Jump to content
IGNORERAD

Tv 7 i thailand


Doppi81

Recommended Posts

Hejsan. Tänkte kolla om någon kunde hjälpa mig med en liten fråga.

Är så att jag "råkade" vara med på just tv 7 i Thailand men missade själv se detta. Undrar om någon som kanske kan thai tex eller bara vet vart man kan hitta gamla program från deras sida eller liknande. Visades någon/några ggr i april.

Tacksam som få om hjälp går att få :D .

mvh jimmy

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmms.

Nu vet jag inte så mycket om Tv7, men många kanaler brukar numera lägga upp sina sändningar på nätet för streaming.

Jag hade oturen och stå på Kanal5 för ett par veckor sen i dyngfylla och rabbla på om nått helt ofattbart  :whistle: programet kan ni nog gissa er till.

/H

Same same, but different!

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Hmms.

Nu vet jag inte så mycket om Tv7, men många kanaler brukar numera lägga upp sina sändningar på nätet för streaming.

Jag hade oturen och stå på Kanal5 för ett par veckor sen i dyngfylla och rabbla på om nått helt ofattbart  :whistle: programet kan ni nog gissa er till.

/H

Hahaha.va de du som stog på färjan o svamlade om att härska världen eller nått sånt?  :D

Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött?

Link to comment
Dela på andra sajter

HAHa nej nej =) va med lite i ett program när dom interjuvade en vän uppe i en by utanför udon thani :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Hahaha.va de du som stog på färjan o svamlade om att härska världen eller nått sånt?  :D

Ja, de va jag  :suicide:   hehe

Same same, but different!

Link to comment
Dela på andra sajter

swedenfarang

Hahaha tyckte väl att det var du! Fan vad jag garvade.

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Hahaha tyckte väl att det var du! Fan vad jag garvade.

Glott på det där programmet sedan det kom och alltid tänkt "vilka nötter som är med". Sen firar vi vår vän Robinson Robban o vips morgonen där på. 300st smirnoff ice beställs in på 7 personer, svin fylla uppstår och polaren drar till sig tv-teamet men tydligen bara jag som babblar på som en idi*t  :mdr:

Fick shock när polaren sms'ade mig när jag var i Koh Chang och programmet sänds på tv.Ville inte komma hem på ett tag då  :mdr:

Same same, but different!

Link to comment
Dela på andra sajter

swedenfarang

Hahaha fy fan vad skönt!

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...