Jump to content
IGNORERAD

Sobril till Thailand


Oregistrerad

Recommended Posts

Oregistrerad

Nu har jag lyckats bli fruktansvärt flygrädd, så långt så jag har konstant dödsångest medan jag flyger. För detta har jag fått Sobril utav min läkare. Sobril är narkotikaklassat i Sverige.

Frågan är solklar. Hur gör jag för att slippa spendera semestern + i Thailändskt häkte? Tacksam för alla svar.

Kan som fotnot glädja er alla med att jag precis kom hem ifrån närakuten i huddinge, efter att ha satt mig på en kniv! :D

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Durian,

Du tar med dig recept från din läkare, helst översatt till engelska. Då ska det inte vara några problem.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Gurkan21

Quote

Nu har jag lyckats bli fruktansvärt flygrädd, så långt så jag har konstant dödsångest medan jag flyger. För detta har jag fått Sobril utav min läkare. Sobril är narkotikaklassat i Sverige.

Frågan är solklar. Hur gör jag för att slippa spendera semestern + i Thailändskt häkte? Tacksam för alla svar.

Kan som fotnot glädja er alla med att jag precis kom hem ifrån närakuten i huddinge, efter att ha satt mig på en kniv! :D

Tryck i dig pillerna innan du aker,sedan koper du valium i Los innan du aker till Svedala igen

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Tack allihopa! Då har jag nog var jag behöver för att klara flygningen.

Uppföljning på kniven, det ömmar, jag rekomenderar det inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Du tar med dig recept från din läkare, helst översatt till engelska. Då ska det inte vara några problem.

Snacka med dom på apoteket, de har färdiga papper på engelska.

Säg till dem, att du ska resa innom EU!  ;)

Mvh

Kimmo

You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe.

You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes.

Link to comment
Dela på andra sajter

"Kan som fotnot glädja er alla med att jag precis kom hem ifrån närakuten i huddinge, efter att ha satt mig på en kniv!"

Att själv laborera med storleken på kloaken vill jag å det bestämdaste avråda ifrån!

Sk egenkirurgi i dessa regioner kan leda till kroniskt läckage.

Detta bör skötas av en fackman, kontakta närmsta anuskolog för adekvat behandling.

Dr Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Att själv laborera med storleken på kloaken vill jag å det bestämdaste avråda ifrån!

Sk egenkirurgi i dessa regioner kan leda till kroniskt läckage.

Detta bör skötas av en fackman, kontakta närmsta anuskolog för adekvat behandling.

Dr Arne

Fan guleböjen ,va vore MPR utan dig:) :clapping::D

Om ditt problem går att lösa.behöver du inte oroa dig.

Om ditt problem inte går att lösa.är det ingen idé att du oroar dig

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Sobril och valium är bara skit.

Införskaffa ett par imovane eller flunitrazepam och ta dem efter att middagen serverats så sover du som en stock ända till landning och vaknar utvilad o redo att ta dig an en het dag eller natt i LOS.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte alltid så lätt att få köpa relaxpiller i turistorterna nu för tiden...

Sök upp nåt skabbigt apotek relativt långt från centrum.. Ute på landbygden brukar det funka bra.

I Kanchanaburi fick jag 50 Tradolan för att bota lite bakishuvudvärk.

Ska ni till Chaweng finns en liten läkarmottagn/apotek - Sea & Sun Clinic.. Doktorn där skriver ut Valium med recept.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det går köpa valium på flera ställen i både Pattaya och samui, vet även några ställen i bkk.

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Det har blivit svårare att hitta sömnmedel på de vanliga apoteken de senaste åren. För 10 år sedan var det inga problem att köpa starka preparat på det lokala apoteket. Men idag får man leta lite för att ex hitta diazepam, de där blåa tabletterna som tyvärr finns i sockerpilerkopior lite överallt i LOS.

Just valium är starkt beroendeframkllande så det ska man nog vara lite försiktig med. Särskilt i ett land där spriten är så billig och lättåtkomlig.

En hel del av de märkliga dödsfallen bland falanger i Pattaya har säkert sin orsak i sprit och lugnande, sömnmedel.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Quote

Inte alltid så lätt att få köpa relaxpiller i turistorterna nu för tiden...

Sök upp nåt skabbigt apotek relativt långt från centrum.. Ute på landbygden brukar det funka bra.

I Kanchanaburi fick jag 50 Tradolan för att bota lite bakishuvudvärk.

Ska ni till Chaweng finns en liten läkarmottagn/apotek - Sea & Sun Clinic.. Doktorn där skriver ut Valium med recept.

Tradolan som i vissa kretsar kallas för trallala

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Quote

"Kan som fotnot glädja er alla med att jag precis kom hem ifrån närakuten i huddinge, efter att ha satt mig på en kniv!"

Att själv laborera med storleken på kloaken vill jag å det bestämdaste avråda ifrån!

Sk egenkirurgi i dessa regioner kan leda till kroniskt läckage.

Detta bör skötas av en fackman, kontakta närmsta anuskolog för adekvat behandling.

Dr Arne

Ironiskt nog så vad det precis vad jag sade när jag promenerade in på närakuten.

"Hejsan, skulle du vilja hjälpa mig? Jag har bedrivit lite självkirurgi!"

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...