Jump to content
IGNORERAD

Ansvarig för kommentarer


Jorakey

Recommended Posts

Min vän som blev fälld frågade polisen om det, men de är i minoritet och kan inte åtalas, de får i princip säga vad de vill om oss, araber kallar oss i vardagligt tal "malachas", det vill säga rosa gris, det är helt ok [emoji4]
Snart är vi minoritet och då jävlar ska det anmälas. Fast då har vi sharialagar så det går ju åt helvete ändå......

Skickat från min VTR-L29 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 32
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Jorakey

    7

  • Soengsang

    4

  • andrejsdenruskige

    4

  • apknug

    4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Läste en kommentar (var kommer jag inte ihåg) Någon skrev så här...... Eftersom staten äger vägarna borde väl staten vara ansvariga för olyckor som händer på dom.  :fie:

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
1 timme sedan, skrev Jorakey:

Läste en kommentar (var kommer jag inte ihåg) Någon skrev så här...... Eftersom staten äger vägarna borde väl staten vara ansvariga för olyckor som händer på dom.  :fie:

 

Ja, åtminstone så bör dom bli fällda för brottsprovokation om vägen är bättre än hastighetsbegränsningen tillåter. 

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev Kenneth4618:

Ja det kunde man ge sig fan på.

 

Siste svensk som lämnar Sverige tar med sig flaggan om de inte redan eldat upp den

Med dina åsikter borde du vara den förste Svensk som tar med sig flaggan och lämnar landet, hoppas det men

det du skriver här är bara skitsnack du vågar inte göra nåt, En stor fegis dra för tusan

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad
1 timme sedan, skrev Boa52:

Med dina åsikter borde du vara den förste Svensk som tar med sig flaggan och lämnar landet, hoppas det men

det du skriver här är bara skitsnack du vågar inte göra nåt, En stor fegis dra för tusan

 

En synnerligen tråkig och onödig kommentar.

Rekommenderar en trevligare ton framöver.

Du kommer nu få tid att fundera över din framfart och med lite tur ser framtiden ljusare ut. Låt oss hoppas.

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev andrejsdenruskige:

 

Ja, åtminstone så bör dom bli fällda för brottsprovokation om vägen är bättre än hastighetsbegränsningen tillåter. 

Ge dom inga tips! Snart blir det väl bara möjligt att köra 20 km/h på motorväg och 10 på riksvägarna.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev LOSForever:

bidrags röst boskapen get knullarna

Skönt att se att mina skattepengar inte ödslats på din utbildning....

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Denna tråden tycks tydligen frambringa det värsta av ett antal medlemmar.

Med anledning därav blir vi tvungna att fimpa tråden. Tråkigt, kan tyckas, till trådskaparen, men nödvändigt.

Hellre det än att banna folk till höger och vänster. Blir inte många kvar.

Snälla vuxna människor - försök uppträda som  .... vuxna.

 

 

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad
Denna tråd är låst.
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...