Jump to content
IGNORERAD

Stort tack till alla jag

gubben4906

Recommended Posts

träffade nere i Thailand. Jag måste ärligt säga att jag har ju haft mina funderingar på vissa personer om man tänker på vissa delningar här men det har bara varit positiva träffar, ingen nämd, ingen glömd. Nästa gång jag åker ner kommer det bli högst ett par dar till högst 1 vecka i Pattaya. Har heller inte bestämt när jag ska åka näste gång. Kan bli så pass långt uppehåll som till vintern 2010/2011 innan jag åker ner och det beror på att jag eventuellt kommer ta med mig familjen, det vill säga min dotter Åsa med pojkvän Magnus, mina 2 barnbarn Jennie och Joel, kanske dotterns mamma och pojkvännens föräldrar. Vi får se, jag vet bara att ska de med så blir det inte charter till Phuket. Kanske Koh Chang eller kanske Si Saket.

Det var lite över vad jag funderat på sista dagarna. Angående Pattaya, jag känner att jag kommer inte palla en hel månad till härnere. Nu vill jag resa runt lite i landet och se på de olika provinserna. Blev jäkligt sugen av Jolins? tågresa, den skulle jag vilja göra, finns det något mer perfekt än att åka runt i ett land med tåg?

En än gång tack alla trevliga människor jag mött här nere men främst då damerna på NID och baren precis bredvid mot Buahkaow.

:wai: gubben :wai:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Dela på andra sajter

Gubben, e du kvar i Pattis??

Jag kunde svära på att jag såg dig idag vid ca 2-3 tiden på väg mot en songkoew mot Jomtien??

/ Joe

In Asia you live and you die. In Farangland you expect to live one day, then you die without having lived.

Dela på andra sajter

Gubben, e du kvar i Pattis??

Jag kunde svära på att jag såg dig idag vid ca 2-3 tiden på väg mot en songkoew mot Jomtien??

/ Joe

Joe,

klockan 14,17 i går var jag kvar i Pattaya. När jag skriver detta så sitter jag i min lägenhet i Vasastan, Stockholm. Var cirka 12-14 grader plus solsken när planet landade kl. 07.15 och det tog nästan 15 minuter för planet att lägga till vid Gate 17. Landade vid landningsbanan som ligger bredvid en sjö, passerade brandstation och nya motellet som är ett flygplan, Jumbojet tror jag. Har inte vågat känna efter hur det är att vara hemma men jag är ledig i morgon oxå så jag får se när jag på onsdag vaknar och förstår att jag ska iväg till jobbet men sommaren kan vara rätt så härlig på sommaren.

:wai: gubben :wai:  

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Dela på andra sajter

Helt rätt, sommaren är alltid härlig på sommaren ;)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Aaah Gubben, redan tillbaka i Sverige?

Jag hoppas du har många fina minnen från Thailand, och kanske några fler bilder att visa oss.

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

• Skapa ny...