Holst Inlagd April 18, 2009 Dela Inlagd April 18, 2009 Lite bilder från Songkran 2008 I Chiang mai. Bilderna talar för sig själva.. Mvh Holst Om ditt problem går att lösa.behöver du inte oroa dig. Om ditt problem inte går att lösa.är det ingen idé att du oroar dig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 18, 2009 Dela Inlagd April 18, 2009 Fantastiska bilder "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd April 18, 2009 Dela Inlagd April 18, 2009 Hej Holst, Tack för fina bilder från Chiang Mai! Jag blir riktigt rörd när jag ser vallgraven och alla som firar... Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Skibi Inlagd April 18, 2009 Dela Inlagd April 18, 2009 Quote Bilderna talar för sig själva.. Tackar Holst! Härliga pics från CNX! Mvh Kimmo You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaitobbe Inlagd April 18, 2009 Dela Inlagd April 18, 2009 Waoooww!!! Holst,vad jag saknar vattenfestivalen nu... suveräna bilder hade du egen vattenspruta månne? Nyårs hälsningar från Thaitobbe med egen vattenkanon :Drogar-BigGrin(LBG): Long live the King Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
changtravel Inlagd April 18, 2009 Dela Inlagd April 18, 2009 såg att det var 321 som dött under song kran i bkk post igår Tråkigt att dom ska tappa omdömmet på fyllan thaien Inte Klokt Satt på soi 8 bar sukken i tisdags på terrasen o drog en bira på eftermiddagen när en thaibrud ca, 15 år kom med moppe o hade en 6-7 åring på moppen, En PISS full jävla thai idi*t går ut o kastar en stor hink med vatten på moppen som går omkull med dom 2 flick stackarna på dom slog sig kraftigt jävla soppa med blod o skit , man ville bara slå ihjäl den fylla jävla thai gubben men man kan ju inte göra nåt då hamnar väll i skiten själv , men såna jävla omdömes lösa idi*ter gör en vansinnig Fulla thai karlar är det värsta jävla pack som finns Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Holst Inlagd April 18, 2009 Trådstartare Dela Inlagd April 18, 2009 QuoteWaoooww!!! Holst,vad jag saknar vattenfestivalen nu... suveräna bilder hade du egen vattenspruta månne? Nyårs hälsningar från Thaitobbe med egen vattenkanon :Drogar-BigGrin(LBG): Nej jag övervakade bara spektaklet,från en servering med öl och kamera Om ditt problem går att lösa.behöver du inte oroa dig. Om ditt problem inte går att lösa.är det ingen idé att du oroar dig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd April 19, 2009 Dela Inlagd April 19, 2009 Ja, fina bilder. Vi var på väg till CM under vår lilla resa nyss, men kom inte iväg pga tidsbrist. Hur man nu kan ha tidsbrist på sin semester, men så blev det ialla fall. Ser riktigt fint ut och ser fram emot en resa i sommar istället. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.