Jump to content
IGNORERAD

Svensk Bitcoinbedragare gripen på Koh Chang


flebbe

Recommended Posts

1 timme sedan, skrev hamnoi:

Någon verkar skadeglad på fejjan ivf:)

 

 

HI ROGER !!! !!! HOW'S LIFE TREATIN YA THESE DAYS !!! ??????? LISTEN MAYBE YOU OUGHTTA LOOK AT YOURSELF AND YOUR LIFE AND THINK ABOUT WHY THESE PROBLEMS KEEP FOLLOWING YOU ? (remember when you said this to me??? HAHAHAHAHHAH LOL and you posted all those insults and laughed and didn't tell everybody how those were actually the insults you had said to me first ? that I sent back to you but stronger ? well FUCK YOU NOW !!! EAT SHIT !!! )

Inte bara han som var skadeglad. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 66
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Sangwal

    9

  • Soengsang

    7

  • M33

    6

  • flebbe

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

9 minuter sedan, skrev M33:

@Sangwal menar såklart att han lyckas gömma undan de ärliga pengar snubben dragit in innan sina scams. 

Om det nu finns några är ju jag som åskådare jävligt tveksam till.

 

Tänkte nog det samma, träligt för alla inblandade ivf, särdkilt de som blivit blåsta på pengar.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

15 minuter sedan, skrev Soengsang:

Gömma undan andras pengar?

 

Om nu det stämer vad det står, så hoppas jag mer att de som i så fall blivit lurade på SINA penar får dem tillbaka, men det är ju inte troligt...

 

Men helt klart stragiskt för fru och barn!

Äsch, det kan dom allt unna henne..

Hon är nu van med det ljuva livet...

 

För är man så korkad att gå på en sån scam, så ska man fan klaga efteråt

Ändrades av Sangwal

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Sangwal:

Äsch, det kan dom allt unna henne..

Hon är nu van med det ljuva livet...

 

Kan ju alltid sälja en Pravda..

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Soengsang:

Tänkte nog det samma, träligt för alla inblandade ivf, särdkilt de som blivit blåsta på pengar.

Så är det, men jag är enig med dig att dig att de som blåser folk skall stå för vad de gjort.

Skyldig = burn in hell.

Link to comment
Dela på andra sajter

Upp med solen men ned som en pannkaka. Eller synden straffar sig (själv).

Hur som helst är Roger Karlsson FORTFARANDE oskyldig, dock misstänkt, men ännu inte fälld.

För övrigt tror jag det är betydligt fler som blivit blåsta eller lurade på sina Bitcoin investeringar.

Är väl endast de som hitintills och haft turen med sig som offentligt går ut och skryter, medan alla de andra lider i tysthet eller anmäler sin "börsmäklare":big_smile:

Link to comment
Dela på andra sajter

43 minuter sedan, skrev M33:

Folk som skriver hela "meningar" med versaler borde straffknullas, förutom de som skriver med stora versaler då såklart....

gemener är onödiga...

särskilt de småa..

 

mvh

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev Soengsang:

Kan ju alltid sälja en Pravda..

Eller en Prada

 

Rock on 

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev evert 1:

Upp med solen men ned som en pannkaka. Eller synden straffar sig (själv).

Hur som helst är Roger Karlsson FORTFARANDE oskyldig, dock misstänkt, men ännu inte fälld.

För övrigt tror jag det är betydligt fler som blivit blåsta eller lurade på sina Bitcoin investeringar.

Är väl endast de som hitintills och haft turen med sig som offentligt går ut och skryter, medan alla de andra lider i tysthet eller anmäler sin "börsmäklare":big_smile:

Att köpa och sälja med förlust är ju inte riktigt att bli blåst. Det faller lite inom greppet att handla med med värdepapper, de flesta förlorar i högriskobjekt.

Att lämna grantier är något annat, om han nu har gjort det.

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev evert 1:

Upp med solen men ned som en pannkaka. Eller synden straffar sig (själv).

Hur som helst är Roger Karlsson FORTFARANDE oskyldig, dock misstänkt, men ännu inte fälld.

För övrigt tror jag det är betydligt fler som blivit blåsta eller lurade på sina Bitcoin investeringar.

Är väl endast de som hitintills och haft turen med sig som offentligt går ut och skryter, medan alla de andra lider i tysthet eller anmäler sin "börsmäklare":big_smile:

Hur vet du det?

Han kanske är skyldig, trots att han inte är dömd ännu...

"Innocent until proven guilty", betyder knappast att man är oskyldig, bara att man inte är dömd för brottet ännu, bevisat kan det ju vara ändå...

 

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

14 minuter sedan, skrev M33:

Så är det, men jag är enig med dig att dig att de som blåser folk skall stå för vad de gjort.

Skyldig = burn in hell.

Sund om alla oskyldiga hur och vilket håll det nu drabbar...

Men vederbörande kan ju vara oskyldig också?

Enl mig rätt blåögt att satsa större summor pengar i vad nu det varit?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Soengsang:

Sund om alla oskyldiga hur och vilket håll det nu drabbar...

 

Det här får jag inte ihop, @svampen @clion hjälp mig.

