Jump to content
IGNORERAD

Hur undviker man den irriterande Hovnarren ??


Guest woien

Recommended Posts

Quote

AnOnYm! Du verkar kunna tolka banarnes skriverier och finner dem oooerhört roliga. Kan du förklara för mej vad som är så roligt. Ta t.ex ändra nicknamn? hahaha vad skoj!  Medlemmars påsättningar? ojojojojoj, Erogena zoner?jättelajbans Dina rolighetsnivå når väl inte så högt?Eller har jag fel? Förklara gärna humorn

Redan öppnat flaskan ?

jag har vare sig nämnt ändring utav nick , påsättningar eller erogena zoner i denna tråd ..

:wai:

jap.gif

ไม่ระบุชื่อ

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 263
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • ban99arne

    25

  • Swippe

    12

  • AnOnYm

    12

  • edvardpop

    9

Mest aktiva i denna tråd

Guest larbejo

AnOnYm! Jag har inte öppnat vare sig flaska eller burk. Jag har bara frågat dej specifika exempel. Vad är det i de exemplen som är så lustigt, Banarnes skriverier är ju så bra,då måste du väl  kunna förklara för mej.

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang

Arne!

Jag har fixat en bättre avatar till dig! "Staff" är tyvärr reserverad för staff.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Bibben

Quote

Arne!

Jag har fixat en bättre avatar till dig! "Staff" är tyvärr reserverad för staff.

Herr Chang har talat.

:D:thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jfk_68

Quote

Arne!

Jag har fixat en bättre avatar till dig! "Staff" är tyvärr reserverad för staff.

Herr Chang har talat.

Ingick han inte i staff, alltså?

/jfk

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

AnOnYm! Jag har inte öppnat vare sig flaska eller burk. Jag har bara frågat dej specifika exempel. Vad är det i de exemplen som är så lustigt, Banarnes skriverier är ju så bra,då måste du väl  kunna förklara för mej.

Larbejo , det lustiga är ditt & Woiens sätt att reagera på hans inlägg...

Förstår inte varför ni envisas med att vara kvar i tråden efter att Ban99Arne dök upp.

:wai:

jap.gif

ไม่ระบุชื่อ

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jing jing

Haha, så mycket som bananen och jag har tråkat varandra, så borde jag ju vara en ivrig förespråkare för en "Ctrl Alt Delite knapp". Men så är inte fallet. Efter allt gnabb så har en djupare relation uppstått.   ;D haha

Arne har humor, till skillnad från många andra torrbollar, som jag gärna "delitar" om möjlighet skulle uppstå.

(nu hoppas jag bli bjuden på inflyttningsfesten till nya villan)   ;D

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest larbejo

AnOnYm! Du slingrar dej och svarar inte på den specifika frågan

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest woien

Inte konstigt att jag finns här, jag startade ju tråden.

Varför denna hätska stämmning mot andra än Banarne i denna tråd ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag svarade larbejo , Det lustiga är din reaktion efter det att nån har tryckt 'på' knappen ..

:wai:

jap.gif

ไม่ระบุชื่อ

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest larbejo

AnOnYm! Jag frågar efter svar på mina specifika frågor.Har ännu inte fått ett relevant svar på dessa. Du kan tydligen inte svara! Förresten vad menar du med att trycka på knappen?

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Förresten vad menar du med att trycka på knappen? 
    :thumbsup:

:D:D

:wai:

jap.gif

ไม่ระบุชื่อ

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jfk_68

Larbejo,

du får nog inga svar... tror inte det finns några vettiga.

/jfk

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest larbejo

jfk_68! dina iaktagelser stämmer nog. Kan man inte svara så kan man inte!Kanske någon annan banarne fantast kan?

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi Kanske ska skjuta alla oliktänkande forumsmedlemmar..

Så kan resten bara sitta och mysa med varandra..

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

mr-noodles

:kort: Ja hugaligen  :D   att så många "vuxna" kan gnälla så mycket,

Då läste ja bara några inlägg :crazy:

För de va ganska innehålls löst  :30:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jfk_68

Quote

:kort: Ja hugaligen  :D   att så många "vuxna" kan gnälla så mycket,

Då läste ja bara några inlägg :crazy:

För de va ganska innehålls löst  :30:

Hu, vilket gnäll...

/jfk

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo tack Sangwal,här är det prima liv,hoppas det är detsamma med dig.Livet är för kort för att man ska bry bli förbannad på någon som skriver "lustigheter"ibland är det riktigt roligt även om det även kan bli tjatigt,men som sagt jag bryr mig inte.Mvh Måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest HansG

Snälla pojkar och flickor sluta tjafsa. Vi skall diskutera Thailand här inte hålla på som ni gör. Försök att uppföra er som vuxna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jfk_68

Quote

Snälla pojkar och flickor sluta tjafsa. Vi skall diskutera Thailand här inte hålla på som ni gör. Försök att uppföra er som vuxna.

Jag vill aldrig bli vuxen, som Barnare.

/jfk

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jing jing

Uppriktigt! Hur kul vore forumet om alla satt i varandras knä pussades i tid och otid?   :) Det är väl självklart att det finns olika uppfattningar om det mesta, precis som i samhället för övrigt. Men detta är så känsligt så känsligt   ;D . Ibland verkar det som att alla skall marchera i takt, tycka och tänka enligt vissa normer. Bara själv tanken på likriktning är skäl nog att byta åsikt!    

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Bibben

Quote

Snälla pojkar och flickor sluta tjafsa. Vi skall diskutera Thailand här inte hålla på som ni gör. Försök att uppföra er som vuxna.

In med Buchwald, han är minsann vuxen!!!! Låt han styra upp detta  :kort::kort::kort::kort::kort::kort:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jfk_68

Quote

Uppriktigt! Hur kul vore forumet om alla satt i varandras knä pussades i tid och otid?  :) Det är väl självklart att det finns olika uppfattningar om det mesta, precis som i samhället för övrigt. Men detta är så känsligt så känsligt  ;D . Ibland verkar det som att alla skall marchera i takt, tycka och tänka enligt vissa normer. Bara själv tanken på likriktning är skäl nog att byta åsikt!   
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...