Jump to content
IGNORERAD

Qatar airways


Stefanl

Recommended Posts

1 timme sedan, skrev Fritz:

Men förresten, jag väljer nog Qatar även fortsättningsvis om deras priser och tider passar mig. Så det så!

Håller med där, just tiderna är viktiga iaf för mig(direkt är naturligtvis bäst, men finns gränser hur mycket det får kosta).....och Qatar har onekligen bra priser, iaf just nu.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 198
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Soengsang

    32

  • Rillex

    13

  • Dolemon

    13

  • samet

    13

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

12 timmar sedan, skrev stefan5300:

Det har blivit allt farligare att skriva kritiskt om regimen i Thailand. Journalister i landet ger upp och regeringen har dessutom hotat med att avrätta kritikerna.

Efter flera år i Bangkok har frilansjournalisten Mattias Sköld flyttat hem till Sverige. Situationen för medierna är ohållbar, anser han. Inte minst för att den som skriver kritiskt om Thailands kungafamilj riskerar att hamna i fängelse. Sedan majestätslagarna skärptes har bloggare, journalister, skådespelare och helt vanligt folk, fängslats för att de uttryckt sig nedlåtande om kungahuset.

Ok, tack!

 

Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions.
 
Link to comment
Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev leifen:

 Thai Airways som dessutom numera har rasat rejält i service.

20kg i ekonomi kommer få många att välja annat bolag också.

 

Källa på att de rasat i service? Egen erfarenhet? Eller fabulerar du bara igen utifrån "någon har sagt" eller "jag har hört".

 

Jag tycker du skall vara nöjd med 20kg på de billigaste tattarbiljetterna. Kunde likaväl varit 0kg som på Norwegian. 

 

Du som är så gammal och kunnig på alla områden borde ju förstå hur företagande, tillgång/efterfrågan, prispress osv. fungerar. Men tydligen inte. 

 

Sverige och Scandinavian hsr några av de billigaste resorna till Thailand i hela Europa. Men du tillhör ju såklart gruppen som bars skall ha och ha men aldrig betala för det. Klassisk norrlänsk sosse/kommunist... att Thai gör enorma förluster skall ju inte innebära att de höjer priset eller sänker nivån på deras produkt... för då är de dåliga och det är synd om dig... 

 

Jag tycker de kan höja nivån och priset, så kan pöbeln åka med Norwegian istället!

Link to comment
Dela på andra sajter

9 timmar sedan, skrev leifen:

Inte alls någon gåta att åka med Singapore Airlines.

Nu trodde jag att Singapore var en republik med president och premiärminister. Har aldrig hört något illa om landet heller.

När skedde kuppen som placerade landet i samma typ av diktatur som Thailand?

Landet är nog det mest välskötta i världen och har bland världens högsta levnadsstandarder, flygbolaget är i absolut världstopp och flygplatsen rankas nummer ett i världen.

Ett bra hubb i sydostasien till många länder.

 

Dömmer man ut Qatar Airways för landets negativa saker så kan man lika väl göra det med Thai Airways som dessutom numera har rasat rejält i service.

20kg i ekonomi kommer få många att välja annat bolag också.

Jag har aldrig påstått att Singapore är misskött. Däremot att demokratin i landet inte är så värst demokratiskt. Singapore har inte haft något behov av kupper eftersom de som har makten har haft den sedan 50-talet. 

 

När det gäller yttrande- mötes- och pressfrihet kan man nog anse att Thailand är jämförbart, kanske klassen bättre. Det var inte Singapore airlines som jag anmärkte på utan landets icke demokratiska system. Singapore airlines har väl alltid varit bättre än Thai. Speciellt nu när de är i en riktig utförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

12 timmar sedan, skrev stefan5300:

Jag påstår ingenting det är kopierat från en tidning det är en journalist som påstått det.

Ok, så du står inte för vad du citerade/klippte in....du bara slängde in ett citat från en journalist som också tex ETC brukar hänvisa till?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev Soengsang:

Ok, så du står inte för vad du citerade/klippte in....du bara slängde in ett citat från en journalist som också tex ETC brukar hänvisa till?

