Jump to content
IGNORERAD

Två sex turister gripna i Pattis Sex med minderårig


BORN62

Recommended Posts

  • Svar 90
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Taxi1963

    13

  • PUTTE

    7

  • måne

    6

  • Nerike

    6

Mest aktiva i denna tråd

"får väl hoppas det inte var någon medlem" ja det får vi hoppas men ibland undrar man,baserat på de som svarar här på forumet.Hoppas det är slut på mjäkandet med dessa sjuk individer,nu är det dags att sätta barnens rättigheter i första rummet  :diablo: skönt att dom plockar några iaf,några barn kanske går en bättre framtid till mötes.Mvh Måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Hoppas att dom hamnar på ett långt straff..dom som åkte fast i Pattaya  :kort:

                Mvh Repe

Bajen_Kopia.png
Link to comment
Dela på andra sajter

fyra trådar som tar upp detta, hmm läser ni inte trådarna innan ni startar trådar.

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

beklagar detta men jag kolla alla som dagen eftersom artikeln är skriven för 3 timmar sedan men hittade ingen men du kan ju lägga in dessa här då.

Sorry

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

... hmm läser ni inte trådarna innan ni startar trådar.

:mdr:   De kanske inte förstod vad den handlade om? "2 6 turister" verkar lite kryptiskt vid en hastig anblick.  :crazy:   "Pattis Sex" känns som ett artistnamn dessutom.  ;)   :yes:

Vi får väl hoppas att moderatorerna, som vanligt, gör en insats och slår ihop trådarna.  :clapping:

:wai:

“The only hope for the world is to make sure there is not another USA. We can’t let other countries have the same number of cars, the amount of industrialization, we have in the US. We have to stop these Third World countries right where they are.”

- Michael Oppenheimer, Environmental Defence Fund

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

"Männen transporteras just nu med flyg till Bangkok"  från Pattaya? ??? ?

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

idi*tER!!!!!!!!.MEN ENLIGT VISSA SÅ GÅR DE ÖVER EFTER LITE"VÅRD"I SWEDALA BLAND DOM ANDRA PEDOFILERNA :suicide: SCOOOOOORE..Hmmmmmmmm.mvh BÖDELN.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Här är namnen på svenskarna, gissar att någon är intresserad?

http://www.nationmul...-paedophile-tip]http://www.nationmul...-paedophile-tip

Hörde på nyheterna att dom skulle vara i övre medelåldern. 65 och 67 år är ju pensionärer...

Quote

"Männen transporteras just nu med flyg till Bangkok"  från Pattaya? ??? ?

Verkar liiiite onödigt att ta flyget från Utapao till Don Muang  :yes:

Går det ens nått flyg däremellan eller har dom chartrat en kärra?

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Quote

En namne som tycker att songkran är för blött för den "vanlige" turisten. Ska man skratta eller gråta?

 

mvh

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wille

Aterigen sa blir man pamind om att barnsexhandel fortfarande ar ett problem i Thailand. Visst kan man argumentera att det ar mindre an for osv, men faktum kvarstar att pedofiler lockas till Thailand pga av tillgangligheten och barnprostitution fortfarande ar ett hogst verkligt problem i bla Pattaya.

Svart att hitta balansen mellan att se problemet for vad det verkligen ar och samtidigt inte spa pa alla de fordomar som redan finns om man som reser till Thailand eller promenerar langs stranden med sin lilla hasip-hasip.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Hej

Alltid positivt när såna människor kan låsas in, men inte positivt att sånt kopplas ihop med Pattaya som redan har dåligt rykte och inte heller bra för Thailand och Sverige.

Det bästa med det här var att dom resurser som Polisen har satsat på problemet har gett något resultat, enligt nyheterna på radion så var det första gången under dom år som projektet har pågått.

Man kan ju bara hoppas att straffet får avtjänas i Thailand och att inte Ambassaden hjälper pedofilerna att fly och slippa straff som dom har  gjort tidigare.

Mvh Isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Säna brott är ju som andra skribenter uttryckt bland det värsta man kan tänka sig. Men tycker ändå att det är att gå för långt att som Jan L länka till en artikel där deras namn utges då de ännu bara är misstänkta för brottet. Det har ju hänt förr att folk blivit häktade men det senare visat sig att de varit oskyldiga. Skulle därför föreslå att admins tar bort det inlägget.

Link to comment
Dela på andra sajter

uthängda ja,men dessa personer var ju kända för dessa brott,svenska polisen var oxå inblandade.Är väl bra att dom kan samarbeta och gripa dessa innan de hinner förstöra fler barn.Tycker inte det är något fel.Mvh Måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Läser man länken till expressen och de andra artiklarna som finns i den så ser man ju att orsaken till att de var kända var att polisen fått tips om dem, de verkar ej varit varken dömda eller åtalade, dessutom verkar de ju inte ha blivit tagna på bar gärning i Thailand. Då finns ju alltid en möjlighet, om än liten, att de är oskyldiga, (t.ex att före detta fruar blivit avundsjuka på att de gått ifrån dem och nu lever med yngre, men lovliga thai, och därför anmält). Då tycker jag inte att man ska publicera varken namn eller länka till namnpublicering, både för deras skull om de skulle vara oskyldiga, och (här blir det min egen spekulation, då jag ej är jurist) för att inga skadeståndskrav ska kunna riktas mot forumetsägare om de skulle frkännas.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är de pedos så hoppas jag också att de får ett härt straff, men det finns allt för många som blivit misstänkta för allt från inbrott till mord som vid noggrann polisutredning visats vara helt oskyldig. Kan du hitta ett enda bevis i de artiklar som finns länkade till här så är du duktigare än mig. Jag ser då bara misstankar. Finnd det bevis så att de blir dömda är det en anna sak då tycker jag gott att de kan få bli uthängda.

Kenta du va då snabb att lägga in en länk med passet, är du beredd att kompensera dem för det obehag, kanske misshandel som de kan råka ut för, om de skulle visa sig vara oskyldig??

Link to comment
Dela på andra sajter

Måne, håller med dig om att det är bra att svensk polis samarbetar med andra länders poliser för att få fast pedofiler, men jag tycker likafullt att ingen ska bli dömd innan brottet är utrett

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...