Jump to content
IGNORERAD

Långtidsboende i Bangkok


Jannis

Recommended Posts

I sommar bär det av till Bangkok och jag kommer behöva långtidsboende (Åtminstone 6 eller 12 månader i taget) . Jag är medveten om att det kanske är lättare att leta boende när man väl är där, boka in sig på något hotell ett par dagar för att sedan ut och leta men kan vara bra att känna till lite alternativ i förväg.

Jag kommer att studera på Bangkok University och dess adress är RAMA 4 RD. KLONGTOEY, Bangkok, 10110, så ett boende i närheten kan ju vara bekvämt till en början.

Jag vet redan om flertalet boende i närheten men inget som helt passar in på mina "krav"

Vad jag gärna vill ska inkludera är.

AC

Kyl (Vart ska man annars ha alla sina Chang?)

Balkong

Wifi på rummet

Och allt till ett pris mellan 10-max 15000 Bath/Månaden. Ytan är inte viktigt utan ca 20-30 kvadrat meter räcker gott och väl.

Som sagt jag vet om ganska många ställen som lyckas med två av mina "krav" och på dessa ställen kanske pol och gym finns, men dessa är jag inte så intresserade av. Så om någon såhär på rak arm vet något är jag evigt tacksam för svar.

Mvh

Jannis

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wille

Min adress sager ocksa 10110, Klong Toey. Dock bor jag en bit fran BU.

Testa Boss Towers. Ligger pa natt gangavstand fran BU och de har sma och billiga servicelagenheter dar mkt internationella studenter bor. Annars kan du kika pa lagenheter pa Sukhumvit soi 36-42 dvs pa ratt sida ned mot Rama 4. Dock ligger de oftast i en lite hogre prisklass.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...