Jump to content
IGNORERAD

Storkenta och Lillkenta


Poffa

Recommended Posts

Jag lovade i en annan trad for ganska lange sen att jag skulle lagga in ett kort pa nya delagaren i Eric's Shooter Bar, d.v.s. Kentas stalle ,och till slut sa kommer det.

Kenta och Kenta Noy.

Tack vare att ynglingen Kenta ( 67 ar ) numera far lite ledigt i bland har han bestammts sig for att stanna till "the bitter end" for Soi Eric , och som det verkar det mesta av Bangla, om tre ar.

Lagger aven in en bild av de flesta i nuvarande "laguppstallning".

Poffa

12295_212 [800x600]_JPG5cbfef2839bf37c7e

12296_215-2 [800x600]_jpg4165129e2975fe6

12295_212 [800x600]_JPG5cbfef2839bf37c7e

12296_215-2 [800x600]_jpg4165129e2975fe6

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenta brukar saga att han har haft baren i 8 ar, men det har sagt i snart tva ar redan, sa nagonstans mellan 8 och 10 lar vara ratt.

Eric's Shooter gar bra, mycket bra. I motsats till de flesta svenskstallen i Patong.

Poffa

Link to comment
Dela på andra sajter

Undrar hur det står till med hans hälsa , det har runnit någon kubik igenom strupen på han !

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det tjejen längst till höger som är döv? Tycker jag känner igen henne sedan jag var där för ett par år sedan.

Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött?

Link to comment
Dela på andra sajter

Durian.

Den dova ar fortfarande kvar i baren, men hon ar inte med pa bilden.

Damen till hoger heter Eui ( eller hur hon nu stavar) och ar vid det har laget snarast "inventarie" i baren. Hon har varit dar over 6 ar !

Poffa

Link to comment
Dela på andra sajter

Okej, där ser man! "den döva" bör väl också snart kunna räknas till inventarierna då eftersom hon måste ha varit där över tre år nu.

Trevlig tjej även om hon slog mig minst tio gånger på "klosspelet". Fast till mitt försvar skall jag säga att hon förmodligen var ganska mycket nyktrare än vad jag var!  :whistle:

Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött?

Link to comment
Dela på andra sajter

skåneljungen

Jag var i Patong första gången 1998 och redan då hade Kenta baren.

Skåneljungen

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Tack vare att ynglingen Kenta ( 67 ar ) numera far lite ledigt i bland har han bestammts sig for att stanna till "the bitter end" for Soi Eric , och som det verkar det mesta av Bangla, om tre ar.

Ska dom lägga ner Bangla?

Link to comment
Dela på andra sajter

Joints.

Det verkar faktiskt som att Bangla ar pa vag bort som "nojescentrum".

Eric, osterrikaren som ager Soi Eric dar bla Kenta haller till, far ingen fornyelse pa sitt markarrende sa nar det nu gallande gar ut om ca 3 ar sa ar det slut for Soi Eric.

Marken lar redan vara sald och enligt ryktet ska koparen, en 76 ar gammal thaikines, aven kopt alla ovriga barsoier och nar nuvarande arrenden gar ut jamna allt med marken och bygga ett lyxhotell.

Snacka om framtidsplaner nar man ar 76 bast !

Forsta soien att klappa ihop lar bli Tiger. Ett nytt Tiger har redan byggts uppe pa "Soi 3" och ska oppna vilken dag som helst. Nya Tiger innehaller aven "New Bangla Boxing Stadium" som redan har oppnats (21 april ).

Jag bor dock inte i Patong och har inte gjort nagra forsok att fa alla rykten bekraftande eller dementerade utan vidarbefodrar bara de rykten jag har hort vid mina manga besok dar nere.

Poffa

Link to comment
Dela på andra sajter

Det vore intressant att veta om ryktet är sant ! Då kommer hundratalsbarägare att stå utan verksamhet och inkomst .

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag skulle snarast tro att om ryktet talar sant far hundratals baragare flytta sin versamhet.

Barerna/damerna lar inte forsvinna fran Patong aven om dom forsvinner fran Bangla, och fragan ar om det inte ar battre att barerna hamnar lite utanfor absoluta centrum.

Poffa

Link to comment
Dela på andra sajter

Har för skojs skull skickat mail till tidningarna på Phuket för att se om dom vet eller har skrivit något om det . Se om man får några svar .

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja!Senast jag var nere i januari så hörde jag något om att alla barer på bangla skall byggas upp bakom Jungcelon. Markerna upp till O-top  mellan Nainai road och Rat tu Tit.vet ej om det stämmer men det va det jag hörde..

Smagg

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vill ratta mig sjalv.

Tidigare i traden har jag sagt att Soi Eric ska laggas ner om ca 3 ar. Ratt uppgift ar att Soi Eric ska laggas ner om ca 4 ar.

Beklagar min tidigare felaktiga uppgift.

Eric's Shooter Bar i Kentas ( med partners) regi, oppnade den 1/7 1999 enligt herr Kenta sjalv, sa forhoppningvis ar aven den fragan utredd.

(Jag torde vara nere vid 10 ars dagen den 1/7 2009, jag misstanker att jag angrar mig den 2/7  :whistle: )

Poffa

Link to comment
Dela på andra sajter

Lite gammalt, men den döva vad jag med i Taiwan i keelung (tror d stavas så) 1995 och ja skrev så till henne och hon sa att hon var där då.

En liten kul grej, men kan säga faan va snygg hon va då, dvs hon är inte så dum nu heller  :whistle:

Mvh Snömannen

Some folks are so protective over their mini-status symbol. No need to justify it. Does it do what you want it to do.Great, move on..Because who cares??

Link to comment
Dela på andra sajter

PlayTheGame

Quote

Jag vill ratta mig sjalv.

Tidigare i traden har jag sagt att Soi Eric ska laggas ner om ca 3 ar. Ratt uppgift ar att Soi Eric ska laggas ner om ca 4 ar.

Beklagar min tidigare felaktiga uppgift.

Eric's Shooter Bar i Kentas ( med partners) regi, oppnade den 1/7 1999 enligt herr Kenta sjalv, sa forhoppningvis ar aven den fragan utredd.

(Jag torde vara nere vid 10 ars dagen den 1/7 2009, jag misstanker att jag angrar mig den 2/7  :whistle: )

Poffa

Detta stämmer med den uppgift jag har fått. Enligt Nicke, som driver Mai Thai Bar på Soi Eric, så har Eric 4 år kvar på kontraktet.

Vad det gäller soi Croc så har de 9 ! år kvar på kontraktet.

"Some play hard to get, I play hard to want"

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har svårt att tro att Patong blir sig likt om Bangla försvinner... för mig är Bangla Patong och Patong Bangla... tar man bort det så kommer man som man reda sagt "döda" lite av det som finns.

// Falken

| Divejobsonline.com |

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...