Jump to content
IGNORERAD

Slingbox


changtravel

Recommended Posts

changtravel

Hej ! sitter PÅ RAMA 3 med slingbox VIASAT med kabel in i tvn  kanon bild Tipslördag börjar nu  TV + travet live från olympia travet

tv4 innebandy finalen  tv2 sverige - finland hockey !! fan va fint man har ordnat för sig

Nu ska jag ta en grogg kolla på travet sen blir det nana ikväll  fitt cirkus Fin underhållning en lördag kväll

HAR SPIKAT FAMA CURRIT BUY THE WAY JOBBA ERIK !!

TJENA !!

Link to comment
Dela på andra sajter

Har också funderat på slingbox men varit lite tveksam då det är så slött internet i Korat där jag bor. Tror du jag som totalt rudis på allt vad datorer o.d. heter kan få det att fungera ? m.v.h. flor

bor i Korat.

Link to comment
Dela på andra sajter

changtravel

HEJ FLOR ! JAG HAR 4 MEG MEN 1 MEG  RÄCKER BRA

Det kommer funka det  är kanon med slingbox

CHANGTRAVEL

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det krångligt att koppla in ? Jag är totalt värdelös på all den här nya tekniken. Tror du en tekniker i Thailand kan hjälpa mig ? m.v.h. flor

bor i Korat.

Link to comment
Dela på andra sajter

changtravel

Hej Vännen du måste ha en parabol i sverige först o främst jag har en hos brorsan

Jag styr den från laptopen enkelt att installera men du måste ha en parabol i sverige

REGARDS/ CHANGTRAVEL

Link to comment
Dela på andra sajter

Sony Everywhere finns också..

Har en sådan till salu och då kan man ha Boxer, ComHem eller Canal Digital inkopplad till Streamern.

Säljer den pga av att den inte fungerar på Vista, enbart på XP.

Intresserad av mer info, lägg ett PM.

Oktober - November 2007 - Flyger med Thai | Mars - April 2008 - Flyger med Thai | 17 Augusti - 14 September 2008 - Flyger med Finnair | 24 Februari - 19 Mars 2009 - Flyger med Thai | 5 maj - 27 maj 2009 - Flyger med Thai |

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...