Jump to content
IGNORERAD

Träff på Harrys 19:e april


Atom

Recommended Posts

Imorgon är det dags; softar lite i Bang Saray fram till dess.

55C278D8-C718-43A2-A0D0-00FB787B574A.jpeg

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 45
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Jive

    11

  • Fritz

    4

  • Esspe

    4

  • spooncreek

    4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Anländer inte bkk förräns dagen efter.

Tråkigt för mig.


Skickat från min SM-N950F via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

3 hours ago, Atom said:

Imorgon är det dags; softar lite i Bang Saray fram till dess.

55C278D8-C718-43A2-A0D0-00FB787B574A.jpeg

 

Själv är jag betydligt seriösare än du inför morgondagens drabbning och har därför precis gått igenom och funktionstestat utrustningen.

 

IMG_20190418_201301.jpg.28d1cc09980927d2569f2dfa6c8c3d24.jpg

 

 

 

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag önskar hela gänget en supertrevlig songkraneftermiddag!

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

13 hours ago, spooncreek said:

 

Själv är jag betydligt seriösare än du inför morgondagens drabbning och har därför precis gått igenom och funktionstestat utrustningen.

 

IMG_20190418_201301.jpg.28d1cc09980927d2569f2dfa6c8c3d24.jpg

 

 

 

Jag och frugan är lite mer modesta med vår utrustning... :) 

 

IMG_1191.JPG.933a211f16b500dd7e8f694adcc331d3.JPG

 

Snart dags för en vodka soda!!

 

Vi ses snart!

 

   / Joe

In Asia you live and you die. In Farangland you expect to live one day, then you die without having lived.

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minutes ago, Jive said:

Sawasdee Peemai!

Detsamma!!

 

Se nu till att asa dig ut gubbe!! :) :) 

 

  / Joe

In Asia you live and you die. In Farangland you expect to live one day, then you die without having lived.

Link to comment
Dela på andra sajter

19 minuter sedan, skrev Joe:

Snart dags för en vodka soda!!

Dessa ungdomar lär sig aldrig, själv väntar jag vis av många års erfarenhet till klockan slagit 12. ;) 

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Fritz:

Dessa ungdomar lär sig aldrig, själv väntar jag vis av många års erfarenhet till klockan slagit 12. ;) 

Äsch, nu är min klocka 12, thaitime, skål! :17:

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Joe:

Detsamma!!

 

Se nu till att asa dig ut gubbe!! :) :) 

 

  / Joe

Jag väljer att övervaka det hela på säkert avstånd från min balkong.😊

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi har vår bas nere på eastiny Recidens soi 10 och håller oss nog på Beach road i eftermiddag så kör hårt gubbs!

Skickat från min VTR-L29 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Man får väl gratulera Atom till att välja årets sämsta dag till sin MPR-träff! I dag är det sista dan på Songkranfirandet i Pattaya och folk är som galna, inte ens på bakgatorna kan man komma undan att bli vattenbombad. Men det var några, eller på MPR-språk kanske det var många, trevliga medlemmar jag träffade på under dom timmar jag besökte Harrys. Men jag blir bara frustrerad över den "musik" som spelas på högsta volym som gör att vettiga samtal är helt uteslutna. Såja, nu har jag gnällt färdigt. ;)

Ändrades av Fritz

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

kom inte ens 100 meter innan jag var dränkt. vart sorti direkt.

 

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

40 minuter sedan, skrev HajKaj:

kom inte ens 100 meter innan jag var dränkt. vart sorti direkt.

 

Vattnet har jag kunnat undvika genom att stanna hemma. Värre är det med discodunket, som fortfarande kl 22.30 går på högsta volym och tränger igenom precis allting. Det hjälper inte att stänga alla fönster och dörrar och stoppa bomull i öronen, det dunkar i hela kroppen. Hur i helvete kan en klick människor tillåtas att utsätta andra för detta vansinne?!

Ändrades av Jive

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

17 minutes ago, Jive said:

Vattnet har jag kunnat undvika genom att stanna hemma. Värre är det med discodunket, som fortfarande kl 22.30 går på högsta volym och tränger igenom precis allting. Det hjälper inte att stänga alla fönster och dörrar och stoppa bomull i öronen, det dunkar i hela kroppen. Hur i helvete kan en klick människor tillåtas att utsätta andra för detta vansinne?!

