Jump to content
Fantomen

Dagens klipp!

Recommended Posts

Soengsang
20 minuter sedan, skrev Fantomen:

Men!

Nu var det ju inte det som den här tråden skulle handla om....
Jag fick idag för mig att det kanske vore en kul idé (nåja) att skapa en tråd med korta videoklipp istället för en bildtråd. (Bildtråd kommer senare men mer om det då.)
Förmodligen en ganska dålig idé ju mer jag tänker på det men....

Är väl inledningsvis bäst att lägga in en brasklapp för att undvika allt för mycket spott och spe pga "jävla skittråd" så jag ber om överseende med den stundtals bristande kvaliteten.
Passar det inte så är det ju bara att trycka på den där knappen uppe till höger som börjar med "Ig" och slutar med "nore this topic" eller vända sig till klagomuren på SVT.

Målet är alltså ett klipp per dag men det kommer förmodligen revideras så småningom till ett klipp per vecka eller så. Vi får se vart det bär hän.

Jag börjar denna "resa" med ett kort klipp från dagens tripp till stranden.

https://www.youtube.com/watch?v=-fBFNF84EE4

Kit Walker 👌

:rotfl:

GreenValley

Han måste hitta tråden först!

• Ge karma 2
  • Haha 6

Fantomen
36 minutes ago, Benriach said:

Clitte kommer spamma sönder denna tråden med Youtube-klipp med Brucan och Tina...

Vi brukar ju åka till Bang Saray ibland så om nu gör det så får han allt vara vaksam i November(?) när han kommer för annars skickar jag Devil på honom!

• Haha 3

Naam kaeng
41 minuter sedan, skrev rolba:

Bidrar med ett äkta klipp

Femtio hästkrafter, vilket jäkla monster!?!?!  🤣   På med en sits och styre och ut på stora vägarna!

rolba
2 timmar sedan, skrev Naam kaeng:

Femtio hästkrafter, vilket jäkla monster!?!?!  🤣   På med en sits och styre och ut på stora vägarna!

Jag var tillbaka och klagade när den var ny för jag tyckte den var klen för att vara på 50 hk. 😎

• Haha 2

GreenValley
8 timmar sedan, skrev Fantomen:

Vi brukar ju åka till Bang Saray ibland så om nu gör det så får han allt vara vaksam i November(?) när han kommer för annars skickar jag Devil på honom!

Aha, det han som är hövding över bandarerna!

Bibben

Djurplågeri, stackars hundar, vill de ens vara sammankopplade, är de av samma sexuell status, detta måste vara kränkande på så många sätt. Jag ska visa denna videon för GBG:s West Pride, lokalavdelning för småhundars sexualitet. Förvänta dig en begäran om förklaring från dem inom kort. 

Lås tråden tills dess.

• Ge karma 1
  • Haha 2

Benriach
1 minut sedan, skrev Bibben:

Djurplågeri, stackars hundar, vill de ens vara sammankopplade, är de av samma sexuell status, detta måste vara kränkande på så många sätt. Jag ska visa denna videon för GBG:s West Pride, lokalavdelning för småhundars sexualitet. Förvänta dig en begäran om förklaring från dem inom kort. 

Lås tråden tills dess.

Och med tanke på trådtiteln så har de knappast några kulor kvar heller...

• Haha 5

Fantomen
7 hours ago, GreenValley said:

Aha, det han som är hövding över bandarerna!

Tsss.... Ingen vidare koll på din seriehistoria ser jag. 😉

Hövdingen är Guran.

Devil är vargen...

Guran_front_1024x1024.jpg

Pattayian Beagle-Wolf.png

• Ge karma 1
  • Haha 3