Jump to content
IGNORERAD

Tomma barer


Greyhound

Recommended Posts

Jag var nere under jul och nyår och hur jag uppfattar det sjunker turismen för varje år. Fruktansvärt många barer var tomma eller hade 1 person sittande. Några var väl besökta hela tiden men de var inte många. Sonk khran förra året samma sak, fanns folk tyo 18 och 19 men sen försvann de. Hur ser det ut där nere nu strax innan vattenleken? En kompis säger att det är tomt med folk i Pattaya men han rör sig mest mellan Beach Road och Second Road samt soierna däremellan.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
48 minuter sedan, skrev Greyhound:

Jag var nere under jul och nyår och hur jag uppfattar det sjunker turismen för varje år. Fruktansvärt många barer var tomma eller hade 1 person sittande. Några var väl besökta hela tiden men de var inte många. Sonk khran förra året samma sak, fanns folk tyo 18 och 19 men sen försvann de. Hur ser det ut där nere nu strax innan vattenleken? En kompis säger att det är tomt med folk i Pattaya men han rör sig mest mellan Beach Road och Second Road samt soierna däremellan.

 

Har ju varit så i många år nu. Barlivet har flyttat från soierna ner mot Beach Road till dom nya ställena på andra sidan av Second Road mot soi Bukahao.

 

Lite trist utveckling men så är det ju.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

41 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Har ju varit så i många år nu. Barlivet har flyttat från soierna ner mot Beach Road till dom nya ställena på andra sidan av Second Road mot soi Bukahao.

 

Lite trist utveckling men så är det ju.

 

BTT

Visst är det så i mycket men samtidigt är det inte samma som förr alls. Familjebaren vid soi madeinthailand är stundtals full stundtals mindre befolkad. Andra barer drar knappt folk alls i området trots bra urval av personal. Andra är smockfulla men de är inte många.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...