Jump to content
Leni

Många bärplockare väntas i sommar

Recommended Posts

Boa52
7 timmar sedan, skrev Kenneth4618:

Dåligt med bär

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vasterbotten/daligt-med-bar-skapar-oro-bland-utlandska-plockare

Frugan avrådde några släktingar från att komma hit. De skulle betala 200000 Bath för resa och uppehälle.

Blir många kilo som ska plockas innan de går med +

Skulle dom betala 60000 tusen kronor för resan och uppehälle, fantasier som vanligt från dej

• Ge karma 1
  • Haha 1

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

JJC
2 minuter sedan, skrev Boa52:

Skulle dom betala 60000 tusen kronor för resan och uppehälle, fantasier som vanligt från dej

Har du svårt att läsa? Det gäller resa och uppehälle i Sverige. Inte bara resan. 

• Ge karma 1

Kenneth4618
Posted (edited)
7 minuter sedan, skrev Boa52:

Försök koppla in hjärnan samtidigt som du knäpper på datorn någongång

Edited by Kenneth4618
  • Haha 5

Enis
37 minuter sedan, skrev Boa52:

33 minuter sedan, skrev JJC:

Har du svårt att läsa? Det gäller resa och uppehälle i Sverige. Inte bara resan. 

30 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Försök koppla in hjärnan samtidigt som du knäpper på datorn någongång

Bränsle.... försäkringar, ja alla kostnader som kan hittas på skulle jag tro....

saltas nog rätt skapligt

enis

• Ge karma 6
  • Haha 1

Kenneth4618
Posted (edited)
3 timmar sedan, skrev Enis:

Bränsle.... försäkringar, ja alla kostnader som kan hittas på skulle jag tro....

saltas nog rätt skapligt

enis

Dessutom påstår ju puckot att det är min fru som ljuger. För övrigt vet jag inte om det var för en eller två då de flesta åker i par. 

Edited by Kenneth4618
  • Ge karma 1
  • Haha 1

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

Wangthong
1 timme sedan, skrev Enis:

saltas nog rätt skapligt

enis

Thairäntan är inte att leka med heller!

• Ge karma 3

Boa52
2 timmar sedan, skrev JJC:

Resa 15000 Uppehälle 45000 du måste väl se att det inte stämmer, Finns inga bärplockare som kan finanisiera det, Huva vad fel

• Ge karma 2
  • Snurrigt 2

Kenneth4618
6 minuter sedan, skrev Boa52:

Resa 15000 Uppehälle 45000 du måste väl se att det inte stämmer, Finns inga bärplockare som kan finanisiera det, Huva vad fel

62599078_2343317155747646_2850856960163577856_n.jpg.2ff0f9dda15987583a61035d05fcfe51.jpg

• Ge karma 1
  • Haha 5

Boa52
9 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

62599078_2343317155747646_2850856960163577856_n.jpg.2ff0f9dda15987583a61035d05fcfe51.jpg

Att du inte tänker det vet vi men att du tänker så dåligt viste vi inte, räkna sfter så ser d att det är fel, face book svammel

• Ge karma 1
  • Snurrigt 2
  • Haha 1

Kenneth4618
3 minuter sedan, skrev Boa52:

Att du inte tänker det vet vi men att du tänker så dåligt viste vi inte, räkna sfter så ser d att det är fel, face book svammel

Lär dig läsa inläggen innan du svarar............... Eller förstår du inte skriven text? 

• Haha 1

Enis
14 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Lär dig läsa inläggen innan du svarar............... Eller förstår du inte skriven text? 

Krävs bildrebus innehållande dunk

/ENis

• Haha 5

Boa52
14 minuter sedan, skrev Enis:

Krävs bildrebus innehållande dunk

/ENis

Typ 300 pers i två minibussar skrev du, behövs ingen dunk för att förstå en sån text

• Ge karma 2
  • Tråkigt 2
  • Haha 2

JJC
4 minuter sedan, skrev Boa52:

Typ 300 pers i två minibussar skrev du, behövs ingen dunk för att förstå en sån text

Du fattar inte ironi heller. 😁😁😁

• Ge karma 3
  • Fint 1

broder tuk tuk
2 timmar sedan, skrev Kenneth4618:

Dessutom påstår ju puckot att det är min fru som ljuger. För övrigt vet jag inte om det var för en eller två då de flesta åker i par. 

Du har ju naturligtvis blivit helt vilseledd i detta.  Om det är frugan eller någon annan som inbillat dig att thaiarna skulle betala 60.000 kronor för vistelsen i Sverige låter jag vara osagt.

Men alla som haft med thailändare att göra vet att dessa summor skulle dom aldrig riskera utan att ha klara papper på att dom vinner något på köpet.

Sen är det ju så att få av dom fattigare thailändarna givetvis inte har råd med detta och det är väl knappast medel eller överklassen som åker och plockar bär i dom norrländska skogarna?

BTT

• Snurrigt 2

Kenneth4618
Posted (edited)
48 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

Du har ju naturligtvis blivit helt vilseledd i detta.  Om det är frugan eller någon annan som inbillat dig att thaiarna skulle betala 60.000 kronor för vistelsen i Sverige låter jag vara osagt.

Men alla som haft med thailändare att göra vet att dessa summor skulle dom aldrig riskera utan att ha klara papper på att dom vinner något på köpet.

Sen är det ju så att få av dom fattigare thailändarna givetvis inte har råd med detta och det är väl knappast medel eller överklassen som åker och plockar bär i dom norrländska skogarna?

BTT

Sicket svammel.  Värre än Boa. 

Du vet inte mycket du

Edited by Kenneth4618
  • Ge karma 3