Att han kan vara skyldig är ju en möjlighet, men med denna balunsen så känns det orimligt att det är ett missförstånd.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev M33:

Det här får jag inte ihop, @svampen @clion hjälp mig.

Att han kan vara skyldig är ju en möjlighet, men med denna balunsen så känns det orimligt att det är ett missförstånd.

 

Bla bla bla, skriv på telefon själv du efter en eftermiddag med Marcus&co på central :)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur länge körde han denna scammen? Han måste haft jävligt kul under tiden iaf?! Är väl samma med många "darlingar" som mjölkat lite goa pengar från handsome man. :mdr:

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
3 timmar sedan, skrev Kingen:

Hur länge körde han denna scammen? Han måste haft jävligt kul under tiden iaf?! Är väl samma med många "darlingar" som mjölkat lite goa pengar från handsome man. :mdr:

 

Skillanden är väl att darlingarna hamnar inte i fängelse.

 

Likheten är ju godtrogenheten hos gubbarna och investerarna.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

56 minutes ago, broder tuk tuk said:

 

Skillanden är väl att darlingarna hamnar inte i fängelse.

 

Likheten är ju godtrogenheten hos gubbarna och investerarna.

 

BTT

Inte?

Beror kansle på om en Darling varit involverad och det gått att föra till bevis. 

https://www.newsweek.com/hells-angels-gang-member-and-his-wife-sentenced-death-smuggling-half-ton-1214641

Jolly's Piss Stop drivs ju vidare av darlingens släktingar 

 

Ändrades av judazzz
Stav Fail
Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
29 minuter sedan, skrev judazzz:

Inte?

Beror kansle på om en Darling varit involverad och det gått att föra till bevis. 

https://www.newsweek.com/hells-angels-gang-member-and-his-wife-sentenced-death-smuggling-half-ton-1214641

Jolly's Piss Stop drivs ju vidare av darlingens släktingar 

 

 

Nu var det ju inte riktigt så jag tänkte utan mer på dom darlingarna som lurar gubbarna i barerna på pengar.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minutes ago, broder tuk tuk said:

 

Nu var det ju inte riktigt så jag tänkte utan mer på dom darlingarna som lurar gubbarna i barerna på pengar.

 

BTT

Billigare grogg än på 7/11

Tips från farbror bosse (Inte Hansson)

images(2).jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Nu var det ju inte riktigt så jag tänkte utan mer på dom darlingarna som lurar gubbarna i barerna på pengar.

 

BTT

Off topic:

Varför ska du in i varenda tråd och göra om den till något du tänkte på eller menar?
Är det så jävla svårt att hålla sej till ämnet? 

Ändrades av ragson

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
1 timme sedan, skrev ragson:

Off topic:

Varför ska du in i varenda tråd och göra om den till något du tänkte på eller menar?
Är det så jävla svårt att hålla sej till ämnet? 

 

Dom flesta diskussioner brukar oftast hamna ganska långt ifrån det ursprungliga ämnet. Har du säkert oxå varit med om. Ex när du och supepolarna i baren börjat diskutera bilar så plötsligt kommer Noi gående och vickar på rumpan då hamnar nog ämnet ganska långt ifrån bilar.

 

Thats life.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Dom flesta diskussioner brukar oftast hamna ganska långt ifrån det ursprungliga ämnet. Har du säkert oxå varit med om. Ex när du och supepolarna i baren börjat diskutera bilar så plötsligt kommer Noi gående och vickar på rumpan då hamnar nog ämnet ganska långt ifrån bilar.

 

Thats life.

 

BTT

 

Vem i tråden är det som "vickat på rumpan" åt dig? 😉

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
1 minut sedan, skrev SatanG:

 

Vem i tråden är det som "vickat på rumpan" åt dig? 😉

 

/ SatanG

 

Jag svarar och kommer med åsikter precis som disussioner brukar vara.

 

Sen att vissa anser att man bara får prata om ett visst ämne är ju lite märkligt.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Investera i Bitcoin är väldigt riskfyllt, är väl något som alla borde vara medvetna om.

Investera i något så pass riskfyllt men ändå få en garanterad återbetalning i fall allt går käpprakt åt helvete visar verkligen på hur blåögd investeraren ändå är.

Vem vet, Bitcoin kanske blir framtidens betalningsmedel, å andra sidan är risken att detta totalt försvinner är mångdubbelt större.

Har Roger bara råd med en skicklig advokat kan han ändå kanske stå som vinnare när domen faller.

USA är ändå lite som Thailand eller tvärtom. Lagen för dem som har pengar ser nämligen inte ut som lagen för oss vanliga.

Link to comment
Dela på andra sajter

Han verkar "bara" kommit över 15 miljoner sek, men har han investerat dom bra, så förklarar det hans livsstil i Thailand...

 

Det verkar som upp till 13 st har varit inblandade...

 

Sen läser man på FB, så har han haft många ovänner..

 

Rock on 

Ändrades av Sangwal

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Abercrombie

Jag tror att jag vet vem han är om det är samma snubbe som har några travhästar i trakterna av Halmstad?

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...