Jump to content

Anmälningslista för största forumträffen i Januari

broder tuk tuk

Recommended Posts

broder tuk tuk

Nu står det klart att den största forumträffen i Naklua kommer att avhållas i Januari månad nästa år.

Exakta datum kommer senare.

Följande är anmälda nu

BTT

BTT. S polare med thaifruga.

Soi 7

• Replies 28
  • Created
  • Last Reply
edvardpop

giphy.gif

”Vi vill vara bandet som, om vi flyttade in i huset bredvid ditt, skulle döda din gräsmatta” - Lemmy Kilmister      Doktorn, med finsk brytning: "Var det en inhemsk tjej eller var hon bara hemsk?"

Wangthong

Är det tre största träffar nu eller........    November? Januari? Februari?  Saknar en i december.

Alla dessa trådar om största träffen utan datum och som flyttar mellan åren visar på inkompetens/inkontinens av träffanordnaren. 

Soengsang
8 minuter sedan, skrev Wangthong:

Är det tre största träffar nu eller........    November? Januari? Februari?  Saknar en i december.

Alla dessa trådar om största träffen utan datum och som flyttar mellan åren visar på inkompetens/inkontinens av träffanordnaren. 

Lite kul när ett nick har flera skribenter :)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Tommy

Jag kommer, har bokat en 3-månadersbiljett!

Och nu skall jag bara fixa visum :)

Väl mött allihopa!

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

apknug

Jag är a!!tid nere dec jan så jag kommer förståss också!

Skickat från min Lenovo TB-X704F via Tapatalk

Hej BTT,

Jag och Leo kommer. Vilken datum? Och finns det några hotell på gångavstånd?
Tänkte bäst att boka hotell redan nu så det inte är slutsålt.

Ha en kanonbra dag!
:wai:
Jag kommer alla dagar i veckan. Spelar ingen roll vilken dag, månad eller år. Den enda anmälan man aldrig behöver ångra[emoji16]

Skickat från min HUAWEI LYO-L21 via Tapatalk

Kenneth4618

Mina jag och Irene kommer givetvis

Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls  Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 Swish (Sverige) 0708 575 222

måne
5 minuter sedan, skrev rolba:

Kommer. Blir nog bussen från Phuket. 

Vet du var den stannar.

Stenbord 3 utanför 7/11 i Naklua

Måne

Thure

Förhoppningsvis är jag och Tuk också i krokarna då, så sätt upp oss två på listan

The future is tomorrow, be sure to be there...

C-dude

Jag kommer som oftast

C;D

Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true.
You'll see it's all a show.
Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you

Towe

Är det i början på januari så finns det chans att jag dyker upp

Skickat från min SM-G930F via Tapatalk

Boa52

Blev inte BTT bänkad för 15 tim sen och ni skriver svar till han ändå ????.Sen kan man fundera varför bänkar Surin BTT ??? 

för dom inläggen, konstigt

Kenneth4618
1 timme sedan, skrev Boa52:

Blev inte BTT bänkad för 15 tim sen och ni skriver svar till han ändå ????.Sen kan man fundera varför bänkar Surin BTT ??? 

Ja det kan du gott grunna på 😃

Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls  Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 Swish (Sverige) 0708 575 222

Wangthong

De flesta, till och med BTT är läskunnig han kan därför se alla svar vi skriver här i tråden. Han skulle vara bänkad för länge sedan för grov mytomani, möjligen också för omvänd schizofreni.    

GreenValley

Kycklingen borde vara moderator även på MPR!

Har redan bokat färja till Riga för vidare transport till Kiev. Med Ukraine air till Naklua. 🌞🌞🌞🌞🛥🛫🛬 kommer någon gång mellan december och februari något år.

Bibben

Lås tråden.

Ain't gonna happen. Ever.

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...