Jump to content
IGNORERAD

Historien om Thailand....


lars60

Recommended Posts

Av Mats Borner och finns i den här länken, som säkert många av er läst tidigare.

Uppdaterad nu med det senaste...phu..mycket läsning och intressant!

http://web.telia.com/~u42803547/

Vet någon om den finns att köpa som "pappersbok"?

Vi har det iaf ganska bra!

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Ja, Fanns det en bok så skulle jag köpa den på stubben.

Samma här.jag har mejlat till Mats Borner, får se vad han svarar!

Vi har det iaf ganska bra!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu fick jag svar från Mats B och tyvärr, tyvärr:

  Hej Lars!  Tyvärr har jag inte haft tid att arbeta med "bokprojektet". Vi får de hur det blir i framtiden. Tills vidare får du ge dig till tåls med hemsidan.   Ha en bra dag!  Mats

Vi har det iaf ganska bra!

Link to comment
Dela på andra sajter

Förlåt Lars + Surin. Jag visste inte att ni också var intresserad av den här sidan. Det var tanklöst av mig. Jag är också delaktig i Mats brist på tid. Jag skickade nämligen e-post till honom tidigare med några frågor som han tyckte var intressanta och skulle försöka ta sig tid till att få svar på. Efter det så tog väl tiden slut. I alla fall för en tid. Jag beklagar...men först till kvarn.

Träbordsprofet

Link to comment
Dela på andra sajter

Har varit in där och läst ett antal gånger, men det är mycket att läsa och såååå lite tid för detta. Men mycket intressant iaf.

Mvh

BigBossJacken

Nytt år - nya möjligheter!

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad
:whistle: träffade Mats i början på 80-talet.. Nån armbrytare blev det aldrig av honom trots att han vart gymnastiklärare på den tiden  :no:
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
LungAlahato

Har läst lite om Kung Chulalongkorns besök i Sverige drygt 100 år sedan. Och det var om hans besök i Ragunda kommun. Men han besökte också världsutställningen och Nordkap i Norge bl.a. varför hitter inte nåt om dessa händelser?

Arto

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...