Jump to content
IGNORERAD

Carrefour, Pattaya


gubben4906

Recommended Posts

Hej,

Har någon varit på Carrefour i Pattaya, om ja, hur tar man sig bäst dit från korsningen Saisong/Pattaya Klang? Är det köpcentret som ligger mellan Soi Buhakao och Sukhumvit? Kommer med Bahttaxi dit. Tänkte åka dit på förmiddagen i morgon. Tror de har vissa saker jag vill köpa hem.

:wai: gubben :wai:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Från andra gatan/klang går/åker du mot Sukhumvit. Efter nästa rödljus (tredje gatan) ligger det

ungefär 200 meter upp på vänster sida.

Troligen är det samma köpcenter du tänker på.

Du tar dig bäst dit med en moppetaxi eller bahtbus från klangen. Eller går förstås.

I morgon är det dock den 19:e.. så om du åker sent så är det inte säkert att du kommer så långt. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det 200 meter in på 3:dje gatan du menar?

:wai: gubben :wai:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Där har dom en mycket bra Thai resturang marknd!

Du köper ett kort a 100-200b sedan handlar du vad du vill äta,

Vatten fritt.

När du är färdig går du till kassan och får resterande bath tillbaka.

liknande det som finnes i källaren på dart com på södra gatan.

pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Nej, den ligger på klangen. Fortsätt förbi 3:e.

http://www.yellow.co...9a5&logomap=off]http://www.yellow.co...9a5&logomap=off

OK, då tror jag att det är det stället där jag fick mitt Bangkok Bank-konto för 2 år sedan efter det att huvudkontoret på saisong nobbade mig.

Har ni öppettiderna där på söndagar?

:wai: gubben :wai:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan stämma.. finns ett Bangkok bank kontor på övervåningen.

10 - 21 om jag inte minns fel.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...