Jump to content
IGNORERAD

Detta eviga supande i Los


Guest Gurkan21

Recommended Posts

Guest Gurkan21

Har snart avslutat min ca 30:e resa till Los :yes:

kortaste resan ar 1 manad,sedan allt upp till 1 ar.

For forsta gangen sa borjar jag kanna att det blir alldeles

at h..vete for mycket bira och sprit nar man val ar dar.

I princip varje dag fran morgon till kvall,utan att man

for den skull blir full :crazy:

Sa nu ska det bli skont att komma hem igen och kanske :whistle:

ta 1 vit manad.

Val dar far man komma igang med traning och lite sundare vanor igen :drinks:

Link to comment
Dela på andra sajter

Näst intill omöjligt att hålla sig i form här i Siam. Speciellt om man har kort med tid att ta igen de fester

och fyllor som missats i Sverige. Har dock hunnit med två styrketräningspass i Lumphini Park sedan igår

men är nu tillbaks i fiskebyn igen för några dagar fram över och tja...här är inga hälsosamma aktiviteter 

inplanerade. Well well dags att klä på sig och dricka upp changen på nattduksbordet brevid. Vilka

gogobars som uppsöks i kväll återstår att se men gissar att Play Girls på soi 15 är ganska given i

alla fall. En kompis sitter på Club Blue och dricker öl. Ingen tjej med groggbälte fanns tydligen i sikte och

senast var b-laget där, i jämförelse med de bilder som visades på tvn över damer som förr varit på

besök, så jag vet inte vad jag ska säga om stället förutom att det är snyggt. Han hade tydligen även

hunnit med Lolitas innan så jag har väl en del att ta igen. Vilket som, sup å va gla, väl hemma i Sverige

igen är det andra bullar som gäller eller hur det nu är man säger...

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Är väl inga större problem att hålla sig i form i LOS. De flesta hotel och condos har ju simbassäng och är man simkunnig så finns det knappast något sundare än ett par kilometers bröstsim varje dag.

Annars kan man ju alltid ta en 5 km promenad varje kväll innan man slår sig ned med groggen framför sig.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Gurkan21

Quote

Är väl inga större problem att hålla sig i form i LOS. De flesta hotel och condos har ju simbassäng och är man simkunnig så finns det knappast något sundare än ett par kilometers bröstsim varje dag.

Annars kan man ju alltid ta en 5 km promenad varje kväll innan man slår sig ned med groggen framför sig.

BTT

Men nu ar det ju sa herr Btt att iallafall jag ar tillsammans med en Thaidam

och da har man inte tillgang till pool,om man nu bor hemma hos damen..

och att ta en promenad ute pa vischan ar inte detsamma som att vandra runt pa soi 6

i pattis,det finns liksom inget ogongodis att titta pa :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja jag vet inte Btt. Det är ju bättre att träna än ej alls men egentligen är det väl så att sprit och

sport faktiskt inte är någon vidare bra kombination.

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Gurkan!

Leta upp den lokala skolans sportplan och spring eller gå några km per dag.

Det gjorde jag hemma hos fd darlingen i Kaempang Phet.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Men å andra sidan är väl "det eviga supandet" en av anledningarna till att vi åker dit? ;)

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja nu fick man en tanke "stänkare"  :mdr:

När man annuliserar ämnet så?? :crazy:

Vaffö inte bara Boom Boom??

De måste va så att erektion är långsam vid drink drink :wai:

he he!

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Erektion är inte långsam vid ding ding. Däremot så är ejakulationen väldigt långsam.

Inte ofta man har kommit när man varit på lyran.

Bättre att sova och spara sig tills man börjat nyktra till framåt morgonkvisten.

Då går det som fan.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

``det finns inget annat ställe där moralen råkar stå på en sån sjunkande och angenäm nivå´´

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Gurkan21

Quote

Bättre att sova och spara sig tills man börjat nyktra till framåt morgonkvisten.

Då går det som fan.

