Jump to content
IGNORERAD

Sista minuten, när skall man boka?


Tommy

Recommended Posts

Frugan vill till Thailand, hon har velat fram och tillbaka med datum, så jag har inte kunnat boka...

 

1 vecka innan avresa verkar dyrt...

En dag innan är lite riskfyllt men verkar billigare...

Hur har ni gjort när ni är sent ute?

 

Resan gäller 2 pers min kära hustru och vår 13-åriga son (som verkar gälla som vuxen på alla bokningssidor)...

 

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
1 minut sedan, skrev Tommy:

Frugan vill till Thailand, hon har velat fram och tillbaka med datum, så jag har inte kunnat boka...

 

1 vecka innan avresa verkar dyrt...

En dag innan är lite riskfyllt men verkar billigare...

Hur har ni gjort när ni är sent ute?

 

Resan gäller 2 pers min kära hustru och vår 13-åriga son (som verkar gälla som vuxen på alla bokningssidor)...

 

 

MVH

Jag har bokat biljetter typ dagen innan. Var inte någon större skillnad....tror jag. 

Link to comment
Dela på andra sajter

27 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige:

Jag har bokat biljetter typ dagen innan. Var inte någon större skillnad....tror jag. 

Dagen innan verkar vara billigast när man är sent ute!

 

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Tommy:

Dagen innan verkar vara billigast när man är sent ute!

 

 

MVH

Beror ju på vad som är tillgängligt och vad bolagen tror de kan sälja. Reguljärt brukar skilja sig från charter.

Link to comment
Dela på andra sajter

Charter är billigt dagen innan.

 

Reguljärt är pissdyrt sista dagarna... då väntar de på affärsresenärer som "måste" åka och priset är oviktigt.

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2019-07-13 at 08:28, skrev soi covboy:

vet du ungefär datum ??

De åkte idag!

Bokade igår.

 

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2019-07-13 at 05:14, skrev samet:

Charter är billigt dagen innan.

 

Reguljärt är pissdyrt sista dagarna... då väntar de på affärsresenärer som "måste" åka och priset är oviktigt.

Anade det, men en dag innan så rasade priset en hel del!

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...