Fast det är jävligt kul, och knappast en liten klick. Skål från byn i byn, inklockad och klart 23.00. Räckte så. :dance:

Link to comment
Dela på andra sajter

3 hours ago, Fritz said:

Man får väl gratulera Atom till att välja årets sämsta dag till sin MPR-träff! I dag är det sista dan på Songkranfirandet i Pattaya och folk är som galna, inte ens på bakgatorna kan man komma undan att bli vattenbombad. Men det var några, eller på MPR-språk kanske det var många, trevliga medlemmar jag träffade på under dom timmar jag besökte Harrys. Men jag blir bara frustrerad över den "musik" som spelas på högsta volym som gör att vettiga samtal är helt uteslutna. Såja, nu har jag gnällt färdigt. ;)

Skål på dig gnällgubbe 😉. Jag tyckte du trots allt verkade ha rätt trevligt, och fick dessutom inkassera vinsten i ett vad. 😀

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev spooncreek:

Fast det är jävligt kul, och knappast en liten klick. Skål från byn i byn, inklockad och klart 23.00. Räckte så. :dance:

In i helvetet kul att ha discodunket hamrande i kroppen hela tiden långt ut på natten. Du har nog fått lite för mycket thaitänk under din tid här. Skiter fullständigt i om de genom sitt beteende utsätter andra för obehag.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev Jive:

In i helvetet kul att ha discodunket hamrande i kroppen hela tiden långt ut på natten. Du har nog fått lite för mycket thaitänk under din tid här. Skiter fullständigt i om de genom sitt beteende utsätter andra för obehag.

 

Du har ju valt att bosätta dig där du bor. Du vet ju mycket väl efter alla dina år vad som förekommer och när. 

 

Vill du ha lugn och ro borde du bosatt dig bland risfälten i Sakhon Nowhere eller bara ute på Darkside... 

 

Lite tragiskt att bitterheten ska kommer med åldern. Fucktaya är en enda stor och lång fest med crescendon på Songkran och Nyår. Det vet du mycket väl. Stör det så mycket varför inte göra som andra som ogillar... ta en semester och lämna byn en stund. 

 

Tråkigt Jive, har alltid sett upp till dig som en livsnjutare som vet vad livet handlar om. Men på sistone är det mest negativitet och bitterhet från din sida. Ryck upp dig och kom tillbaka till ditt tidigare jag!

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev samet:

 

Du har ju valt att bosätta dig där du bor. Du vet ju mycket väl efter alla dina år vad som förekommer och när. 

 

Vill du ha lugn och ro borde du bosatt dig bland risfälten i Sakhon Nowhere eller bara ute på Darkside... 

 

Lite tragiskt att bitterheten ska kommer med åldern. Fucktaya är en enda stor och lång fest med crescendon på Songkran och Nyår. Det vet du mycket väl. Stör det så mycket varför inte göra som andra som ogillar... ta en semester och lämna byn en stund. 

 

Tråkigt Jive, har alltid sett upp till dig som en livsnjutare som vet vad livet handlar om. Men på sistone är det mest negativitet och bitterhet från din sida. Ryck upp dig och kom tillbaka till ditt tidigare jag!

Tycker du verkligen att jag har blivit bitter och negativ? Jag känner mig iaf inte så. Det här discodunket är nytt för mig. Har aldrig upplevt det tidigare, men beror väl kanske att jag tidigare bodde borta på Darkside. Vattenkriget är helt ok, men den extremt höga discovolymen är inte ok och det kan jag väl få tycka utan att bli kallad för bitter...eller?

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Jive:

Tycker du verkligen att jag har blivit bitter och negativ? Jag känner mig iaf inte så. Det här discodunket är nytt för mig. Har aldrig upplevt det tidigare, men beror väl kanske att jag tidigare bodde borta på Darkside. Vattenkriget är helt ok, men den extremt höga discovolymen är inte ok och det kan jag väl få tycka utan att bli kallad för bitter...eller?

 

Du får tycka och tänka precis vad du vill. Det är en fri värld. 

 

Jag upplever att du under senaste året blivit mer negativ till många saker. Inga tydliga exempel, bara min rent subjektiva och generella känsla.

 

Kanske har du bara en svacka för goa glada galna Jive var roligare på MPR förr. 

 

Honom vill jag ha tillbaka...

 

 

 

Ändrades av samet
Komplettering
Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev samet:

 

Du får tycka och tänka precis vad du vill. Det är en fri värld. 

 

Jag upplever att du under senaste året blivit mer negativ till många saker. Inga tydliga exempel, bara min rent subjektiva och generella känsla.

 

Kanske har du bara en svacka för goa glada galna Jive var roligare på MPR förr. 

He he, "galna Jive". Jag förstår vad du menar och kan faktiskt hålla med dig där. Gubben har lugnat ner sig betydligt det senast året och har stabiliserats. Det var inte många kvällar i veckan som jag inte var ute i svängen. Nu är det precis tvärtom - inte många kvällar/mån som jag går ut. Jag känner mig dock inte bitter och negativ för det, kanske lite allmänt tröttare bara.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...