Jump to content
IGNORERAD

Träff kvällar/grill helger.. (Gröndal 16. Maj 2009)


honken

Recommended Posts

Seså!

Då var man hemma igen, och en skiva saknades *blänga*Men trevligt var det iaf må jag allt säga.

Fick inte härska såpass mycket som jag ville, men det var helt okej för mig  :drinks:

//H

Same same, but different!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 201
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Odin

    34

  • honken

    28

  • swedenfarang

    25

  • gubben4906

    18

Mest aktiva i denna tråd

Avregistrerad clion

Bilder Bilder. Vi från andra

sidan. :drinks::drinks::preved:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Quote

Seså!

Då var man hemma igen, och en skiva saknades *blänga*Men trevligt var det iaf må jag allt säga.

Fick inte härska såpass mycket som jag ville, men det var helt okej för mig  :drinks:

//H

Hoppas du tog en del utav "råden" du fick av alla med ett par nypor salt ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Hoppas du tog en del utav "råden" du fick av alla med ett par nypor salt ;)

haha, har guldfisk-minne så det är nog inga problem  :mdr:

Same same, but different!

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

...och på tal om öl! Tack, Surin P3, för att du lockade mig in i fördärvet fast jag inte skulle dit.

Stort tack till alla som kom idag, det var varmt, trevligt och kul att få lite ansikten bakom namnen. Vilka har bilder?

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Framm :crazy: me dom. :crazy::crazy::drinks::preved::preved:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

gubben4906

Gubben4906 har bilder, håller på att tanka över till Photobucket bara, bild 14 av 39 håller på. Men jag har bara skenheliga bilder. :whistle::whistle:

:great: gubben :great:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

gubben4906

Hej, här kommer de bilder jag har, bara skenheliga bilder:

Så här såg det ut vid grillfesten, kan berätta att det såg likadant ut när vi lämnade stället.

003-2.jpg

Till höger på bilden, i vattnet ligger ölen och min Pepsi på kylning, snacka om vackert kylskåp :crazy:

004-1.jpg

Några av deltagarna på grillpartyt. Som någon skrev tidigare kul att få ett ansikte på personerna.

001-2.jpg

Några till från MPR, har tyvärr inga namn på filurerna men en del känner säkert igen några, han till vänster i den vita tröjan är Durian, den i oranga gatukontorsvästen är Odin

002-4.jpg

Mer kommer senare i kväll

:great: gubben :great:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

gubben4906

OK, några bilder till, fler kommer av de andra pressfotograferna.

Dam + Odin börjar lägga mat på grillen, när jag såg deras mat så lät jag min stackars Chorizo ligga kvar i väskan. :crazy:   Jag blev bjuden på några grillspett och de var underbart goda. Tack för dem.

005-3.jpg

Här fortsätter grillningen

006-4.jpg

Här står Odin och funderar

007-4.jpg

Det är fortfarande nyktert som ni ser :whistle:

008-3.jpg

Fler bilder kommer

:whistle: gubben :whistle:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

gubben4906

Fler bilder:

Jag tror damen längst till höger håller på med Som Tam i morteln

009-2.jpg

Inzoomning på samma bild som ovan

010-4.jpg

Odin + en Viting hjälper tjejerna vide Som Tam-bordet, provsmaka?

011-3.jpg

Ytterligare en bild på Som Tam-bordet.

012-3.jpg

Fler bilder kommer.

:great: gubben :great:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

gubben4906

Några till bilder

Picknick i det gröna

014-1.jpg

En som äter ris med tror jag älgfärs med thaikryddning, fick själv provsmaka, underbart gott, fan låter som en fjolla nästan. :bag:

015-3.jpg

Mer picknick i det gröna

016-2.jpg

Mer kommer

:great: gubben :great:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

gubben4906

Fler bilder:

Fler picknickbilder

017-1.jpg

Och fler

018-1.jpg

picknickbilder

019-2.jpg

Och, Som Tam-bordet

020-1.jpg

Fler kommer

:whistle: gubben :whistle:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Vilken skön dag Och tack till Odins söner som tar så bra hand om mig. Tack också till Odin själv. Helt underbart och inte blev det sämre av att man fickk sju  rätt på v75 idag. När man kommer hem och allt raslar in .Goa pengar in

Link to comment
Dela på andra sajter

gubben4906

Fler bilder från Vintervikens MPR-grillparty

En medlem med det viktigaste, ryggsäck och mattallrik

021-1.jpg

Lite mer avslappnat kanske?

022-1.jpg

Fint väder i alla fall tycker Durian :whistle:

023-1.jpg

En bild på en av pressfotograferna som ville plåta oss uppifrån, kommer senare.

024-1.jpg

Fler bilder senare

:whistle: gubben :whistle:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

gubben4906

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

gubben4906

Här kommer de näst, näst sista bilderna från mig i denna tråd.

Mer nackar

029-2.jpg

Vanligt partysnack

030-1.jpg

Och lite avslappnat

031-2.jpg

Ännu mer avslappnat

032-2.jpg

Fler kommer

:wai: gubben :wai:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Ehm, Johan Khonken i svart keps?I think not!

Mer att det är honken  :great:

Same same, but different!

Link to comment
Dela på andra sajter

gubben4906

Quote

Ehm, Johan Khonken i svart keps?I think not!

Mer att det är honken  :great:

Sorry, sorry, Sorry.

dåligt minne, alzhaimer Light

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Sorry, sorry, Sorry.

dåligt minne, alzhaimer Light

Du är förlåten!  :wai:

Same same, but different!

Link to comment
Dela på andra sajter

gubben4906

Mer bilder:

Mer avslappnat

033-2.jpg

Och

034-1.jpg

ännu mer avslappnat

035-1.jpg

Mer kommer, det sista från mig

:wai: gubben :wai:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

swedenfarang

Såg ju ytterst trevligt ut. Nu har jag dränkt mina sorger o drar till Tigern! Skål o hej!

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

gubben4906

Här kommer de sista bilderna på våra specialinbjudna gäster. skratta inte, de är jättekänsliga små varelser.

Visst är de trevliga, eller vad säger ni som träffade dem?

036-1.jpg

Kolla in den närmast kameran, blev väldigt blyg

037-1.jpg

Fortfarande blyg men den andra är desto mer linslus.

038-1.jpg

Se där, blygheten försvann

039-1.jpg

Det var allt jag hade från grillpartyt från Vinterviken i Gröndalsområdet. Jag ser fram mot att se de andra fotografernas bilder.

:whistle: gubben :whistle:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...