Jump to content
IGNORERAD

Telefonproblem sve/thai????


Fenrisulven

Recommended Posts

Fenrisulven

Har nu försökt ringa frugan och även andra i 3 dagar å inte signal går fram???...nån mer??

Link to comment
Dela på andra sajter

Thai/SWe  (norden) funkar bra DTAC o Voip inga problem så de borde gå andra vägen oxå

Link to comment
Dela på andra sajter

Fenrisulven

vill verkligen inte fungera...fast telefon drekt till mobil...enklaste vägen.suck

Link to comment
Dela på andra sajter

Fick samtal från sverige 45min stockholm-phattalung inga som helst problem..

vart i Thailand försöker du nå till??? Här i södern verkar det inte va några som helst problem ...

Link to comment
Dela på andra sajter

Frugan har nu suttit i telen i 40min o pratat me morsan som befinner sig i Kalasins utkanter.

ringer me Asiatel. säger att hon haft "vissa" problem att komma fram.

C;D

Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true.  You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ringer varje dag till Thailand från min mobil comviq amigo till hennes mobil och det fungerar klockrent.

Men när jag ringer till hennes fasta telefon så får jag ofta "numret har ingen abbonent" på svenska..

Men ofta fungerar det klockrent med tanke på hur långt det är och ser man hur kablarna är dragna i Thailand så tycker jag att allt är ett mirakel... haha...

Oktober - November 2007 - Flyger med Thai | Mars - April 2008 - Flyger med Thai | 17 Augusti - 14 September 2008 - Flyger med Finnair | 24 Februari - 19 Mars 2009 - Flyger med Thai | 5 maj - 27 maj 2009 - Flyger med Thai |

Link to comment
Dela på andra sajter

Har ringet både från vanlig telefon och mobil inga problem  går och i dag.

Tjejen ringer nästan varje dag  med ASIA Lycatel telefonkort inga problem både från mobil och fast

kanon bra kort ca1100min 100kr

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Har ringet både från vanlig telefon och mobil inga problem  går och i dag.

Tjejen ringer nästan varje dag  med ASIA Lycatel telefonkort inga problem både från mobil och fast

kanon bra kort ca1100min 100kr

Kan hålla med där att man får en hel del samtalstid men jag tycker att ljudkvaliten är inte nån höjdare när jag har ringt med ASIA Lycatel,men det kan nog bero på hennes mobil .

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...