inte hur du definierar trollande i trådar men jag definierar det som ett medvetet försök att förstöra seriösa trådar, något som jag aldrig sysslat med.

Det är allt du gör. Alltid!

 

19 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

Visst jag har fått trådar att ibland skifta ämne men att jag medvetet skulle sabotera trådarna är definitivt inte sant.

Jo, det är sant, det är din enda uppgift här tycks det.

 

Till det kan läggas din tvångsmässiga mytomani, ljuger om precis allt. Samt feghet, kallar till träffar som du ej själv dyker upp på.

 

PS, jag kommer kommer på alla dina träffar nästa år, varenda en av dem. (OBS, nu ljög jag, liksom du påstår att du varit i Thailand, vilket du ej varit, nånsin, aldrig utanför Sverige heller, gjorde en BTT alltså).

 

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
28 minuter sedan, skrev Bibben:

Det är allt du gör. Alltid!

 

Jo, det är sant, det är din enda uppgift här tycks det.

 

Till det kan läggas din tvångsmässiga mytomani, ljuger om precis allt. Samt feghet, kallar till träffar som du ej själv dyker upp på.

 

PS, jag kommer kommer på alla dina träffar nästa år, varenda en av dem. (OBS, nu ljög jag, liksom du påstår att du varit i Thailand, vilket du ej varit, nånsin, aldrig utanför Sverige heller, gjorde en BTT alltså).

 

 

 

Du vet väldigt lite om mina skäl att utebli från en eller två träffar.  Feghet?  Du tycker det är skitmodigt att dyka upp på fester där alla mer eller mindre super sig redlösa.

 

Du är en extremt modig människa. En riktig karlakarl som dyker upp på alla träffar där det finns en chans att se djupt i glaset. Kan du sen hamna på foton med är lyckan gjord.

 

Men bästa bibben det finns en värld utanför forumfesterna där många väldigt modiga människor vandrar omkring.

 

Jag har slagits mot svår hjärtsvikt nu i åtta år där jag hela tiden riskerar hjärtstopp. Med en inopererad ICD pacemaker som enda skydd.

 

Man lär sig att bli modig eftersom man får fightas för livet varenda dag.

 

Så snälla bibben kalla mig inte feg.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

Så snälla bibben kalla mig inte feg

 

Ojojoj... mer lögner..

 

Nä, du är inte bara feg, du är en en mytoman också.

Allt du säger/skriver är en lögn också.

 

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

38 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Du vet väldigt lite om mina skäl att utebli från en eller två träffar.  Feghet?  Du tycker det är skitmodigt att dyka upp på fester där alla mer eller mindre super sig redlösa.

 

Du är en extremt modig människa. En riktig karlakarl som dyker upp på alla träffar där det finns en chans att se djupt i glaset. Kan du sen hamna på foton med är lyckan gjord.

 

Men bästa bibben det finns en värld utanför forumfesterna där många väldigt modiga människor vandrar omkring.

 

Jag har slagits mot svår hjärtsvikt nu i åtta år där jag hela tiden riskerar hjärtstopp. Med en inopererad ICD pacemaker som enda skydd.

 

Man lär sig att bli modig eftersom man får fightas för livet varenda dag.

 

Så snälla bibben kalla mig inte feg.

 

BTT

Beklagar ditt hjärtfel!

Kan du förklara hur du fightas mot hjärtfelet varje dag?

Tycker det låter tufft.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
7 minuter sedan, skrev Wangthong:

Beklagar ditt hjärtfel!

Kan du förklara hur du fightas mot hjärtfelet varje dag?

Tycker det låter tufft.

 

7 olika mediciner med jäkliga biverkningar. Trötthet, lågt blodtryck och diverse andra obehag.

 

Tanken på plötsligt hjärtstopp har man lärt sig leva med.

 

Kan bara ge rådet till alla medlemmar att va rädda om er och dra ner på supandet.

 

Skador på hjärtmuskeln är ingen höjdare.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Kära psykpatient BTT.

Du skriver till en liten krets du kallar medlemmar, är du verkligen den självutnämnda Forumjesus du vill  ge sken av?

Nej, du fabulerar och kastar lögner omkring dig, lögner du trumfat in i ditt eget medvetande som sanningar och med din sjukdomsbild är ett sådant handlande helt normalt, men tråkigt nog är detta det enda som kan kallas normalt i din alltmer inlåsta och påhittade värd..

Åstorp måste lida helvetets kval när du fck ny vårdplats i Värmland, kan inte vara lätt att bli av med ortens orakel.

 

Detta skrivet av en lika äkta hjärnskrynklare som du är f.d.. engelsklärare för div. potentater och barbrudar.

Ändrades av Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
9 minuter sedan, skrev Baa:

Kära psykpatient BTT.

Du skriver till en liten krets du kallar medlemmar, är du verkligen den självutnämnda Forumjesus du vill  ge sken av?

Nej, du fabulerar och kastar lögner omkring dig, lögner du trumfat in i ditt eget medvetande som sanningar och med din sjukdomsbild är ett sådant handlande helt normalt, men tråkigt nog är detta det enda som kan kallas normalt i din alltmer inlåsta och påhittade värd..

Åstorp måste lida helvetets kval när du fck ny vårdplats i Värmland, kan inte vara lätt att bi av med ortens orakel.

 

Detta skrivet av en lika äkta hjärnskrynklare som du är f.d.. engelsklärare för div. potentater och badbrudar.

 

Vad du skriver fäster jag ingen större vikt vid.

 

Jag har ju haft att göra med din avundsjuka och missunsamhet i många år även om dina inlägg numera är ganska sällsynta.

 

Varför du måste bekymra dig om att jag sett och upplevt mer i Thailand än vad du har gjort har jag aldrig förstått.

 

Du har mestadels varit i hembyn i Udon och jag har bott på många andra ställen runt om i Thailand.

 

Men varför vara avundsjuk Baa?   Du har väl haft ett gott liv i byn genom åren?

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Bibben:

 

Ojojoj... mer lögner..

 

Nä, du är inte bara feg, du är en en mytoman också.

Allt du säger/skriver är en lögn också.

 

 

Om du nu kan bedömma andra personers personlighetsstörningar så kan du väl förklara vilken störning en människa lider av och vilken bekräftelse han behöver på ett forum där han skriver diskuterar berömmer sig själv med två olika namn?

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Frågorna hopar sig och det börjar dra ihop sig till veckofinal!
 

Vem var det egentligen som smälte ner Exfru HCs vattenkokare?
Bibbens taxinota - Var det egentligen inte BTT som smet från den utan någon helt annan?
 

Missa inte den rafflande avslutningen när kombattanterna nu kliver in i ringen för sista ronden! Nu ska vi äntligen få svaren!
(Föga troligt att det där är sant dock.)

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

Lika bra att ni ger upp nu direkt.

 

Från starten på thaitjejer någon gång kring 2005-2006 så har det bara funnits en medlem bakom nicket BTT.

 

Skulle tro att jag är en av dom mest genuina och äkta nicken som dessutom aldrig självmant lämnat forumet.  Däremot har jag varit avstängd långa perioder men jag har aldrig tagit bort nicket BTT.

 

Jag har varit forumet trogen i snart 15 år trots att jag stundtals släpats i smutsen och varit utsatt för ganska grov gruppmobbing.

 

Jag vet egentligen inte varför jag stannat kvar på forumet men det skulle troligen en skicklig psykiatriker kunna analysera.

 

BTT

Nja, du har verkat under ett nick till...

Som du trollar får du finna dig o få skit!

Men du har ju iaf din lilla svans :)

Ändrades av Soengsang

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

3 hours ago, broder tuk tuk said:

Tanken på plötsligt hjärtstopp har man lärt sig leva med.

Vill inte på något sätt förringa dina problem och jag hoppas att hjärtat håller länge för dig.

Men.... Det där gäller ju faktiskt alla människor.

Folk dör ju varje sekund pga infarkter och skit - även unga och friska.
Bara att "gilla läget" och acceptera (vilket man ju måste även om det tar emot) att man när som helst kan ramla ihop.
 

Ber om ursäkt för sidospåret! Återgå omedelbart till att munhuggas nu.
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur går det med hotellsbokningen?

Naklua eller Jomtien?

Var går gränsen för dyrt?

 

Snälla uppdatera oss Btt, jag dör av nyfikenhet..

 

Rock on! 

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev stefan5300:

Om du nu kan bedömma andra personers personlighetsstörningar så kan du väl förklara vilken störning en människa lider av och vilken bekräftelse han behöver på ett forum där han skriver diskuterar berömmer sig själv med två olika namn?

buffelrövstittarstörning?

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...