Jump to content
IGNORERAD

Herr Chang! Var är du?


Kenneth4618

Recommended Posts

Kenneth4618

Jag med flera börjar bli oroliga, vi saknar dina inlägg + rapporter från ditt 50 årskalas

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Har hört skvaller från tuk tuk maffina i Chang mai att det ryktas om att en svensk ligger för avgiftning efter en blöt happy birthday, kan det vara changen :whistle:

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

Klalrt det är Changen,han kör numera med minnesotamodellen d.v.s 12-stegare men det kan väl gubben upplysa om vad det är eller.Mvh Måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Träffade honom i förrgår och han var vid liv.

Vet att han satt i bil i minst 12 timmar igår när han åkte tillbaka till CM.

Han är nog trött idag men kommer nog online snart. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Herregud vad jag skrattar åt era inlägg o foto (måne med sina kommentarer) nu startar fotboll barcelona på tv men jag sitter klistrad här)  ni är för goa den när changen letade efter sin chang var :clapping::clapping:  

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är bäst att han hittar sin Chang snarast!!

Vi saknar honnom här!

pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Usch tänk om han har fått ryggskott efter alt dansande  :clapping::dance1::clapping::clapping:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Nu är han äntligen tillbaka. :)

Vilken tur..jag befarade att han hade rymt med de dansanta damerna (på bilden)  :dance1:

Vi har det iaf ganska bra!

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang

Jag hade ambitionen att läsa ifatt allt ni skrivit under en vecka, men inte ens det hinner jag med!

Nu ut i nattens Chiang Mai...

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

youtube.com 5PSGhuT_gCk

Bossen Dancing in the Dark

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Bruce Springsteen -My Lucky Day 09

Här får du en Lucky day på 50årsdagen bätre sent än alldrig

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi som var med i CM väntar på att HC ska dra igång festtråden, så vi kan "fylla" på, hälsar anders med fru, som åkte buzz i 13,5 tim. för festen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang

Hehe,

Visst är jag laddad! En komplikation är dock att det tydligen inte går att betala till Photobucket från Thailand... kanske i och för sig ska vara tacksam för det. Vill dock inte hamna i samma situation som till exempel Gubben där det blir bandwidth exceeded i bildtrådarna.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

två dar kvar glöm inte minneskorten mvh vi som väntar

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang

Hehe, jag tror ni har överdrivna förväntningar på rapporten från kalaset!

Nu är vi i varje fall tillbaka i Göteborg, en rapport kommer troligen ikväll om inget gått snett med bilderna.

Herr Chng har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Hehe, jag tror ni har överdrivna förväntningar på rapporten från kalaset!

Herr Changs bildtrådar är legendariska. Känns som om det var flera år sedan senast. :clapping:

Förväntningarna kunde inte varit högre. Det är ju inte så många som är på resande fot just nu heller men det är inte meningen att göra dig nervös :whistle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...