Jump to content
IGNORERAD

Hajkajs Helrörs träff.


HajKaj

Recommended Posts

NÄR ??  Nu på Lördag 30/3-2019  någon gång efter 1600

 

VAR ?? Harrys Pattaya

 

VARFÖR ?? för att jag inte står ut med att vara i Sverige.

 

VILKA FÅR MEDVERKA ?? Alla som vill. Harrys har promotion på Gilbys Vodka (70 cl) med 4 mixers för 995 B. Så se till att hjälpa till att tömma lagret.

 

 

 

RÖR.jpg

Ändrades av HajKaj

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 37
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • HajKaj

    6

  • Joe

    5

  • ragson

    4

  • husse

    2

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Om du är här så lovar jag att medverka...

 

  / Joe

In Asia you live and you die. In Farangland you expect to live one day, then you die without having lived.

Link to comment
Dela på andra sajter

v

15 minuter sedan, skrev Joe:

Om du är här så lovar jag att medverka...

 

  / Joe

vi ses på lördag

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kommer ner först i början av april nån gång. Men o det kanske blir fler helrör?

Ryktet säger förresten att SangSom finns i liter flaskor nu, på tal om helrör. litrar o halvlitrar på bolaget det är jag inte tillräckligt gammal för.

Skickat från min VTR-L29 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Tidigt på söndag drar jag till Bangkok för att deltaga i en större bridgetävling och med tanke på det så vore det rena självmordet att komma på träffen, jag känner väl till mina svagheter. Men ha det så skoj!

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kommer ner först i början av april nån gång. Men o det kanske blir fler helrör?

Ryktet säger förresten att SangSom finns i liter flaskor nu, på tal om helrör. litrar o halvlitrar på bolaget det är jag inte tillräckligt gammal för.

Skickat från min VTR-L29 via Tapatalk


Kan inte svara för sangsom men i USA säljs mycket sprit i 2liters flaska.

Tex Absolut vodka etc, alla stora märken.
Gjorde iallafall tidigare.


Skickat från min SM-N950F via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

10 hours ago, HajKaj said:

v

vi ses på lördag

Kommer du verkligen till Thailand?? Eller du drar ett tidigt April skämt?

 

Jag kommer att vara där på Lördag oavsett :) 

 

  / Joe

In Asia you live and you die. In Farangland you expect to live one day, then you die without having lived.

Link to comment
Dela på andra sajter

Whisky Bird
31 minuter sedan, skrev Nicholas:

Kan inte svara för sangsom men i USA säljs mycket sprit i 2liters flaska.

Tex Absolut vodka etc, alla stora märken.
Gjorde iallafall tidigare.


Skickat från min SM-N950F via Tapatalk
 

Nja inte 2 liters men 1.75L

Link to comment
Dela på andra sajter

36 minuter sedan, skrev Joe:

Kommer du verkligen till Thailand?? Eller du drar ett tidigt April skämt?

 

Jag kommer att vara där på Lördag oavsett :) 

 

  / Joe

jodå jag håller alltid mina löften, och kommer alltid på mina träffar. Jag är på Harrys efter 1600 på lördag.

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev apknug:

Ryktet säger förresten att SangSom finns i liter flaskor nu, på tal om helrör. litrar o halvlitrar på bolaget det är jag inte tillräckligt gammal för.

Skickat från min VTR-L29 via Tapatalk
 

Jodå, finns enliters. Men de tar slut i alla fall. 🥃

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Nicholas:

Kan inte svara för sangsom men i USA säljs mycket sprit i 2liters flaska.

Tex Absolut vodka etc, alla stora märken.
Gjorde iallafall tidigare.


Skickat från min SM-N950F via Tapatalk
 

Manligt! Hoppas det är ett litet handtag på flaskan så att man kan ha den på axeln när man dricker. 

Link to comment
Dela på andra sajter

4 hours ago, HajKaj said:

jodå jag håller alltid mina löften, och kommer alltid på mina träffar. Jag är på Harrys efter 1600 på lördag.

Kanske vi kan dela ett rör??

 

Sist jag köpte en liter på Harrys så var det ingen som ville ha när jag skulle bjuda så det slutade med att jag drack nästan hela flaskan själv och blev dränga-full. Frugan fick leda mig hem, gissa om hon var glad eller?? ;) 

 

  / Joe

In Asia you live and you die. In Farangland you expect to live one day, then you die without having lived.

Link to comment
Dela på andra sajter

38 minuter sedan, skrev Joe:

Kanske vi kan dela ett rör??

 

Sist jag köpte en liter på Harrys så var det ingen som ville ha när jag skulle bjuda så det slutade med att jag drack nästan hela flaskan själv och blev dränga-full. Frugan fick leda mig hem, gissa om hon var glad eller?? ;) 

 

  / Joe

Åjo, jag fick smaka lite, men det kommer du väl inte ihåg.😉

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Joe:

Kanske vi kan dela ett rör??

