Jump to content
IGNORERAD

Gratis öl i Pattaya!!


Joe

Recommended Posts

Idag klockan 16.00 (Thai-tid) så firar Pattaya Beer Garden 1 års jubileum. :dance1:

Detta firas med gratis öl till ett värde av max 100000 baht. :drinks:

Så jag drar nu på mig mitt absolut bästa falang keenok linne och drar dit. :whistle:

  / Joe

In Asia you live and you die. In Farangland you expect to live one day, then you die without having lived.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Idag klockan 16.00 (Thai-tid) så firar Pattaya Beer Garden 1 års jubileum. [img alt= <ahttp://www.maipenrai.se/forum/uploads/emoticons/default_dance1.gif' alt=':dance1:'> ]http://www.maipenrai...ault/dance1.gif

Detta firas med gratis öl till ett värde av max 100000 baht. [img alt= <ahttp://www.maipenrai.se/forum/uploads/emoticons/default_drinks.gif' alt=':drinks:'> ]http://www.maipenrai...ault/drinks.gif

Är det per person?

mvh.Lars

En tio-årings dumhet är för det mesta starkt begränsad. Något man inte kan säga om oss vuxna. (lånat av Joints)

We are all born ignorant, but one must work hard to remain stupid.

Link to comment
Dela på andra sajter

Då är det ju synd att jag inte är i Pattaya idag och att jag inte dricker öl.

mvh.Lars

En tio-årings dumhet är för det mesta starkt begränsad. Något man inte kan säga om oss vuxna. (lånat av Joints)

We are all born ignorant, but one must work hard to remain stupid.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur gick det Joe? Träffade du nåra MPR-tomtar?

Själv fick jag i mig sådär 6-8 burkar CHANG, alldeles gratis på jobbet idag :drinks: , en helt ok "Afterwork" kan man säga :dance1:

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Jodå, det gick bra, men nej, jag träffade inga MPR-tomtar där...

Men det var mycket folk där, mest falanger faktiskt, jag vet inte om freelancarna kopplat att det var ett party med massor av falanger...

Beergarden är i mitt tycke en av de bästa restaurangerna i Pattis, bra mat, billigt, i en mycket trevlig miljö, letar man efter brudar så har dock inte stället nått upp till sin fulla ponential ännu.

Själv drog jag väl i mig ca 10 st Tiger, men det var bara små glas, ca 25cl så inte så mycket egentligen...

Bra kväll!!

  / Joe

In Asia you live and you die. In Farangland you expect to live one day, then you die without having lived.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Quote

Jodå, det gick bra, men nej, jag träffade inga MPR-tomtar där...

Men det var mycket folk där, mest falanger faktiskt, jag vet inte om freelancarna kopplat att det var ett party med massor av falanger...

Beergarden är i mitt tycke en av de bästa restaurangerna i Pattis, bra mat, billigt, i en mycket trevlig miljö, letar man efter brudar så har dock inte stället nått upp till sin fulla ponential ännu.

Själv drog jag väl i mig ca 10 st Tiger, men det var bara små glas, ca 25cl så inte så mycket egentligen...

Bra kväll!!

  / Joe

Bra mat skojar du dom ggr vi varit där har det varit usel mat , men läget är mkt bra att sitta och ta några bira på

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Jodå, det gick bra, men nej, jag träffade inga MPR-tomtar där...

Men det var mycket folk där, mest falanger faktiskt, jag vet inte om freelancarna kopplat att det var ett party med massor av falanger...

Beergarden är i mitt tycke en av de bästa restaurangerna i Pattis, bra mat, billigt, i en mycket trevlig miljö, letar man efter brudar så har dock inte stället nått upp till sin fulla ponential ännu.

Själv drog jag väl i mig ca 10 st Tiger, men det var bara små glas, ca 25cl så inte så mycket egentligen...

Bra kväll!!

  / Joe

Tiger Öl kloakvatten skulle jag kalla denna dryck för vissa drar i sig vad som helst för en fylla...

Link to comment
Dela på andra sajter

Chrille Columbus

Quote

Tiger Öl kloakvatten skulle jag kalla denna dryck för vissa drar i sig vad som helst för en fylla...

Tiger är ju inte asiens godaste öl men bättre än licensbryggd <Heniken .

Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem.

Link to comment
Dela på andra sajter

hehe, ja det var ju just Tiger eller Heineken på fat som de bjöd på, kanske inte den bästa ölen i världen, men ganska ok i alla fall. (Jag har druckit Stella i Egypten också och det är ju en upplevelse iaf...)

När det gäller maten på BG så tycker jag att den är klart prisvärd, det finns ju såklart massor av ställen med bättre mat i Pattis, men jag tänker pris/prestanda ungefär. Alltså bra mat, billigt, i ett bara läge med bra musik och perfekt utsikt! Det räcker länge för mig iaf!

  / Joe

In Asia you live and you die. In Farangland you expect to live one day, then you die without having lived.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...