Jump to content
IGNORERAD

Hur undviker man den irriterande Hovnarren ??


Guest woien

Recommended Posts

Quote

Det vore klockrent. En ignorera-knapp. Frågade för länge sedan, fick inget svar.

Får se om det kommer svar nu.

/jfk

Ok, jag får väl svara då  :ahh:   Be nån admin/moderator installera modden på denna sidan "ignore user"

Description:

This mod allows users to hide messages (the posts in the topics) from users you chose to ignore. Settings are based per user, every user has an ignore list of his/her own that doesn't affects other users.

Är Bananen verkligen så jobbig???

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 263
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • ban99arne

    25

  • Swippe

    12

  • AnOnYm

    12

  • edvardpop

    9

Mest aktiva i denna tråd

Bäste Labero, tillåt mig bli den förste att beklaga att du blivit påsatt av ett flertal forum medlemmar.

Hoppas att inte någon av fodervärdarna deltog i denna aktivitet.

Kanske forumet behöver en erogen frizon som du kan få värka ut i.

[move]Oerogeniske Arne[/move]  

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jfk_68

Quote

Ok, jag får väl svara då  :ahh:   Be nån admin/moderator installera modden på denna sidan "ignore user"

Description:

This mod allows users to hide messages (the posts in the topics) from users you chose to ignore. Settings are based per user, every user has an ignore list of his/her own that doesn't affects other users.

Är Bananen verkligen så jobbig???

Se där... då borde alla kunna bli Barnare-fria (eller jfk-fria) och lyckliga i framtiden.  ;D

/jfk

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Ok, jag får väl svara då   :ahh:  Be nån admin/moderator installera modden på denna sidan "ignore user"

Description:

This mod allows users to hide messages (the posts in the topics) from users you chose to ignore. Settings are based per user, every user has an ignore list of his/her own that doesn't affects other users.

Är Bananen verkligen så jobbig???

Jag tackar för denna länk och kommer att ta upp denna frågan bland övriga mods även om jag tror att Surin redan har koll på vilka alternativ som finns när det gäller en "ignoreraknapp".

Är det lätt att lägga in funktionen på forumet så ser åtminstone jag ingen anledning till att vi INTE kan lägga till den, även om jag som sagt tycker att det borde räcka med att igga folks inlägg utan en sån knapp... :police:

Mvh Swippe :police:

It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest larbejo

ban99arne! Jag må vara tråkig som en del tydligen tycker,men vad är det som är roligt i att kalla mej Labero? Vore jag den riktige Labero skulle jag omedelbart trolla bort dej och se till att du försvann härifrån för all framtid.Sedan angående olika medlemmars påsättningar på varandra kanske  det inte passar in på detta forum-eller?

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej,

Ja, hur gör man? .

kanske kolla tillbaka på en själv??

Jag läser massa inlägg där man skriker högt om Svenska anbassaden INTE tar just sitt ärende direkt, FAN just jag med min flickvän måste vänta 4 veckor, . sen när det är ok att vara i Sverige, då skriker högt igen när SFI inte är bra ...

Sen skriver man olika web-forum hur snabbt / icke snabbt man fått frugan till Sverige, vakna, ni tävla mot varann, den som "vinner" får den andre att vänta längre .

Med handen på hjärtat, jag "hjälpte" några av mina vänner med "ambassad" kontakt, men nja...inte länge, varför? därför att andra som "väntat" får vänta längre.

Kanske skulle öppna en egen tråd i detta ämne... förmodar att en del vill skriva om detta fenomen!

Ha det ... 

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack Herr Snoppe, jag ser verkligen fram emot att få ha forumet helt för mig själv, utan några dumma kommentarer.

[move]Egenkäre Arne[/move]

Link to comment
Dela på andra sajter

Swippe , tror att labero's & Woiens uppenbara nyfikenhet skulle få dom att öppna dom 'tomma' meddelanden iaf ...  

