Jump to content
IGNORERAD

Min tripp upp till Buddha Hill/Jomtien Hill 2009-04-18

gubben4906

Recommended Posts

Jag, damen plus en vän och dam tog en Bahttaxi upp till Buddha Hill i går. Det blev lite bilder som jag tänker redovisa.

Här står min dam till vänster och polarn med sin dam

001-14.jpg

Här står jag med dam och polarn

002-12.jpg

Här håller min dam på med en ceremoni ber lite sittande och ska snart klistra lite bladguld på ett ställe framför jätte Buddha

003-11.jpg

Här har vi en bild som visar ett bord fullt med elefanter, gåvor?

005-11.jpg

Det verkar inte bara vara elefanter på bordet.

006-14.jpg

Här står min dam och klistrar bladguldet där Jättebuddhan sitter. Kolla in fingrarna på Statyn.

007-11.jpg

är sitter de i ett hus bakom Buddhastatyn och ber.

008-8.jpg

Och här har de vänt sig för att visa den vackra framsidan

009-9.jpg

Det var allt för denna gång, återkommer senare med fler bilder från Buddha Hill där det även ligger en Kinesisk Trädgård med bland annat Confusius.

:wai: gubben :wai:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Dela på andra sajter

Gullig tjej gubben! Hur länge har du sällskapat med henne?

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Dela på andra sajter

OK, här kommer några till bilder:

Här har vi blivit klara med ceremonierna och ska snart gå ner för trappan som bevakas av en Drake eller Orm.

015-8.jpg

Här står dam + dam + polarn

017-5.jpg

Här står jag med dam

018-6.jpg

Det här är på baksidan av Buddhastatyn, till vänster Pattaya, till höger Jomtien

021-4.jpg

Här ser vi några fågelungar med sin mor

023-1.jpg

Här sitter dam + polare + dam och vilar-

025-2.jpg

Nästa gång kommer jag visa bilder från Kinesiska Trädgården

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Dela på andra sajter

Hej igen,

här kommer det några bilder från Kinesiska Trädgården.

026-2.jpg

030-3.jpg

032-3.jpg

038-1.jpg

042.jpg

044-1.jpg

046.jpg

049.jpg

050.jpg

Tyvärr så kom inte alla bilder med i nedladdningen till Photobucket, verkar som de gallrar bort likartade kort, vet inte. Ska försöka ladda ner dem också

:great: gubben :great:

Dela på andra sajter

Hej Gubben!

Jag är på väg in i alternativtillståndet tillsammans med ett gäng vänner här i Pattis.

Har du inget särskilt för dej ikväll så föreslår jag att du kommer till Bodega vid 10-blecket så bjuder jag på en Pepsi.

Bodega ligger mitt emot Major shopping på 2:nd road.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Dela på andra sajter

Hej Gubben!

Jag är på väg in i alternativtillståndet tillsammans med ett gäng vänner här i Pattis.

Har du inget särskilt för dej ikväll så föreslår jag att du kommer till Bodega vid 10-blecket så bjuder jag på en Pepsi.

Bodega ligger mitt emot Major shopping på 2:nd road.

Tyvärr såg jag inte brevet förräns nu, klockan 00.48 på lördagsmorgon. Kanske kan göra ett nytt försök på lördagskvällen. Har troligen med mig en dam då, du har nog sett henne på bilderna i denna tråd. Ring mig på nummer: 08-5386 3244 men inte allt för tidigt, är ensam i natt, första gången på 3 veckor tror jag.

Dela på andra sajter

Den där tjejen du hade bild på, hon som satt i bilen (har glömt vad de kallas för). Är du tillsammans med henne fortfarande eller är hon singel? Tycker hon såg allmänt trevlig ut.

Dela på andra sajter

Den där tjejen du hade bild på, hon som satt i bilen (har glömt vad de kallas för). Är du tillsammans med henne fortfarande eller är hon singel? Tycker hon såg allmänt trevlig ut.

Försök nu inte att ta tjejen från Gubben

Varför sno godis från kompisen när det finns en hel gottebutik? ??? ?

MVH Nonki

Dela på andra sajter

Tack Nonki.

Precis vad jag tänkte,

Va F.n det är inte saker du pratar om.

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

Tack Nonki.

Precis vad jag tänkte,

Va F.n det är inte saker du pratar om.

Han kanske har svårt att hitta egna tjejer :D . Skämt å sido, han var troligen på fyllan och då hoppar det ut en massa grodor ur munnen.

:great: gubben :great:

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

• Skapa ny...