BTT

Faan..Btt. .det funkar..testade i morse

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Hej

Visst sups det i Thailand, men på landet är det oftast i samband med större tillställningar, dom flesta ska ju upp och jobba på morgonen, sedan finns det väl alltid ett litet gäng alkoholister i varje by förstås.

Ett alternativ på landet till gym och simning i poolen är ju kroppsarbete, det finns det gott om på landet.

Sist gick jag ner 6 kg på 3 månader, och man sover gott efter att ha tagit i lite.

Mvh Isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Är väl inga större problem att hålla sig i form i LOS. De flesta hotel och condos har ju simbassäng och är man simkunnig så finns det knappast något sundare än ett par kilometers bröstsim varje dag.

Annars kan man ju alltid ta en 5 km promenad varje kväll innan man slår sig ned med groggen framför sig.

BTT

Blir lite tradigt att simma 2 km i en 7 meters pool full med pensionärer och lekande barn. Blir väl runt 600 voltvändningar innan man är färdig.

Motionssimmade för några år sedan 10 km i veckan hemma i Sverige och då låg det nära till hands att försöka sig på motionssimning även på semestern i Thailand. Gjorde några försök att simma längs med stranden runt 50 m ut från stranden men det hela föll på skräcken för att plötsligt råka simma rakt in i en manet. Något det fanns ganska gott om på den platsen då. Stränder där fulla turister drar omkring på jetskis bör dock undvikas om man vill simträna längs med stränder.

Löpträna längs stranden på eftermiddagarna strax innan solnedgången är dock ett fantastiskt bra alternativ om man bor vid en fin, lång och bred strand (t ex Patong). Med en 3 km lång strand så blir sträckan fram och tillbaka ganska lagom för att avslutas med ett behagligt dopp, och känner man för mer kan man ju ta en vända extra.

I Pattaya funkar det dock inte pga strandens beskaffenhet så där tvingas man istället springa på den stenlagda strandpromenaden full av folk. Men ett par, tre vändor från norr till söder blir en ganska lagom sträcka innan den efterlängtade solnedgångswhiskeyn på hotellaltan.

Tyvärr talar jag dock om erfarenheter från den gamla goda tid då man var ensam om att prioritera sin fritid. Nu är det tre familjemedlemmar till att ta hänsyn till och buken sväller därmed obönhörligt.

För mycket alkohol blir det dock helt säkert på resorna och det har det alltid blivit. Hade man bott där permanent, utan att behöva jobba, så hade det säkert kunnat utvecklas till ett problem.

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Gurkan21

IL, 6 kilo pa 3 manader :great:   men jag ar varre,var inne pa 7 eleven

i morse och jag hade lyckats ga upp 6 kilo pa knappt en manad :wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

IL, 6 kilo pa 3 manader :great:   men jag ar varre,var inne pa 7 eleven

i morse och jag hade lyckats ga upp 6 kilo pa knappt en manad :wai:

Det finns ett snabbare sätt att gå ner i vikt IL och Gurkan.

Åk på en ordentlig dubbelsidig lunginflammation med tillhörande sjukhusvistelse, då kan man gå ner 11 kg på 16 dagar. ;) Men det är inget jag önskar er..

Ha en bra dag!

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Det finns ett snabbare sätt att gå ner i vikt IL och Gurkan.

Åk på en ordentlig dubbelsidig lunginflammation med tillhörande sjukhusvistelse, då kan man gå ner 11 kg på 16 dagar. ;) Men det är inget jag önskar er..

Ha en bra dag!

Jag åkte på gallsten förra året och gick ner 17kg!!

Allt är tillbacka igen

pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Gurkan21

Som tur ar aker vi till Bkk imorgon och da ar det

formodligen slut pa allt lao khao drickande i alla fall

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Hej igen

Det finns tydligen många sätt att gå ned i vikt.

Mvh Isan lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej.

Jag använder den kära skipp-snodden. Den funkar i alla lägen.

I Issan och på beachen.

MVH BanFang

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...