Men ok , ge dom knappen , sen kan dom inte klaga mer !!   :D

Det blir bara vi som få se när Ban99arne gör dom till åtlöje !   :D:D

:wai:

jap.gif

ไม่ระบุชื่อ

Link to comment
Dela på andra sajter

Bäste Labero, tyvärr så kan jag inte svara på din fråga då jag i väntan på den nya funktionaliteten använder den manuella blundningsfuntionen då jag ser ett meddelande från dig.

[move]Konsekvente Arne[/move]

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Swippe , tror att labero's & Woiens uppenbara nyfikhet skulle få dom att öppna dom 'tomma' meddelanden iaf ...  

Men ok , ge dom knappen , sen kan dom inte klaga mer !!   :D

Det blir bara vi som få se när Ban99arne gör dom till åtlöje !   :D:D

:wai:

Ha ha ha, ja risken är nog stor för att de som "iggar" BanArne inte kan låta bli att smygkika ibland för att se om han fortfarande är lika jobbig. Vet t ex inne på "Börssnack" så kan man igga varandra men där ser man ibland kommentarer typ "du finns med på min igga lista men jag var tvungen att ta bort iggningen tillfälligt för att konstatera att du fortfarande skriver en massa dynga!".  Då är det hatkärlek på hög (låg) nivå.  :D

Mvh Swippe

It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo på börssnack har det varit en del snorungar som faktiskt var värda att ignoreras..

Stor skillnad på deras & Ban99Arnes inlägg.

jap.gif

ไม่ระบุชื่อ

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Bibben

Vad står "igga" för?

Av texten så förstår jag vad innebörden är, men har aldrig sett den förkortningen innan... ???

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest woien

Skall bli skönt att kunna ignorera skitens inlägg.

Att jag kommer ändå titta på hans inlägg är ju bara larv.

Bästa vore ju om forumet plockade bort honom helt, men...han kanske är kusin med nån.

Han larvar sig ju med forumvärdarna också..så det måste ju ligga nåt bakom.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Vad står "igga" för?

Av texten så förstår jag vad innebörden är, men har aldrig sett den förkortningen innan... ???

igga -ignorera .

:wai:

jap.gif

ไม่ระบุชื่อ

Link to comment
Dela på andra sajter

Exactemente, vore bäst om man hade en "Ignorera gnällspikar" funktionelitet så att man slapp klagosångarna Nor-Noien och Labero som i tid och otid skall jämra sig och på så sätt förstöra alla trådar med sitt evinnerliga gnäll.

Bespara oss livsnjutare detta ständiga jämmer.

[move]Arne - som aldrig klagar, förutom nu förståss.[/move]

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej.

Sitta här och bli förbannade på någon ute i cyberspace??

Måste finnas bättre saker att ödsla energi på...

Man får inte ta det som skrivs här så personligt...

Sen anklaga folk för att vara fulla, är väl i överkant.. :kort:

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Alko-lås kanske vore en ide om det nu är som Nor-noien säger, finns det Snoppe?

[move]Salongsberusade Arne[/move]

Link to comment
Dela på andra sajter

BannArnen! Nej den funktionen finns tyvärr inte. Som synd är. :police:

Mvh Swippe

It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest larbejo

AnOnYm! Du verkar kunna tolka banarnes skriverier och finner dem oooerhört roliga. Kan du förklara för mej vad som är så roligt. Ta t.ex ändra nicknamn? hahaha vad skoj!  Medlemmars påsättningar? ojojojojoj, Erogena zoner?jättelajbans Dina rolighetsnivå når väl inte så högt?Eller har jag fel? Förklara gärna humorn

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jfk_68

Quote

Skall bli skönt att kunna ignorera skitens inlägg.

Att jag kommer ändå titta på hans inlägg är ju bara larv.

Bästa vore ju om forumet plockade bort honom helt, men...han kanske är kusin med nån.

Han larvar sig ju med forumvärdarna också..så det måste ju ligga nåt bakom.

Jag har tidigare trott att det är en värd eller moderator... men vet inte.

Försvaret av honom ter sig så konstigt.

/jfk

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Bibben

B kanske är nån typ av grande il sponsore, så de (moddarna alltså) måste hålla god min? Fast vad vet jag som en rookie här?  ???

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...