 

Sist jag köpte en liter på Harrys så var det ingen som ville ha när jag skulle bjuda så det slutade med att jag drack nästan hela flaskan själv och blev dränga-full. Frugan fick leda mig hem, gissa om hon var glad eller?? ;) 

 

  / Joe

klart vi kan dela, vi kan dela på hur många du vill.  ( med hur många du vill)  men jag vet att det blir minst 1 iaf. ;-D

 

 

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

22 timmar sedan, skrev HajKaj:

NÄR ??  Nu på Lördag 30/3-2019  någon gång efter 1600

 

VAR ?? Harrys Pattaya

 

VARFÖR ?? för att jag inte står ut med att vara i Sverige.

 

VILKA FÅR MEDVERKA ?? Alla som vill. Harrys har promotion på Gilbys Vodka (70 cl) med 4 mixers för 995 B. Så se till att hjälpa till att tömma lagret.

 

 

 

RÖR.jpg

Ja de va ju klart, tänkte besöka dig i el nacka city, på lördag, men ok det får bli en annan gång då

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

38 minuter sedan, skrev husse:

Ja de va ju klart, tänkte besöka dig i el nacka city, på lördag, men ok det får bli en annan gång då

typiskt. *ledsen på riktigt*

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

14 timmar sedan, skrev apknug:

Kommer ner först i början av april nån gång. Men o det kanske blir fler helrör?

Ryktet säger förresten att SangSom finns i liter flaskor nu, på tal om helrör. litrar o halvlitrar på bolaget det är jag inte tillräckligt gammal för.

Skickat från min VTR-L29 via Tapatalk
 

Jag är kvar till 23 / 4 bara hojta till när det passar så ska stappla bort till Harrys så vi kan ta ett Rör.

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn
10 timmar sedan, skrev Joe:

Kanske vi kan dela ett rör??

 

Sist jag köpte en liter på Harrys så var det ingen som ville ha när jag skulle bjuda så det slutade med att jag drack nästan hela flaskan själv och blev dränga-full. Frugan fick leda mig hem, gissa om hon var glad eller?? ;) 

 

  / Joe

 

Hmmm, då tycker jag ändå att din fantastiskt trevliga fru brukar ha ett stooort tålamod........

Lyckades du reta upp henne, så vart du antagligen "drängafull" inna de masse........:rotfl:

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Kötthandlarn:

 

Hmmm, då tycker jag ändå att din fantastiskt trevliga fru brukar ha ett stooort tålamod........

Lyckades du reta upp henne, så vart du antagligen "drängafull" inna de masse........:rotfl:

Tänkte detsamma...:giggle:

Link to comment
Dela på andra sajter

16 timmar sedan, skrev HajKaj:

typiskt. *ledsen på riktigt*

Det blir fler besök på "din" gata, dottern har flyttat dit

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2019-03-28 at 14:04, skrev Joe:

Kanske vi kan dela ett rör??

 

Sist jag köpte en liter på Harrys så var det ingen som ville ha när jag skulle bjuda så det slutade med att jag drack nästan hela flaskan själv och blev dränga-full. Frugan fick leda mig hem, gissa om hon var glad eller?? ;) 

 

  / Joe

Hehehe...jag minns att du hällde upp en stadig grogg till mej...måste ha vart en 10a minst?

Jag kommer ner och drygar mej med er imorrn!

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

Har lagt en blänkare på FB om detta event. Hoppas det är ok, tänker "ju fler vi är tillsammans" liksom [emoji846]

Skickat från min SM-G950F via Tapatalk

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

17 hours ago, ragson said:

Hehehe...jag minns att du hällde upp en stadig grogg till mej...måste ha vart en 10a minst?

Jag kommer ner och drygar mej med er imorrn!

Haha, ja jag försökte ju bjuda på folk så jag inte skulle behöva tömma hela flaskan själv, det var dessutom en Liters Vodka, det slutade ju med att jag sparade kanske 20% till nästa gång... Sen kom ju @mankan och ville bjuda tillbaka med Irish Coffea :) Usch, det var en tung kväll(och dag efter...)

 

  / Joe

In Asia you live and you die. In Farangland you expect to live one day, then you die without having lived.

Link to comment
Dela på andra sajter

32 minuter sedan, skrev Joe:

Haha, ja jag försökte ju bjuda på folk så jag inte skulle behöva tömma hela flaskan själv, det var dessutom en Liters Vodka, det slutade ju med att jag sparade kanske 20% till nästa gång... Sen kom ju @mankan och ville bjuda tillbaka med Irish Coffea :) Usch, det var en tung kväll(och dag efter...)

 

  / Joe

 ja det är fan inte lätt ha ha ha

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...