Jump to content
IGNORERAD

Köp en utvald produkt på Elgiganten, få en billig resa till Bangkok


Bäst i test

Recommended Posts

Jag "tjuvade" annonsen från ett annat forum med thai-anknytning!

webannons.png

Kopierar in villkoren som finns här: http://customer.se/g...arlden/sid2.php

  Gör så här 

1. Köp en av produkterna märkta "Res till världen" hos Elgiganten.

2. I kassan i samband med ditt köp får du en resekupong. Fyll i de efterfrågade uppgifterna på din resekupong och skicka den och en kopia på ditt kvitto till Customer AB, Kungsgatan 57 A, 111 22 Stockholm. Din försändelse måste vara poststämplad senast den 15 augusti 2009.

3. Ett värdebevis, innehållande bland annat ett boknings- formulär, skickas inom 14 dagar till den adress du har uppgivit på din resekupong . Tänk på att det endast är personen som är angiven på resekupongen som kan utnyttja värdebeviset.

4. Välj ut de destinationer du vill besöka under fliken "Destinationer" på denna kampanjsida. Reslängden kan vara max 1 månad.

5. Följ instruktionerna i ditt värdebevis och fyll i fullständiga

  Destinationer 

Bangkok (Thailand)

Dubai (Förenade Arabemiraten)

New York (USA)

Peking (Kina)

San Francisco (USA)

Shanghai (Kina)

Avreseorter: Stockholm, Göteborg och Köpenhamn.

  Villkor 1. Erbjudandet är endast tillgängligt för privatpersoner

över 18 år.

2. Värdebeviset berättigar innehavaren till en flygresa i ekonomiklass tur och retur till för kampanjen utvalda destinationer. Utbudet av destinationer varierar beroende på vilken avreseort och tidpunkt för avresa resenären väljer.

3. Customer debiterar kunden 900 kr per person för Världenflyg. Avgiften erläggs med kredit- eller betalkort i samband med att bokningen görs på telefon mellan innehavaren och Customer.

4. Eventuella anslutande flyg och transport till och från flygplatserna bokas och betalas av resenären.

5. Tillgängligheten hos flygbolagen kan vara begränsad under helgdagar.

Vi har det iaf ganska bra!

Link to comment
Dela på andra sajter

swedenfarang

Nu blir nog SoiSixten jätteglada... :whistle:

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

"massa text och en bild"

Läste den annonsen med, noterade även att om man gick in på Elgigantens vanliga sida så kunde man få resan med andra varor utan att vara medlem på SS. Såg ut som dom samlat ihop lite skräp till SS på deras erbjudande :D

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Undrar hur det är med flygskatterna?

Eller är det bara 900.- det kostar utöver produkten?

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Quote

Undrar hur det är med flygskatterna?

Eller är det bara 900.- det kostar utöver produkten?

är bara dom 900 kr men sedan kan du inte bli garanterad datum för resan innan  du handlat

så är ju lite vanskligt om inte passande datum finns

Link to comment
Dela på andra sajter

Undrar vem som får lätta på plånboken för att det skall gå ihop? :whistle:

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Quote

Kollade på kameran som finns i bilden ovan...

Den kostar 1690.- i butiken. [img alt= <ahttp://www.maipenrai.se/forum/uploads/emoticons/default_icon_baggirl.gif' alt=':bag:'> ]http://www.maipenrai...a-till-Bangkok/http://www.maipenrai...con_baggirl.gif SV: Köp en utvald produkt på Elgiganten, få en billig resa till Bangkok

http://www.elgigante...VYAAAEOjLpZtSy8]Kolla här

mellanskillnaden + 900 täcker flygskatten då och klm bjuder väl på resan + ett litet bidrag från elgiganten på vissa avg med dålig bokning så några högsäsonsbiljetter blir det nog inte men vem vet

thai flyger ju för 5000 kr inkl skatt på sina kampanjer så jag som bor i sthlm tar nog dom istället för att åka ner  2,5 timma till amsterdam + väntetid kostar ju att dricka pilsner där också ha ha

från min dörr till bkk har jag 12 timmar om jag åker med thai

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag köpte videokameran som erbjudandet gällde och sambon köpte en tvättmaskin, ska bli intressant att se hur det blir i slutändan. Dvs om man kan komma iväg billigt till Thailand till vintern eller om man får fixa andra biljetter dit i stället. Men för 900 spänn så bryr jag mig inte speciellt mycket om jag får en biljett till t ex Dubai heller, kan ju vara kul att komma till lite nya ställen också. :dance1:

Mvh Swippe

It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny

Link to comment
Dela på andra sajter

har varit på elgiganten idag och köpt digitalkamera,fick lägga till 1000 kr för att få en resa ut i världen så sammanlagt blir det bara 1900 för biljetten.

så vad tror ni gott folk,kommer det sluta med att man gort en grymt bra affär eller att man är arg och frustrerad?

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

det blev en grymt bra affär :mdr::mdr::mdr::mdr::mdr::mdr::mdr::mdr::mdr:

fick bokningen bekräftad idag,får åka med turkish airways.

tre och en halv vecka kvar :dance1:

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Kan inte MPR ordna till en sådan kampanj för de sina?

Med SIBA eller något flygbolag (inte Aeroflot) :whistle:

mvh GD

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi fick våra biljetter idag, via mail och uppringda av customer, de drog 900 kr per biljett via vårt visakort. resdatum 17 Feb-17 Mars så vi är supernöjda. reser med turkishairways.

har nu fått en diskmaskin och en digitalkamera på köpet kan man säga.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...