Jump to content
IGNORERAD

Rökte på i fel land


Lars12

Recommended Posts

Tja,

Att som 25 åring vilja prova på lite saker är väl normalt?

Den nyktra alkoholisten som börjat sätta på småflickor istället borde lugna ner sig.

puss

Erkki

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 122
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • 2much

    12

  • Joints

    12

  • Nerike

    7

  • gubben4906

    6

Mest aktiva i denna tråd

Hmm

Vi skriker när utlänningar gör brott i vårt land och inte sköter sig, och varför ska do vissa idi*ter begå brott i andra länder.

Då vi vet vad dom säger om narkotika i vissa länder, om man nu vill röka på varför drar dom inte till länder där det är lagligt (Ex. Amsterdam)

Och varför begå brott i andra länder och skämma ut Sverige och då gäller det alla brott, varför ska vi mjäka med mördare,sexbrottslingar,narkomaner med mera när dom begår brott i dom länderna och att dom inte fina hotell som sverige utan dom får ett hårt liv i deras bungalow.

Nä vi vill inte utlänska brottslingar i Sverige och varför ska då svenskar begå brott i andra länder, nä låt ta sitt straff där dom har gjort det så slipper vi svenskar betala för deras dumhet genom att vi ska ta hem packet till våra hotell.

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja,

Det är ju lite konstigt att Ni har en sådan moralisk riktig syn vad gäller narkotika, samtidigt som flertalet av Er sponsrar till missbruket genom att nyttja flickors tjänster.

Puss

Erkki

Link to comment
Dela på andra sajter

erkki

Jag har inge moraliskt syn på narkotika utan tycker mer att man ska sköta sig och kolla vad som gäller i det land man befinner sig i, och begår dom brott där skall dom sitta där och inte komma med några snyft historier att dom inte visste nåt.

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Quote

erkki

Jag har inge moraliskt syn på narkotika utan tycker mer att man ska sköta sig och kolla vad som gäller i det land man befinner sig i, och begår dom brott där skall dom sitta där och inte komma med några snyft historier att dom inte visste nåt.

Mvh

Nerike

Erkki hade dock en poäng mot det resonemanget. Gäller detsamma för prostitutionen?

Link to comment
Dela på andra sajter

Hejsan :yes:

Rätt festligt att se hur tex nyktra alkoholister, nyblivna vegeterianer, alla som slutat röka med flera plötsligt får ett sådant oerhört motstånd mot allt de tidigare hyllat som en del av livets goda.

Kan väl hålla med tex Nerike att visst får man rätta sig efter ett lands regler.

Men att gå så långt som att mer eller mindre tävla om att vräka ur sig det mest barbariska sättet att genomföra straffet på ter sig rätt osmakligt.

För övrigt kan ju tyckas att tjocka oatraktiva gamla män som förlustar sig med dom lokala förmågorna i Thailand bör låsas in på vatten och bröd.

Är det hela sedan utfört i nyktert tillstånd kan ju ej heller gärningen skyllas på tillfälligt rus och bör således bestraffas med ytterligare några år, givetvis serveras då mögligt bröd för att spetsa till det hela en aning och göra vistelsen bakom lås o bom mer kännbar och eftertänksam.

Link to comment
Dela på andra sajter

janneludenfot

Skulle dom som varit oförsiktiga nog att blivit lite äldre o tjockare vara diskvalificerade att förlusta sig med damer.

Vad skulle born 62 vilja sätta gränsen, för att det skulle anses som passande?? Knappast vid 47 väl??

MVH

Attraktiva Ludenfot[

quote author=BORN62 link=topic=4418.msg73188#msg73188 date=1241774432]

Hejsan :yes:

Rätt festligt att se hur tex nyktra alkoholister, nyblivna vegeterianer, alla som slutat röka med flera plötsligt får ett sådant oerhört motstånd mot allt de tidigare hyllat som en del av livets goda.

Kan väl hålla med tex Nerike att visst får man rätta sig efter ett lands regler.

Men att gå så långt som att mer eller mindre tävla om att vräka ur sig det mest barbariska sättet att genomföra straffet på ter sig rätt osmakligt.

För övrigt kan ju tyckas att tjocka oatraktiva gamla män som förlustar sig med dom lokala förmågorna i Thailand bör låsas in på vatten och bröd.

Är det hela sedan utfört i nyktert tillstånd kan ju ej heller gärningen skyllas på tillfälligt rus och bör således bestraffas med ytterligare några år, givetvis serveras då mögligt bröd för att spetsa till det hela en aning och göra vistelsen bakom lås o bom mer kännbar och eftertänksam.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hejsan :yes:

Janneludenfot!

Jag sätter ingen åldersgräns på vem som kan förlusta sig med yngre förmågor.

