Kenneth4618 Inlagd Juni 6, 2019 Dela Inlagd Juni 6, 2019 Dagens bibelord passar riktigt bra i denna tråd idag 😁 Den av er som är fri från synd skall kasta första stenen “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 6, 2019 Dela Inlagd Juni 6, 2019 (ändrad) 20 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Kan vara ett nygammalt troll 🤔 Men se vem som dök upp med ett minus. Kan det vara det nya trollet? Nu blev det två troll 😂 Ändrades Juni 6, 2019 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd Juni 6, 2019 Dela Inlagd Juni 6, 2019 I jämförelse med ett annat thaiforum så är ju reglerna här alldeles glasklara haha: Några exempel från "det andra forumet": X varnad en vecka för skapande av otrivsel på forumet. Fantastiskt resonemang! Di allsmäktige anammar strikta regler på trivsel respektive otrivsel! X avstängd en månad pga ohörsamhet och upprepat tjafs Tjafsar du så åker du ut med huvudet före! 😂 I detta fallet så såg och läste vi att ubonborge tyckte att thaisnack var ett dåligt forum med dåliga forumvärdar/admin så vi hjälpte honom att slippa logga in här om det är så dåligt. Våga inte skriva på ett annat forum att "forumet" är dåligt för då kan du hälsa hem! Va faaan?! X varnad 10 dagar för upprepade försök att förstöra trivseln på forumet. Myspys ska det vara annars jävlar! varnad i en vecka pga spridande av misstämning på forumet. Nedlåtande uttalanden om Phuket, Thailand och dess befolkning samt svenskar boende där, Den där är nog en av de bästa alltså! Snacka inte skit om Phuket och dess befolkning för då jävlar!! @nmax och @kurant varnade en vecka pga återkommande spydigheter mot varandra. Detta förstör stämningen. Båda två kan fortfarande skriva som vanligt. Gult kort om man är spydig? Jo jag tackar! @Boa52 avstängd 6 månader för ett synnerligen otrevligt påhopp. Inte första förseelsen. Och där satt spiken i kistan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 6, 2019 Dela Inlagd Juni 6, 2019 1 timme sedan, skrev Fantomen: I jämförelse med ett annat thaiforum så är ju reglerna här alldeles glasklara haha: Några exempel från "det andra forumet": X varnad en vecka för skapande av otrivsel på forumet. Fantastiskt resonemang! Di allsmäktige anammar strikta regler på trivsel respektive otrivsel! X avstängd en månad pga ohörsamhet och upprepat tjafs Tjafsar du så åker du ut med huvudet före! 😂 I detta fallet så såg och läste vi att ubonborge tyckte att thaisnack var ett dåligt forum med dåliga forumvärdar/admin så vi hjälpte honom att slippa logga in här om det är så dåligt. Våga inte skriva på ett annat forum att "forumet" är dåligt för då kan du hälsa hem! Va faaan?! X varnad 10 dagar för upprepade försök att förstöra trivseln på forumet. Myspys ska det vara annars jävlar! varnad i en vecka pga spridande av misstämning på forumet. Nedlåtande uttalanden om Phuket, Thailand och dess befolkning samt svenskar boende där, Den där är nog en av de bästa alltså! Snacka inte skit om Phuket och dess befolkning för då jävlar!! @nmax och @kurant varnade en vecka pga återkommande spydigheter mot varandra. Detta förstör stämningen. Båda två kan fortfarande skriva som vanligt. Gult kort om man är spydig? Jo jag tackar! @Boa52 avstängd 6 månader för ett synnerligen otrevligt påhopp. Inte första förseelsen. Och där satt spiken i kistan! Makalöst..... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd Juni 6, 2019 Dela Inlagd Juni 6, 2019 13 hours ago, Jorakey said: Varför stänger ni inte av medlemmar som ni tycker bryter mot reglerna istället för att stoppa trådar som blir infekterade av medlemmar som inte har nåt hyfs i kroppen och som spyr galla Tänker då mest på tråden om ansvaret för kommentarer? Jag gillar att det är lite högt i tak här.. Fan annars och jag hade börjat skriva på thaisnack. Om man verkligen tycker att det ska resultera i en avstängning när en medlem kallar en annan medlem för något så elakt som fegis och ber denne att dra ja då kanske man ska hålla sig till thaisnack eller Svenska ElektronikForumet? Ser man dessutom till vem personen är som skrev dessa hemska tillmälen och hans tidigare historik så tror jag faktiskt inte att någon bryr sig nämnvärt. Inte kan väl den där pajasen göra någon upprörd på riktigt?? Ja förutom du (och i viss mån mod som måste hålla lite rent) då. Det kommer ju bara svammel från hans tangentbord och jag tycker det är lika roligt varje gång att läsa andras reaktioner på skiten han skriver. Stor humor! Sen att många uppenbarligen anser att forumet vore bättre utan honom är en annan sak. Han är ju bannad från Thaisnack i i ett halvår nu så där är det boa-fritt ett tag framöver om det är ett passande alternativ för dig. Själv höll jag på att spotta ut ölen här när jag läste det och hade svårt att hålla mig för skratt! 😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ReKa Inlagd Juni 6, 2019 Dela Inlagd Juni 6, 2019 2 timmar sedan, skrev Fantomen: @Boa52 avstängd 6 månader för ett synnerligen otrevligt påhopp. Inte första förseelsen. Och där satt spiken i kistan! Man undrar ju hur det där synnerligen otrevliga påhoppet lät. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd Juni 6, 2019 Dela Inlagd Juni 6, 2019 Ja precis! Det där skulle man vilja läsa! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 6, 2019 Dela Inlagd Juni 6, 2019 1 timme sedan, skrev Fantomen: Jag gillar att det är lite högt i tak här.. Fan annars och jag hade börjat skriva på thaisnack. Om man verkligen tycker att det ska resultera i en avstängning när en medlem kallar en annan medlem för något så elakt som fegis och ber denne att dra ja då kanske man ska hålla sig till thaisnack eller Svenska ElektronikForumet? Ser man dessutom till vem personen är som skrev dessa hemska tillmälen och hans tidigare historik så tror jag faktiskt inte att någon bryr sig nämnvärt. Inte kan väl den där pajasen göra någon upprörd på riktigt?? Ja förutom du (och i viss mån mod som måste hålla lite rent) då. Det kommer ju bara svammel från hans tangentbord och jag tycker det är lika roligt varje gång att läsa andras reaktioner på skiten han skriver. Stor humor! Sen att många uppenbarligen anser att forumet vore bättre utan honom är en annan sak. Han är ju bannad från Thaisnack i i ett halvår nu så där är det boa-fritt ett tag framöver om det är ett passande alternativ för dig. Själv höll jag på att spotta ut ölen här när jag läste det och hade svårt att hålla mig för skratt! 😂 Ajabaja, nu gjorde du Jorakey/Batting upprörd 😱 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Juni 6, 2019 Dela Inlagd Juni 6, 2019 24 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Ajabaja, nu gjorde du Jorakey/Batting upprörd 😱 Nä du, döm inte andra efter dig själv. Jag har följt forumet lite på avstånd i.o.m. att det påstods att det skulle vara jag som var snarstucken och startade alla bråk. Jag kan ju nu konstatera att det förekommit minst lika många bråk falska beskyllningar i min frånvaro som när jag försökte bidra med något här, och det är givetvis samma jävla surbukar som hela tiden ska hacka på andra, bl.a. du och din svans av hatare, eller om ni nu förmodligen är en och samma person. Om du inte har någon slags nära kontakt med den som styr och ställer här på forumet så förstår jag inte hur du kan få hållas. Om jag startat ett forum så inte fan skulle jag vilja ha bittra mobbare som hela tiden förstörde för medlemmarna. Det är mycket märkligt. Och nu vill jag inte ha några konstiga PM om pedofili och homosex, tack! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd Juni 6, 2019 Dela Inlagd Juni 6, 2019 3 minutes ago, Batting said: Och nu vill jag inte ha några konstiga PM om pedofili och homosex, tack! Är det ett korrekt antagande att det då går bra med andra konstiga PM? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Juni 6, 2019 Dela Inlagd Juni 6, 2019 Surburk var ordet sa Bull. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Juni 6, 2019 Dela Inlagd Juni 6, 2019 18 minuter sedan, skrev Batting: Nä du, döm inte andra efter dig själv. Jag har följt forumet lite på avstånd i.o.m. att det påstods att det skulle vara jag som var snarstucken och startade alla bråk. Jag kan ju nu konstatera att det förekommit minst lika många bråk falska beskyllningar i min frånvaro som när jag försökte bidra med något här, och det är givetvis samma jävla surbukar som hela tiden ska hacka på andra, bl.a. du och din svans av hatare, eller om ni nu förmodligen är en och samma person. Om du inte har någon slags nära kontakt med den som styr och ställer här på forumet så förstår jag inte hur du kan få hållas. Om jag startat ett forum så inte fan skulle jag vilja ha bittra mobbare som hela tiden förstörde för medlemmarna. Det är mycket märkligt. Och nu vill jag inte ha några konstiga PM om pedofili och homosex, tack! Hej.Saknar dina bilder o dina trådar,skit i dessa som gillar grupp mobbning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd Juni 6, 2019 Dela Inlagd Juni 6, 2019 Kan bara hålla med! Sluta tjura nu och in med lite sköna bilder istället. Jag blandar en grogg under tiden så kan vi mysa sen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 6, 2019 Dela Inlagd Juni 6, 2019 Det många här som borde sopa rent framför sin egen dörr innan de börjar klaga eller trycka på knappar 😱 Men gott om självinsikt är det ont om 😀 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 6, 2019 Dela Inlagd Juni 6, 2019 26 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Det många här som borde sopa rent framför sin egen dörr innan de börjar klaga eller trycka på knappar 😱 Men gott om självinsikt är det ont om 😀 Jag skickar en kvast 😂 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 6, 2019 Dela Inlagd Juni 6, 2019 Jag har alltid varit nyfiken på vilka som är med i den här "ryggdunkarklubben" som nämns så ofta?...... Är det ett hemligt sällskap inom MPR likt Frimurarna eller Illuminate som ha obskyra medlemsmöten på hemlig plats med ritualer nedärvda från hundratals år av gångna generationer och med infiltration i alla samhällsskikt och maktstrukturer?........ Frågorna hopar sig......... Hur blir man medlem i sådana fall för att bli "untouchable"??.......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 6, 2019 Dela Inlagd Juni 6, 2019 (ändrad) 27 minuter sedan, skrev Enis: Jag skickar en kvast 😂 enis Har redan en kvast och har redan kvastat av altan idag 👍 Dessutom brukar jag inte göra gråta ut/beklaga sig inlägg utan jag ger igen direkt istället Ändrades Juni 6, 2019 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 6, 2019 Dela Inlagd Juni 6, 2019 (ändrad) 46 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Jag har alltid varit nyfiken på vilka som är med i den här "ryggdunkarklubben" som nämns så ofta?...... Är det ett hemligt sällskap inom MPR likt Frimurarna eller Illuminate som ha obskyra medlemsmöten på hemlig plats med ritualer nedärvda från hundratals år av gångna generationer och med infiltration i alla samhällsskikt och maktstrukturer?........ Frågorna hopar sig......... Hur blir man medlem i sådana fall för att bli "untouchable"??.......... Tyvärr kan jag inte säga något mer, men Soros och den där bilderbläddrarklubben är inblandade Ändrades Juni 6, 2019 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 6, 2019 Dela Inlagd Juni 6, 2019 3 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Har redan en kvast och har redan kvastat av altan idag 👍 Dessutom brukar jag inte göra gråta ut/beklaga sig inlägg utan jag ger igen direkt istället Ähhh få se lite DQ-takter nu, skapa en tråd och gnäll ut i Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 6, 2019 Dela Inlagd Juni 6, 2019 Buuuuu Bäääääää Batting är elak mot mig 😭 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Juni 6, 2019 Dela Inlagd Juni 6, 2019 26 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Jag har alltid varit nyfiken på vilka som är med i den här "ryggdunkarklubben" som nämns så ofta?...... Är det ett hemligt sällskap inom MPR likt Frimurarna eller Illuminate som ha obskyra medlemsmöten på hemlig plats med ritualer nedärvda från hundratals år av gångna generationer och med infiltration i alla samhällsskikt och maktstrukturer?........ Frågorna hopar sig......... Hur blir man medlem i sådana fall för att bli "untouchable"??.......... Det är Ölargängets innersta krets, så hemligt att man inte ens känner till om man är medlem eller inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 6, 2019 Dela Inlagd Juni 6, 2019 2 minuter sedan, skrev GreenValley: Det är Ölargängets innersta krets, så hemligt att man inte ens känner till om man är medlem eller inte. Vart tog egetligen han som talar med katter vägen? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juni 6, 2019 Dela Inlagd Juni 6, 2019 39 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Jag har alltid varit nyfiken på vilka som är med i den här "ryggdunkarklubben" som nämns så ofta?...... Är det ett hemligt sällskap inom MPR likt Frimurarna eller Illuminate som ha obskyra medlemsmöten på hemlig plats med ritualer nedärvda från hundratals år av gångna generationer och med infiltration i alla samhällsskikt och maktstrukturer?........ Frågorna hopar sig......... Hur blir man medlem i sådana fall för att bli "untouchable"??.......... Tror att det är ett uttryck från de som aldrig får medhåll eller karma för något inlägg? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ReKa Inlagd Juni 6, 2019 Dela Inlagd Juni 6, 2019 1 timme sedan, skrev Kötthandlarn: Jag har alltid varit nyfiken på vilka som är med i den här "ryggdunkarklubben" som nämns så ofta?...... Är det ett hemligt sällskap inom MPR likt Frimurarna eller Illuminate som ha obskyra medlemsmöten på hemlig plats med ritualer nedärvda från hundratals år av gångna generationer och med infiltration i alla samhällsskikt och maktstrukturer?........ Frågorna hopar sig......... Hur blir man medlem i sådana fall för att bli "untouchable"??.......... Ett absolut grundkrav är examensbevis från Livets Hårda Skola. Utan det är man chanslös. Det spelar ingen roll hur många fläskfiléer du lockar med. 😘 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ReKa Inlagd Juni 6, 2019 Dela Inlagd Juni 6, 2019 38 minuter sedan, skrev Soengsang: Vart tog egetligen han som talar med katter vägen? SLU är saknad. Med han som moderator skulle det nog bli lite fason på det här forumet också 👌 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu