Vaxet Inlagd April 30, 2009 Dela Inlagd April 30, 2009 Eftersom det är första maj imorgon och jag känner så starkt för Mona och Wanja skall jag ut och vara solidarisk. Efter att ha funderat länge på vad man skall protestera emot så har jag och fru Vax nu målat våra plakat. Mitt plakat säger: Sex, en daglig rättighet Fru Vax skrev på sitt: Sex, en daglig skyldighet Hon hävdar att vi menar samma sak, men bara uttrycker det lite olika, men jag undrar jag.. I politik kan man ju dock uttrycka och uppfatta samma sak på olika vis, så hon kanske har rätt. Så vad står det då på era plakat kamrater? VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd April 30, 2009 Dela Inlagd April 30, 2009 Tycker att motorsågar till bävrarna är en glömd fråga Liksom gärna ett jobb men först en bra lön member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd April 30, 2009 Dela Inlagd April 30, 2009 Jag och fru Chang ska ut i Chiang Mai och demonstrera mot farangpriser. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd April 30, 2009 Dela Inlagd April 30, 2009 QuoteJag och fru Chang ska ut i Chiang Mai och demonstrera mot farangpriser. Herr Chang har talat. Skont att nagon star upp for de utsatta och fattiga! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd April 30, 2009 Dela Inlagd April 30, 2009 QuoteSkont att nagon star upp for de utsatta och fattiga! Just det, jag röstar för gratis papperslådor för dom utslagna till vintern. . let 'em die. member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd April 30, 2009 Dela Inlagd April 30, 2009 Gratis utbildning till alla faranger i isaan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svarten Inlagd April 30, 2009 Dela Inlagd April 30, 2009 Quote Eftersom det är första maj imorgon och jag känner så starkt för Mona och Wanja skall jag ut och vara solidarisk. Efter att ha funderat länge på vad man skall protestera emot så har jag och fru Vax nu målat våra plakat. Mitt plakat säger: Sex, en daglig rättighet Fru Vax skrev på sitt: Sex, en daglig skyldighet Hon hävdar att vi menar samma sak, men bara uttrycker det lite olika, men jag undrar jag.. I politik kan man ju dock uttrycka och uppfatta samma sak på olika vis, så hon kanske har rätt. Så vad står det då på era plakat kamrater? Hej Vaxet! Det finns en liten skillnad när det gäller skyldighet respektive rättighet. En skyldighet är något en viss person måste uppfylla. En rättighet är något som en viss person har rätt att få men det spelar ingen roll vilken person det är som tillhandahåller rättigheten. Trevlig Valborg! Svarten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 30, 2009 Dela Inlagd April 30, 2009 Älgarna demonstrerar också! Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 Swish (Sverige) 0708 575 222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Highlander Inlagd April 30, 2009 Dela Inlagd April 30, 2009 Fri öl till folket och bredare trottarer! Svenska priser för svenskar bosatta i norge!!! Mvh Highlander Fd agronomklepptoman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd April 30, 2009 Dela Inlagd April 30, 2009 Älgarna Demonstrerar member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 30, 2009 Dela Inlagd April 30, 2009 Fritt medborgarskap i Thailand för oss som är gifta med en Thai Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 Swish (Sverige) 0708 575 222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 30, 2009 Dela Inlagd April 30, 2009 Den va ju bra! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
möljis Inlagd Maj 1, 2009 Dela Inlagd Maj 1, 2009 Vaxet, ok vi ses i höst. På mitt plakat? Minimum 20 baht på grisbilen i Pattis, det är den bästa service som finns... Möljis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Maj 1, 2009 Dela Inlagd Maj 1, 2009 På mitt står det: Rättvisa åt mannen, kvinnan tillbaka till spisen! C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Maj 1, 2009 Dela Inlagd Maj 1, 2009 På Mitt plakat skulle det stå FÖRSÖK FÖRSTÅ VARANDRA. Helt omöjligt. Men skulle vara väldigt skönt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Maj 1, 2009 Dela Inlagd Maj 1, 2009 QuotePå Mitt plakat skulle det stå FÖRSÖK FÖRSTÅ VARANDRA. Helt omöjligt. Men skulle vara väldigt skönt Vad menar du? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gubben4906 Inlagd Maj 1, 2009 Dela Inlagd Maj 1, 2009 Det är ju ändå 1 maj, arbetarnas dag där vi ska/skulle protestera mot de usla arbetsgivarna Vi tar den på rysska oxå för eventuella ryskspråkiga här på tråden. THE INTERNATIONALE (in Russian) gubben Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Maj 1, 2009 Dela Inlagd Maj 1, 2009 På mitt plakat ska det stå "Lämna mig IPRED" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Maj 1, 2009 Dela Inlagd Maj 1, 2009 "Tillåt månggifte för höginkomsttagare!" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Maj 1, 2009 Dela Inlagd Maj 1, 2009 Tänk om man kunde förstå sin tirac. Vad det skulle underlätta. Vi svenska män förstår såklart en order som pekas åt oss. Men med våra tiracar så är det väldigt svårt. Antaligen tolkar vi saker olika. Jag är så naiv så säger min dam en sak så tror jag att hon vill det. Men med damer från Thailand är det aldrig hundra. Hoppas det fötydliogar mitt förslag till första maj Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu