Jump to content
IGNORERAD

Hej Maitan.


phitsanulok

Recommended Posts

phitsanulok

Hej Maitan, bodde hos dig ifjol, nästa år kommer vi dit hela släkten 7 pers, lagom stor släkt, haha hör av mig innan så det finns rum. ha det bra.

WALLIS tasawan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Denna tråd ser ju ut som ett pm som hamnat lite fel. Om nu Maitam är i behov av lite reklam för sitt

ställe kan det ju va bra att veta vart det ligger, antal baht per natt, hur långt det är till närmaste 7

eleven butik, om det finns wifi på rummet, om man kan ta med sig nattgäster till detsamma och om

sonackarna är snälla utifall där finns några. Men det har det hittills ej givits någon information om här.

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Tyckte det var ett ganska fiffigt sätt att marknadsföra Maitans ställe . :dance1:

Då jag själv blev nyfiken, så Gogglade Jag på just Maitan o fick upp stället. :whistle:

C;D

Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true.  You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...