Att däremot köpa sig en yngre, mindre lyckligt lottad tjej för några hundralappar har jag synpunkter på som jag helt enkelt inte orkar gå in på.

Att som Gubben ondgöra sig över två unga grabbar som rökt lite brass och vilja se dom i ett primitivt fängelse under lång tid kan ju tyckas lite magstarkt med tanke på att han själv några veckor tidigare suttit och berättat om sina köpta eskapader bland Thailands bartjejer.

Frågan är om berörda tex är medvetna om att dom ligger nakna i Gubbens rum till allmän beskådan på nätet?

Link to comment
Dela på andra sajter

Och om jag förlustar mig med en äldre lokal förmåga då,är det okey?Mvh Måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Quote

Och om jag förlustar mig med en äldre lokal förmåga då,är det okey?Mvh Måne

Så länge du inte betalar för dom lokala förmågorna eller röker en feting! Så visst fan, kör på!  :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Lås in de jäklarna bara och släng nycklarna i sjön. Låt dem leva på vatten och bröd under deras förhoppningsvis 10 år instängda i en cell av anu-kn----re. :diablo::diablo::diablo::diablo:

:great: gubben :great:

Och detta uttalande kommer från en individ, som har supit skallen i småbitar under många år och som har levt under total ansvarslöshet för sitt eget liv och framtid.

Nu har han, på andras (samhällets) bekostnad blivit nykter på äldre dar och då är han plötsligt väldigt duktig - så duktig att han kan önska två unga grabbar 10 års fängelse i Cambodja för att ha rökt några "cigaretter".

Fy f*n!

Gubben!

Du skryter om att vara en nykter alkoholist och du klagar över din låga pension.

Du borde vara tacksam över varje krona av din pension som kommer att ligga över existensminimum.

Alkoholism är en sjukdom som är medvetet självutvecklad av karaktärssvaga individer och jag anser att vård av personer med denna typ av sjukdom bör betalas av alkoholisterna själva.

Om inte ekonomiska medel finns vid vårdtillfället, så skall en avbetalningsplan motsvarande vårdkostnaden upprättas. Kan t ex innebära lägre pension.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Atom

Quote

Hmm

Vi skriker när utlänningar gör brott i vårt land och inte sköter sig, och varför ska do vissa idi*ter begå brott i andra länder.

Då vi vet vad dom säger om narkotika i vissa länder, om man nu vill röka på varför drar dom inte till länder där det är lagligt (Ex. Amsterdam)

Och varför begå brott i andra länder och skämma ut Sverige och då gäller det alla brott, varför ska vi mjäka med mördare,sexbrottslingar,narkomaner med mera när dom begår brott i dom länderna och att dom inte fina hotell som sverige utan dom får ett hårt liv i deras bungalow.

Nä vi vill inte utlänska brottslingar i Sverige och varför ska då svenskar begå brott i andra länder, nä låt ta sitt straff där dom har gjort det så slipper vi svenskar betala för deras dumhet genom att vi ska ta hem packet till våra hotell.

Mvh

Nerike

Hmm,

Prostitution ar olagligt i Thailand men det har du tidigare berattat om att du struntar i, precis som Gubben.

Manga, framforallt unga japaner och koreaner, aker till Bali just darfor att de uppfattat att marijuana ar mer eller mindre tillatet i Bali precis som manga svenskar uppfattat att prostitution ar lagligt i Thailand.

Visst ska man folja lagar, hemma som borta, men att kritisera nagon som brytit mot en lag som normalt anses vara OK att bryta mot nar man sjalv bryter mot en annan, som de flesta anser som mindre OK, ar for mig helt oforklarligt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Frågan är om berörda tex är medvetna om att dom ligger nakna i Gubbens rum till allmän beskådan på nätet?

Är det så?

Har han verkligen gjort detta?

Var?

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Börja nu inte kasta smuts på gubben, har har säkerligen sonat sina brott och hans problem och privata kollektion av bilder (vilken du kanske skulle höja säkerheten på ;) ) är hans ensak.

Argumentationen räcker fint utan att försöka få någon att må dåligt.

<3 på dig gubben, svara på frågeställningen istället!

Link to comment
Dela på andra sajter

Atom

Hmm

visst är det så att prostitution är olagligt i Thailand, men skulle vilja se den som åker in för det i Thailand (det ska väl vara om man gör porrfilm).

Men majacigg åker du in direkt på.

Men jag är olaglig i sverige med det har väl hänt att man har tagit svart lön samt gått mot röd gubbe cyklat utan lyse.

