Jump to content
Atom

Träff på Harrys 19:e april

Recommended Posts

samet
4 minuter sedan, skrev Jive:

Tycker du verkligen att jag har blivit bitter och negativ? Jag känner mig iaf inte så. Det här discodunket är nytt för mig. Har aldrig upplevt det tidigare, men beror väl kanske att jag tidigare bodde borta på Darkside. Vattenkriget är helt ok, men den extremt höga discovolymen är inte ok och det kan jag väl få tycka utan att bli kallad för bitter...eller?

Du får tycka och tänka precis vad du vill. Det är en fri värld. 

Jag upplever att du under senaste året blivit mer negativ till många saker. Inga tydliga exempel, bara min rent subjektiva och generella känsla.

Kanske har du bara en svacka för goa glada galna Jive var roligare på MPR förr. 

Honom vill jag ha tillbaka...

Edited by samet
Komplettering
  • Ge karma 2

Jive
1 minut sedan, skrev samet:

Du får tycka och tänka precis vad du vill. Det är en fri värld. 

Jag upplever att du under senaste året blivit mer negativ till många saker. Inga tydliga exempel, bara min rent subjektiva och generella känsla.

Kanske har du bara en svacka för goa glada galna Jive var roligare på MPR förr. 

He he, "galna Jive". Jag förstår vad du menar och kan faktiskt hålla med dig där. Gubben har lugnat ner sig betydligt det senast året och har stabiliserats. Det var inte många kvällar i veckan som jag inte var ute i svängen. Nu är det precis tvärtom - inte många kvällar/mån som jag går ut. Jag känner mig dock inte bitter och negativ för det, kanske lite allmänt tröttare bara.

• Ge karma 7
  • Fint 2