Jump to content
hobbe

Full english breakfast

Recommended Posts

Soengsang

Kamara gel

M33
7 minuter sedan, skrev Soengsang:

Kamara gel

På tal om full (english breakfast) ? 

• Haha 1

Alarik
1 timme sedan, skrev Enis:

Här har vi lösningen på problemet... fråga efter Irländsk

Irish.JPG.71fac6c041f2f1dfa918f2b3138a566f.JPG

:big_smile:

Enis

Nu snackar vi frukost!!!!!!!!!!!!!!

swedenfarang
On 6/23/2019 at 3:27 PM, Kingen said:

Tycker inte jag gråter ut speciellt, tala bara om vad tycker om Swedenfarang som moderator och dig. Har inte ändrat min uppfattning sen dess. Loggade ut av dom skälen jag skrev inte för att jag avstängd i 24 timmar.

"Varför skulle jag det, just då tycker jag vi kom bra överens, men du var rädd för mig sade du, vågade ej säga vad du hette eller bodde, RDD spökade sade du, men det ska du ha, du är den enda som blev utslängd från ett forum som inte har några regler...

RDD spökade? LOL! Jag var rädd för dig sa jag?!?! Vafan, inte bara är du patetisk utan du är ju en mytoman med!! 

5555, självklart vågar jag det, det är ju du som är fegisen här, inte jag som loggar ur när det blir jobbigt eller börjar gråta när man blir avstängd... Är du kanske släkt med BTT?

Satt och väntade på dig här på Valborg, men inte kom du, som du sagt att du skulle göra...."

Ja, jag är en jättefegis! :) Jag är jätterädd för dig Bibben, du är så tuff och hård. Satt du och väntade på mig? Vad kul för dig. Snarare du som är släkt med BTT, tanke på att du är mytoman med. Har inte mamma lärt dig att det är fult att ljuga? :)

Seså Lille Babsan, inte skämma ut sig mer nu på forat... vi som träffat dig vet vilken liten mysgubbe du är irl. Men bakom tangentbordet så blir du en riktig keyboard commander! Men det är som man säger.... små hundar skäller högst! :)

Hur var det med att det mellan fyra ögon? du sprang runt här i somras utan att ta kontakt med mig. Du vet ju var jag håller hus. Jag ser fortfarande framemot mellan fyra ögon. Nästa gång du är i stan skicka ett pm.

• Fint 1
  • Haha 1

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

Kingen
8 minuter sedan, skrev swedenfarang:

Hur var det med att det mellan fyra ögon? du sprang runt här i somras utan att ta kontakt med mig. Du vet ju var jag håller hus. Jag ser fortfarande framemot mellan fyra ögon. Nästa gång du är i stan skicka ett pm.

Tyvärr fans ingen tid till att träffa nån. Var på bröllop, du kanske missade det? Men nästa gång så. 

• Skål 1
  • Haha 1

swedenfarang
Posted (edited)
1 hour ago, Kingen said:

Tyvärr fans ingen tid till att träffa nån. Var på bröllop, du kanske missade det? Men nästa gång så. 

Vi får väl se. För du sprang ju trots allt kring barerna där jag sitter. Så tid hade du nog. Modet fanns väl inte kanske. 

Edited by swedenfarang
  • Ge karma 2
  • Haha 2

Kingen
9 timmar sedan, skrev swedenfarang:

Vi får väl se. För du sprang ju trots allt kring barerna där jag sitter. Så tid hade du nog. Modet fanns väl inte kanske. 

Hahaha! Menar du att jag skulle vara rädd för dig? :) Har väl träffat dig innan, och inte är det nåt att vara rädd för om du nu tror det? Känns som du inte är riktigt nykter när du skriver detta? Vi får väl se när vi ses? Att jag inte träffade nån beror ju på att jag umgicks med familjen. Knappast läge att träffa nån från MPR då. 

• Ge karma 2
  • Haha 1