Men jag annser att narkotika är ett grovt brott som ställer till med en massa jävla skit, som drabbar andra också genom inbrott, stölder med mera.

prostitution är ett mindre brott som på sin höjd drabbar den som köper sex kanske hon tar nåt från dig när du somnar och så kan du få lite ont när du pissar men som sagt det drabbar inte min medmänniska

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

janneludenfot

Tycker inte att man ska dömma dessa pojkar alltför hårt!

På 70 talet låg röken tät över hela Europa. Det var väl ingen som ville kasta dessa"puffare"

i fängelse på vatten o bröd, med tanke på deras budskap. "Att älska varandra och att alla krig skulle

upphöra. Oförståndigt av pojkarna i Cambodja kan man tycka, när dom säkert kände till riskerna.

Tror inte att "gubben" riktigt menade vad han skrev. Hade nog bara en dålig dag.

Tycker att vi generellt borde vara lite försiktiga att dömma andra, med tanke på våra egna

tillkortakommanden. Människor felar och det är väl just det som gör oss till människor.

mvh

ludenfot :drinks:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Men jag annser att narkotika är ett grovt brott som ställer till med en massa jävla skit, som drabbar andra också genom inbrott, stölder med mera.

Ähhhhh, går ju vända allt till vad som helst, men här gäller det några grabbar som köpt ett par jointar.

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Atom

Nu tycker jag du ar helt ute och cyklar Nerike.

Valdigt manga aker till Bali just darfor att det anses som tillatet att roka braj dar. Du kan kopa braj nastan varsomhelst och du kanner lukten var du an gar pa kvallen. Att de akte dit var osannolik otur, ungefar lika osannolikt som aka fast som sexkopare i Pattaya.

Varfor ar att roka braj ett grovt brott? Varfor skulle det leda till inbrott och stolder? Pa Bali kostar ett paket braj inte mycket mer an er bars i Pattis, det behover man inte gora nagra inbrott for att ha rad med. Aven i Sverige kostar det inte mer an en fylla. Jag antar att du gatt pa samma drogpropaganda som sa manga andra svenskar "marijuana ar inkorsporten till tyngre droger" men det ar bara skitsnack. Om vi klassade alkohol eller cigaretter eller Ahlgrens bilar som knark sa kunde vi saga att de var inkorsporten, det finns inget som helst fysiskt samband mellan braj och tunga droger och nastan alla experter ar overens om att alkohol ar betydligt skadligare, bade for brukaren och samhaller i ovrigt.

Att saga att man pa sin hojd skadar sig sjalv nar man har sex med en prostituerad ar mer an lovligt naivt. Varfor har Pattaya fler sjalvmord och grova brott an nagon annan stad i Thailand (per capita)? Andelen prostituerade som blir misshandlade, far HIV och psykiska problem ar hogre an for nagon annan yrkesgrupp. Prostituerade betraktas som lagre staende, aven i Thailand. Thailand betraktas som lagre staende pga den oppna prostitutionen. Hur manga fler exempel behover du pa att prostitutionen skadar fler an koparen? Trots detta tycker jag man ska legalisera prostitutionen, bade i Sverige och Thailand, da den anda inte gar att stoppa och da kan ses efter battre om den ar legaliserad. Men att gapa over tva 25-aringar som roker marijuana nar man sjalv koper/kopt sex i ett land dar det ar illegalt, det ar sa absurt att jag betvivlar att du sjalv verkligen tankt igenom det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Atom

nu är det så att det finns mer länder som tillåter prostitution än länder som tillåter hasch och det säger väl allt.

För att nu ta detta med drogpropaganda så har jag inte gått på den, utan det är bara dom småröker själva som försvarar hasch.

mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Atom

Quote

Atom

nu är det så att det finns mer länder som tillåter prostitution än länder som tillåter hasch och det säger väl allt.

För att nu ta detta med drogpropaganda så har jag inte gått på den, utan det är bara dom småröker själva som försvarar hasch.

mvh

Nerike

Innehav av marijuana for eget bruk ar tillatet i de flesta civiliserade lander. Googla lite sa far du se att exempelvis socialstyrelsen i England anser att vanliga cigaretter ar skadligare an "festrokande" av marijuana. Om 10 ar sa tror jag det ar tillatet i alla civiliserade lander da det bara ar den gamla propagandan som klumpar ihop marijuana med tunga droger som gor att det fortfarande ar illegalt i vissa lander. Du tror sjalv att marijuana ar detsamma som hasch vilket visar hur dalig kunskapen i gemen ar. Sjalv har jag rokt braj 3 ganger och senaste (formodligen sista) gangen var for 15 ar sedan sa mig spelar forbudet ingen roll.

Tidelag och nekrofili ar precis som prostitution tillatit i manga lander men det innebar inte att det ar socialt accepterat sa dar haltar din jamforelse hogst betankligt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...