Jump to content
IGNORERAD

Chicken och Thaksin


Guest Mr Lamai

Flue tider igen...Hur löste Thaksin birdflue och SARS problemen i Thailand?  

23 röster

  1. 1. Flue tider igen...Hur löste Thaksin birdflue och SARS problemen i Thailand?

    • Hävdade att Thailändska ägg och fjäderfä var immuna?
      7
    • Bjöd in media till middag på KFC och kalasade samtidigt som han hävdade att det var ofarlig mat?
      4
    • Munskydd till taxidrivers och info samt screening av passagerare på Thailands flygplatser?
      2
    • SARS fanns inte ens i Kina!!?
      3
    • Höjde visumavg,startade miljonprogramet,bad sina militärsläktingar att knäppa de som blev låtsades bli sjuka samt köpte upp Koh Chang?
      7


Recommended Posts

Shit oxo, jag bodde ju därnere när det var som värst, och enda jag kommer ihåg idag är att jag fick supporta dåvarande tjejens familj med lite pengar för att det fanns inga kycklingar att få tag på (vilket var sant, allt var utslaktat och dom levde på BBQ-chicken) samtidigt som jag förvånades över att där aldrig blev någon brist på (höns) ägg trots att allt var slaktat.

Amazing Thailand.

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Mr Lamai

Lite spridda skurar men det rätta svaret skall vara nr 2. Han bjöd in media till KFC och ville med sitt kalasande visa att det var ofarligt att äta kyckling i Thailand.

Sjukdomar kommer och går och jag brukar inte bry mig så mycket men denna svininfluensan oroar mig faktiskt :bs_quesexclaim: .

Mvh Mr Lamai på lilla samui med massa nationaliteter

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...