Jump to content
janne_h

Saker som höjer blodtrycket i Thailand.

Recommended Posts

janne_h
Har träffat Nicholas ett par ggr! Ruggigt skärpt kille,pratar många olika språk flytande. Han har nog sett mer av världen än du och jag har gjort tillsammans. 

Bra med hög iq.

Dock ganska värdelöst i sociala sammanhang om man som motpol har låg eq. Eller uppträder som man har det.

Verkar ju lite malätet av Nicholas att besvara ett inlägg som inte ens var riktat till honom. Genom att förklara sin egen förträfflighet. Och hur duktig han är, utan att någon har ifrågasatt det.

Sen betvivlar jag inte ett dugg det du skriver.

Och nu går förmodligen MPR maffian i total spinn i det självklara jag framför på en lördag....

Skickat från min SM-N950F via Tapatalk

• Ge karma 3
  • Fint 1
  • Snurrigt 1

matz

Hotellägare som hyr ut AC rum där AC inte funkar 😓 det höjer iallafall mitt blodtryck 🥵

//matz

• Ge karma 4
  • Haha 4

janne_h
EQ är nåt påhitt av dem utan IQ. 

Och ett forum är till för alla att medverka i. 

PM är det du efterlyser kanske... 

Forum är också till för att få igång blodcirkulationen hos folk.

Vill man visa upp sin egen förträfflighet inför stor publik Samtidigt som man vill smäda någon annan publikt. Så är nog forum det bästa sättet att förmedla sig. Har man inte så storslagna planer, så fungerar även pm.

Att det fortfarande är så att många på MPR inte har roligare för sig än att hävda sin egen förträfflighet genom att trampa på andra är bara tragiskt för både forumet, och skribenten i fråga. Även om det inte säger ett skit om vare sig iq eller eq, så framställer personen sig själv i mindre smickrande dager i sociala sammanhang.

• Ge karma 1
  • Fint 1
  • Snurrigt 1
  • Haha 2

Surin P3
1 minut sedan, skrev janne_h:

Vill man visa upp sin egen förträfflighet inför stor publik Samtidigt som man vill smäda någon annan publikt. Så är nog forum det bästa sättet att förmedla sig. Har man inte så storslagna planer, så fungerar även pm.
Att det fortfarande är så att många på MPR inte har roligare för sig än att hävda sin egen förträfflighet genom att trampa på andra är bara tragiskt för både forumet. Även om det inte säger ett skit om vare sig iq eller eq, så framställer personen sig själv i mindre smickrande dager i sociala sammanhang.

Precis så är det. 

Och precis så är det inte. 

• Ge karma 1

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

janne_h
Precis så är det. 
Och precis så är det inte. 
Vill du ha ett intelligent svar på det, så får du nog ange lite flera kordinater....

evert 1

Sista dagen på thairesan, när frugan nyttjar mig som bärhjälp (jag får bära allt) när hon går sin shoppingrunda gällande kryddor och annat "nödvändigt"

Ska "bara" ha lite - det allra nödvändigaste - tjosan, resväskorna ska alltid fyllas av bra att ha:brains...!:

• Ge karma 3
  • Haha 2

janne_h
Sista dagen på thairesan, när frugan nyttjar mig som bärhjälp (jag får bära allt) när hon går sin shoppingrunda gällande kryddor och annat "nödvändigt"

Ska "bara" ha lite - det allra nödvändigaste - tjosan, resväskorna ska alltid fyllas av bra att ha:brains...!:

En polare till mig som bor på Ko Lanta skulle flyga i måndags morse. Och kom därför till oss i söndags. Han berättade till mig redan på söndag morgon att Norwegian max tillät 21 kilo. Vilket jag hörde tydligt. Och hans fru stod bredvid. Min fru åkte med min kompis fru på marknaden. Då var det 25 kilo som gällde enligt hans fru. När dom sen fick packa om väskorna klockan 6 på morgonen, innan jag skjutsade dom till flygplatsen. Så gick nog blodtrycket upp på min kompis.

• Ge karma 2
  • Haha 3

Wanchai
4 timmar sedan, skrev janne_h:

Vill du ha ett intelligent svar på det, så får du nog ange lite flera kordinater.... emoji1787.png

Samtidigt måste det vara en intelligent person som svarar!

Alarik
5 timmar sedan, skrev evert 1:

Verkar vara en förståndig fru du har.

Hon vet vad det kostar i Thaiaffären i Sverige.

Henne skall du vara rädd om.

Och det är du säkert också.  :)

• Ge karma 3
  • Fint 1

Krafta

När man pratar med någon och dom inte vill ta till sig någon information utan bara talar om sin egen förträfflighet.

• Ge karma 2
  • Fint 1

stefan5300
On 2019-04-06 at 19:13, skrev thomas001:

Har träffat Nicholas ett par ggr! Ruggigt skärpt kille,pratar många olika språk flytande. Han har nog sett mer av världen än du och jag har gjort tillsammans. 

Men Janne är nog en jäkel på att kröka och gänga😀.

• Ge karma 2
  • Haha 3

Jive
7 timmar sedan, skrev Krafta:

När man pratar med någon och dom inte vill ta till sig någon information utan bara talar om sin egen förträfflighet.

👍👍👍

• Ge karma 1

Kenneth4618
Posted (edited)

När man inte får en full engelsk frukost 😉

Edited by Kenneth4618
  • Fint 1

Alarik
6 timmar sedan, skrev Kenneth4618:

När man inte får en full engelsk frukost 😉

En sådan?

100_9418.JPG.34dd7c1fe1d0b47ae729f73b533b6a81.JPG