broder tuk tuk Inlagd Juni 4, 2019 Dela Inlagd Juni 4, 2019 Nu står det klart att den största forumträffen i Naklua kommer att avhållas i Januari månad nästa år. Exakta datum kommer senare. Följande är anmälda nu BTT BTT. S polare med thaifruga. Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Juni 4, 2019 Dela Inlagd Juni 4, 2019 (ändrad) Ändrades Juni 4, 2019 av edvardpop "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Juni 5, 2019 Dela Inlagd Juni 5, 2019 Äh, nu räcker det för ett tag... Bänken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 5, 2019 Dela Inlagd Juni 5, 2019 Älskar "Ignorera tråd"-funktionen ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Juni 5, 2019 Dela Inlagd Juni 5, 2019 Är det tre största träffar nu eller........ November? Januari? Februari? Saknar en i december. Alla dessa trådar om största träffen utan datum och som flyttar mellan åren visar på inkompetens/inkontinens av träffanordnaren. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 5, 2019 Dela Inlagd Juni 5, 2019 8 minuter sedan, skrev Wangthong: Är det tre största träffar nu eller........ November? Januari? Februari? Saknar en i december. Alla dessa trådar om största träffen utan datum och som flyttar mellan åren visar på inkompetens/inkontinens av träffanordnaren. Lite kul när ett nick har flera skribenter Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ReKa Inlagd Juni 5, 2019 Dela Inlagd Juni 5, 2019 Ok, jag och min osynlige vän Molgan kommer gärna. Vi ser fram emot Berits bullar. 👌👍🏻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Juni 5, 2019 Dela Inlagd Juni 5, 2019 Hej BTT, Jag och Leo kommer. Vilken datum? Och finns det några hotell på gångavstånd? Tänkte bäst att boka hotell redan nu så det inte är slutsålt. Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juni 5, 2019 Dela Inlagd Juni 5, 2019 Jag kommer, har bokat en 3-månadersbiljett! Och nu skall jag bara fixa visum Väl mött allihopa! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tjobo Inlagd Juni 5, 2019 Dela Inlagd Juni 5, 2019 Hej BTT, Jag och Leo kommer. Vilken datum? Och finns det några hotell på gångavstånd? Tänkte bäst att boka hotell redan nu så det inte är slutsålt. Ha en kanonbra dag! Jag kommer alla dagar i veckan. Spelar ingen roll vilken dag, månad eller år. Den enda anmälan man aldrig behöver ångra[emoji16]Skickat från min HUAWEI LYO-L21 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 5, 2019 Dela Inlagd Juni 5, 2019 Mina jag och Irene kommer givetvis “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 5, 2019 Dela Inlagd Juni 5, 2019 Självskriven,ett sådant tillfälle missar jag aldrig 😋 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 5, 2019 Dela Inlagd Juni 5, 2019 Kommer. Blir nog bussen från Phuket. Vet du var den stannar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 5, 2019 Dela Inlagd Juni 5, 2019 5 minuter sedan, skrev rolba: Kommer. Blir nog bussen från Phuket. Vet du var den stannar. Stenbord 3 utanför 7/11 i Naklua Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd Juni 5, 2019 Dela Inlagd Juni 5, 2019 Inga å jag kommer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd Juni 5, 2019 Dela Inlagd Juni 5, 2019 Förhoppningsvis är jag och Tuk också i krokarna då, så sätt upp oss två på listan The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Juni 5, 2019 Dela Inlagd Juni 5, 2019 Jag kommer som oftast C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Juni 5, 2019 Dela Inlagd Juni 5, 2019 Är det i början på januari så finns det chans att jag dyker uppSkickat från min SM-G930F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juni 5, 2019 Dela Inlagd Juni 5, 2019 Blev inte BTT bänkad för 15 tim sen och ni skriver svar till han ändå ????.Sen kan man fundera varför bänkar Surin BTT för dom inläggen, konstigt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 5, 2019 Dela Inlagd Juni 5, 2019 (ändrad) 1 timme sedan, skrev Boa52: Blev inte BTT bänkad för 15 tim sen och ni skriver svar till han ändå ????.Sen kan man fundera varför bänkar Surin BTT för dom inläggen, konstigt Ja det kan du gott grunna på 😃 Ändrades Juni 5, 2019 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Juni 5, 2019 Dela Inlagd Juni 5, 2019 1 timme sedan, skrev Boa52: Blev inte BTT bänkad för 15 tim sen och ni skriver svar till han ändå ????.Sen kan man fundera varför bänkar Surin BTT för dom inläggen, konstigt De flesta, till och med BTT är läskunnig han kan därför se alla svar vi skriver här i tråden. Han skulle vara bänkad för länge sedan för grov mytomani, möjligen också för omvänd schizofreni. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Juni 5, 2019 Dela Inlagd Juni 5, 2019 1 timme sedan, skrev Boa52: Blev inte BTT bänkad för 15 tim sen och ni skriver svar till han ändå ????.Sen kan man fundera varför bänkar Surin BTT för dom inläggen, konstigt Kycklingen borde vara moderator även på MPR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Juni 5, 2019 Dela Inlagd Juni 5, 2019 (ändrad) Har redan bokat färja till Riga för vidare transport till Kiev. Med Ukraine air till Naklua. 🌞🌞🌞🌞🛥🛫🛬 kommer någon gång mellan december och februari något år. Ändrades Juni 5, 2019 av JJC Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juni 5, 2019 Dela Inlagd Juni 5, 2019 Lås tråden. Ain't gonna happen. Ever. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Juni 5, 2019 Dela Inlagd Juni 5, 2019 21 minuter sedan, skrev Bibben: Lås tråden. Ain't gonna happen. Ever. Ska du inte med på största träffen?🛫🛬💬 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts