Jump to content
IGNORERAD

Paypal


Mankan

Recommended Posts

Hej

Är det någon som har använt sig av Paypal. Tänkte betala biljett på Olavi Tours.

Efarenheter om det funkar bra. Om det tillkommer några avgifter osv..

Betalar man i dollar eller kan man välja valuta?

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Paypal har funkat bra för mig vid de allra flesta tillfällena och jag har handlat ca 30ggr via paypal.

Jag har valt US Dollar som valuta.

Det tillkommer inga extra avgifter för dig som skickar pengar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Paypal har funkat bra för mig vid de allra flesta tillfällena och jag har handlat ca 30ggr via paypal.

Jag har valt US Dollar som valuta.

Det tillkommer inga extra avgifter för dig som skickar pengar.

ok tack för det

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ajaj då det sket sig med Paypal. De har tydligen någon limit på 9050 kr/betalningstillfälle. Stax under den summa jag skall betala. Det går att höja men det tar några dagar då de skall debitera kortet en liten summa. Sedan får man en kod med kontoutdraget som man skall knappa in. :kort:

Detta märkte jag nu när jag skulle betala och eftersom det senast skall betalas i morgon så kan jag nu inte använda mig av Paypal :diablo:

Så då blir det fax modellen som gäller. Inte roligt.

Jävla Paypal skit

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bak-si-da

Gårdet inte att betala t.ex två ggr. 5000 efter varandra??? Bara komma överens med mottagaren först...

บั๊กสีดาดังแดง

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Gårdet inte att betala t.ex två ggr. 5000 efter varandra??? Bara komma överens med mottagaren först...

Jo det kanske hade funkat men skit samma nu är den betald med cort nummer via e-post.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Betala med Visa eller mastercart via fax.

Har funkat 100% vid mina biljett köp på olavi.

Senast förra året 2 retur med Thai.

Jag har ICA-Banken!

Mera på denna länk:

http://olavi.com/Payment.htm

och denna:

http://olavi.com/Creditcardfax.htm

pigge01

Pigge jag tvivlar inte på att det funkar. Dock känns det inte speciellt säkert att skicka kortnummer via fax.

Nu är väl kanske inte e-post säkrare men betydligt modernare och enklare då jag enkelt kan sköta det hemifrån.

Jag använde mig dock nu av ett internetnummer med tillhörande giltighetstid och säkerhets kod som kopplas till mitt kort. Detta gäller bara för ett köp. Så nu behövde jag inte lämna ut mitt riktiga kortnummer.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Pigge jag tvivlar inte på att det funkar. Dock känns det inte speciellt säkert att skicka kortnummer via fax.

Nu är väl kanske inte e-post säkrare men betydligt modernare och enklare då jag enkelt kan sköta det hemifrån.

Jag använde mig dock nu av ett internetnummer med tillhörande giltighetstid och säkerhets kod som kopplas till mitt kort. Detta gäller bara för ett köp. Så nu behövde jag inte lämna ut mitt riktiga kortnummer.

Låter bra!

När det gäller olavi litar jag på dem!

Att det finnes skojare vit jag och olavi är en av två jag andvänder kortet med!

pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...