Jump to content
Abercrombie

Prisvärt boende i Jomtien?

Recommended Posts

Kötthandlarn
42 minuter sedan, skrev Abercrombie:

Fick bli Jomtien Boat House, då kunde jag kosta på mig havsutsikt också. Reseplanen är då fastslagen till 10 dagar i Pattaya, 5 dagar i Jomtien och avslutande 5 dagar i Bangkok. Tack till er alla som bidragit med värdefulla tips.

Bra mat har de också......

• Ge karma 1

soi covboy

jag har bott på boathouse många ggr senast i februari jäkligt just ställe.Men jag tror att dom inte har hiss  och maten är okey men dyrt .jag föredrar rummen mot baksidan lite svalare och mindre oljud från trafiken.

• Ge karma 2

soi covboy

Ett tips är att passa på och gå till Mermaid hotel på soi 7 billigt mysigt hotel med just liten pool som en oas

• Ge karma 2

Kenneth4618
9 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

Lever jag i Januari- Mars nästa år så utlovas en stor fest i Naklua med festgeneralen på plats.

Hoppas någon dyker upp då och helst med kamera så vi får slut på dessa trista insinuationer om att jag är mytoman som aldrig satt min fot på thailändsk mark.

BTT

And here we go again, we know the start, we know the end

• Ge karma 1
  • Haha 1

Abercrombie
1 timme sedan, skrev soi covboy:

jag har bott på boathouse många ggr senast i februari jäkligt just ställe.Men jag tror att dom inte har hiss  och maten är okey men dyrt .jag föredrar rummen mot baksidan lite svalare och mindre oljud från trafiken.

Vet du någon schysst frukostbuffe i närheten?

Towe

Lotus på Soi4 är helt ok eller Vickans på beachroad

Skickat från min SM-G930F via Tapatalk

• Ge karma 2

Fredman
5 timmar sedan, skrev Abercrombie:

Fick bli Jomtien Boat House, då kunde jag kosta på mig havsutsikt också. Reseplanen är då fastslagen till 10 dagar i Pattaya, 5 dagar i Jomtien och avslutande 5 dagar i Bangkok. Tack till er alla som bidragit med värdefulla tips.

Bodde där en natt i vintras och jag tyckte att det var prisvärt. Någon kväll i veckan var det Elvis Night men den hade jag turen att missa! Sjöutsikten bestod mest av kablar på det våningsplan men det var en just balkong att ta en drink på.

• Ge karma 2

soi covboy
22 timmar sedan, skrev Abercrombie:

Vet du någon schysst frukostbuffe i närheten?

mermaid har just frukost och det finns en hel del andra i närheten .sen opal resturang korsningen jomtien beach road soi 7 har bra någotlunda bra priser

• Ge karma 1

Abercrombie
21 timmar sedan, skrev Fredman:

Bodde där en natt i vintras och jag tyckte att det var prisvärt. Någon kväll i veckan var det Elvis Night men den hade jag turen att missa! Sjöutsikten bestod mest av kablar på det våningsplan men det var en just balkong att ta en drink på.

Ja, Elvis Night står jag gärna över. Vill ju inte förstöra det nyligen inopererade hörselimplantatet...

• Haha 8

Abercrombie

Fått svar från Silver Sand Villa, efter tolv dagar. Jag kör vidare med Jomtien Boat House, men klistrar in svaret här ändå för någon annan kanske har användning av prisuppgifterna. Förfrågan gällde dubbelrum 27 juli till 1 augusti.

Thank you for your email sir.

We have the room for two persons and double bed on this period price is 900 bath per night without balcony and without breakfast.

And the room with balcony the price is 1,400 bath per night for two persons without breakfast.

And On 27,28 July we’ve surcharge 200 bath more per room per night for weekend.

Best Regard.

Silversandvilla

• Ge karma 4