Jump to content
IGNORERAD

polaren vill flytta till Thailand


HajKaj

Recommended Posts

14 timmar sedan, skrev Soengsang:

Nja, många som har dåliga erfarenheter från den figuren.

”Oväntade” utgifter etc.

Googla hans ”företag” och det är inte särskilt positiv kritik.

Är inte de en gammal kompis till dig och Leifen?

Finns väl bilder när ni har mysafton i Legolas by.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 47
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • judazzz

    9

  • Soengsang

    8

  • Kenneth4618

    6

  • Wuttan

    4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

tack som vanligt för alla ytterst hjälpsamma svar.

det blir till att kontakta Tellus Shipping för polaren.

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev HajKaj:

tack som vanligt för alla ytterst hjälpsamma svar.

det blir till att kontakta Tellus Shipping för polaren.

Den andra som nämns i samma inlägg, där samfrakting erbjuds har fått bra kritik också,

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev HajKaj:

tack som vanligt för alla ytterst hjälpsamma svar.

det blir till att kontakta Tellus Shipping för polaren.

 

2 minuter sedan, skrev Soengsang:

Den andra som nämns i samma inlägg, där samfrakting erbjuds har fått bra kritik också,

 

Har han inte behov av hel container själv hade jag tagit ett snack med Krister först. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag satt bredvid Sarne när han pratade med Gregor om "oförutsedd och okänd kostnad" Värre skitsnack och oseriöst handlande har jag sällan hört, rena jävla påhitten

.Inte lätt att agera när kontainern redan är i Bkk och ens bohag är inlåst. Själva transporten var utan anmärkning men jävligt dyrt blev det i slutändan.

 

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 hour ago, Baa said:

Jag satt bredvid Sarne när han pratade med Gregor om "oförutsedd och okänd kostnad" Värre skitsnack och oseriöst handlande har jag sällan hört, rena jävla påhitten

.Inte lätt att agera när kontainern redan är i Bkk och ens bohag är inlåst. Själva transporten var utan anmärkning men jävligt dyrt blev det i slutändan.

 

Gregor var ju medlem här tidigare. Jag hade några tunga diskussioner med denne herre här ang. bl.a kostnad för sjöfrakt GBG-Bangkok.  Han verkade inte ha lyckats få hela hissen att gå upp till översta våningen. Jag hävdade att det var dagspriser som styr kostnaden för frakten samt att jag endast betalade ca 3.000:- SEK för sjöfrakten mellan GBG-Bangkok på den tiden med en 20 foots burk.  Visade kopior på mail från den speditören jag nyttjade då.  Då han även snott några av mina by-bilder och lagt upp på sin blogg och påstod att dessa var från hans Thailändska familj blev jag lite mörkrädd.  Ingen snubbe jag skulle rekomendera!

Ändrades av thomas001
Link to comment
Dela på andra sajter

29 minuter sedan, skrev thomas001:

Gregor var ju medlem här tidigare

Vem vet, det är han kanske fortfarande, eller iallafall nån av hans lärjungar... 

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Benriach:

Vem vet, det är han kanske fortfarande, eller iallafall nån av hans lärjungar... 

Både och med all säkerhet, han har ju en svans...

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev stefan5300:

Har kanske sprungit in i en stalldörr.

Legolas.png.3eabe1560ab64e7b1b0bc6cc05a7f895.png.480259e93581c06a1e3a6bb847f46ba1.png

Vem är det och vad har hänt egentligen?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Soengsang:

Vem är det och vad har hänt egentligen?

En travare som kanske varit dum men vad som har hant vet jag inte, en gang kopierade han en bild pa Arnold Layne och mig nar vi satt hemma hos mig i obygden med tomteluvor fran detta forum och publicerade det pa ett annat forum och skrev massa skit om oss.

        Krya pa dig.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev stefan5300:

En travare som kanske varit dum men vad som har hant vet jag inte, en gang kopierade han en bild pa Arnold Layne och mig nar vi satt hemma hos mig i obygden med tomteluvor fran detta forum och publicerade det pa ett annat forum och skrev massa skit om oss.

        Krya pa dig.

Jo kommer ihåg det, är väl så den ”killen” funkar.....den dagen Arnold får ”krama” han då 55555.

Men tänkte på bilden, är det det den stollen Greger, ser ut som han fått dingel?

Ändrades av Soengsang

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
14 minuter sedan, skrev Soengsang:

Jo kommer ihåg det, är väl så den ”killen” funkar.....den dagen Arnold får ”krama” han då 55555.

Men tänkte på bilden, är det det den stollen Greger, ser ut som han fått dingel?

 

Gregor finns ju på ett antal thaisidor på facebook.

 

Han verkar vara en mycket stor thaikännare.

 

Nästan i klass med broder själv.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
5 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Gregor finns ju på ett antal thaisidor på facebook.

 

Han verkar vara en mycket stor thaikännare.

 

Nästan i klass med broder själv.

 

BTT

Ja framför allt verkar han vara en stor mytoman 😀

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

18 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Ja framför allt verkar han vara en stor mytoman 😀

Du kan inte låta bli? Vad är det som gör att du måste kommenterar och göra dig lustig över en del? Det är ju inte ibland det händer utan år efter år? Aldrig funderat på att ta en paus från MPR?

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
7 minuter sedan, skrev Kingen:

Du kan inte låta bli? Vad är det som gör att du måste kommenterar och göra dig lustig över en del? Det är ju inte ibland det händer utan år efter år? Aldrig funderat på att ta en paus från MPR?

image.png.437a1cbf5fb60e444cf54851ddd0236c.png

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

image.png.437a1cbf5fb60e444cf54851ddd0236c.png

Det var i all välmening som jag gav dig ett råd. MPR får dig uppenbart inte att må bra. Sen är det ju hysteriskt roligt att du postar den bilden och inte själv ser ironin i att just du postar den! LOL! 

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
6 minuter sedan, skrev Kingen:

Det var i all välmening som jag gav dig ett råd. MPR får dig uppenbart inte att må bra. Sen är det ju hysteriskt roligt att du postar den bilden och inte själv ser ironin i att just du postar den! LOL! 

Tja självinsikt har aldrig varit din starka sida 55555555555

Men så länge mina inlägg upprör en fjant som dig.......................fortsätter jag nog

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Kenneth4618:

Tja självinsikt har aldrig varit din starka sida 55555555555

Tror inte ens du vet vad ordet självinsikt betyder. Men ha en bra dag på MPR. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Kenneth4618:

Tja självinsikt har aldrig varit din starka sida 55555555555

Men så länge mina inlägg upprör en fjant som dig.......................fortsätter jag nog

Undra vem som blir upprörd!? :)

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
5 timmar sedan, skrev Kingen:

Du kan inte låta bli? Vad är det som gör att du måste kommenterar och göra dig lustig över en del? Det är ju inte ibland det händer utan år efter år? Aldrig funderat på att ta en paus från MPR?

 

Det bästa Kenneth kan göra är ju det han är bäst på, att lägga in matbilder.

 

Maten gör han sig ju inte lustig över.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
23 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Det bästa Kenneth kan göra är ju det han är bäst på, att lägga in matbilder.

 

Maten gör han sig ju inte lustig över.

 

BTT

 

Matbilderna är från verkligheten vilket man inte kan säga om dina inlägg 555555555

 

Dessutom lägger jag in egna bilder både på mat och resor i Thailand och andra ställen vilket du inte kan av en viss anledning.

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

tack för visat intresse, kan någon moderator nu låsa tråden?

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad
Denna tråd är låst.
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...