Jump to content
IGNORERAD

För oss GPS nördar


stjp8729

Recommended Posts

OK, tack.

Behöver verkligen en GPS-plotter i Bkk, och undrar vilken jag skall köpa?

Vilken har bäst kartor, uppdateringar, interface osv?

Tacksam för alla tips!

Kan inte läsa Thai, Engelska är helt OK för mig.

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Tallviking

Har man en mobiltelefon med Windows Mobile operativsystem typ HTC etc kan man få Garmin installerat på MBK för en billigare peng eller fixa det hemma via nerladdning "i sjön"

Senaste Garmin 9.0 finns där bl.a

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Har man en mobiltelefon med Windows Mobile operativsystem typ HTC etc kan man få Garmin installerat på MBK för en billigare peng eller fixa det hemma via nerladdning "i sjön"

Senaste Garmin 9.0 finns där bl.a

Stammer tank bara pa att ha en nyare telefon med gott om RAM minne, tex en Sontericsson W960i fungerar inget vidare. Men en Nokia N96  eller Sonyericsson X1 fungerar  ok. Men du  far  ingen JCV (Junction  View) med Garmin XT. Da galler Garmin 215W.

Ha enbra  dag.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
  • 5 veckor senare...

Hej, jag undrar om du vet om "Thailand Street Map v.9.0" passar till Garmin nüvi 500

och vad det är för skillnad mällad den och micro-SD kort Thailand som man kan köpa

på garmin.se

Tack På Förhand: Mathias

Link to comment
Dela på andra sajter

Kjöp din GPS i hemlandet då får du ditt språk,själv har jag en Garmin med senaste kart över Thailand som snackar svenska fungerar alldeles utmärkt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...