Jump to content
IGNORERAD

Mina jaktmarker


Mango

Recommended Posts

Ja inte e de vanliga turistfällorna Patong Karon med mera..

Jag håller till inne i Stan o där finns allt du kan önska dig o mer därtill.

Mat Natural restaurang mittemot lokaka bussstation (thaiair kontor) restaurangerna runt Suzuki plaza plåtlådorna runt Gazette området , Samphan Hin

Musik Timber Hut Job2Do brukar jamma där Carabao när de har vägarna förbi samt andra kändisar.

Damer de finns de oxo o då pratar vi inte dessa batikhäxor som finns på Bangla o minibangla, Fantasia ,Pink Lady karaokebarer runt soi Surin samt Samphan Hin

Link to comment
Dela på andra sajter

Sen finns det en annan musikklubb som heter Jammin som inte tillhör mina favoriter men som e välbesökt , de har varit lite bränder o annat strul där  o husbandet har en halvtaskig trummis som saknar taktkänsla  o ryktet säger att han har en svensk donna som e 50+

Link to comment
Dela på andra sajter

Jammin, är det en reggea-pub eller står Jammin för jammande?Sist jag var i Phuket Town stötte jag på en nyinredd lokal en bit ifrån Robinsons.Den var inredd i lite reggea-stil och med stora målningar med Jimi Hendrix påväggarna. Kunde inte låta bli att tala om för grabbarna att honom had jag träffat. Kanske blev de impade eller också trodde jag var en idi*t.

Vad är Gazette-området?

Phuket 18.5  :wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är Gazette-området? De e runt Kvarteret runt Robinsson marknaden på morgon o plåtlådorna på kvällen

Link to comment
Dela på andra sajter

Jammin en regea pub , de vete fan om de e men det finns en massa ganja rökande wannabees där o eftersom job2do ratar dem så e mitt svar nej...

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...