Nä jag svarade en annan medlem som citerat mig och som ville veta vem journalisten var, det fick han och var nöjd med det men tydligen inte du, vill du ha reda på mer så får du väl läsa om tråden eller söka på journalistens namn 

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev samet:

 

Källa på att de rasat i service? Egen erfarenhet? Eller fabulerar du bara igen utifrån "någon har sagt" eller "jag har hört".

 

Jag tycker du skall vara nöjd med 20kg på de billigaste tattarbiljetterna. Kunde likaväl varit 0kg som på Norwegian. 

 

Du som är så gammal och kunnig på alla områden borde ju förstå hur företagande, tillgång/efterfrågan, prispress osv. fungerar. Men tydligen inte. 

 

Sverige och Scandinavian hsr några av de billigaste resorna till Thailand i hela Europa. Men du tillhör ju såklart gruppen som bars skall ha och ha men aldrig betala för det. Klassisk norrlänsk sosse/kommunist... att Thai gör enorma förluster skall ju inte innebära att de höjer priset eller sänker nivån på deras produkt... för då är de dåliga och det är synd om dig... 

 

Jag tycker de kan höja nivån och priset, så kan pöbeln åka med Norwegian istället!

Från min synvinkel som rest en del under de senaste 15-20 åren med thai då jag bott i Asien.

Alltid varit mitt förstaval om möjligt.

Men det har blivit justeringar, försämringar eller vad man vill kalla det på olika nivåer. De måste väl anpassa så då de blöder stålar, men det beror nog flera saker. Några saker.

 

- Ingen salt och peppar till maten som brukade ligga i den lilla påsen med bestick, servett etc. Bagatell, men jag tycker det är gott att krydda maten lite oavsett var jag äter.

- Jag beställer alltid specialkost, har inte att klaga på egentligen, då det brukar funka bra, men tror frukosten är lite snålare numera på långflyg.

- Ingen går längre runt med bricka med brandy etc efter maten de gjorde förr på långflyg. (spelar ingen roll för mig då jag inte dricker på flyg).

- Struligare/svårare att jaga poäng för att få guldkort

- Struligare/svårare att lösa in pengar för uppgraderingar eller biljetter

- De har inte hängt med i utvecklingen gällande IFE (in-flight entertainment)

- Det känns som pitchen mellan stolar på bredden och längden blivit sämre (kan ha fel, och ha andra orsaker)

- Sen känns det ruskigt struliga vid checkin, boarding etc. Verkar ta längre tid än andra bolag men inte helt säker. Använder de gamla datorsystem som inte hänger med kanske?

 

 

 

Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions.
 
Link to comment
Dela på andra sajter

20 minuter sedan, skrev dtbkk:

Från min synvinkel som rest en del under de senaste 15-20 åren med thai då jag bott i Asien.

Alltid varit mitt förstaval om möjligt.

Men det har blivit justeringar, försämringar eller vad man vill kalla det på olika nivåer. De måste väl anpassa så då de blöder stålar, men det beror nog flera saker. Några saker.

 

- Ingen salt och peppar till maten som brukade ligga i den lilla påsen med bestick, servett etc. Bagatell, men jag tycker det är gott att krydda maten lite oavsett var jag äter.

- Jag beställer alltid specialkost, har inte att klaga på egentligen, då det brukar funka bra, men tror frukosten är lite snålare numera på långflyg.

- Ingen går längre runt med bricka med brandy etc efter maten de gjorde förr på långflyg. (spelar ingen roll för mig då jag inte dricker på flyg).

- Struligare/svårare att jaga poäng för att få guldkort

- Struligare/svårare att lösa in pengar för uppgraderingar eller biljetter

- De har inte hängt med i utvecklingen gällande IFE (in-flight entertainment)

- Det känns som pitchen mellan stolar på bredden och längden blivit sämre (kan ha fel, och ha andra orsaker)

- Sen känns det ruskigt struliga vid checkin, boarding etc. Verkar ta längre tid än andra bolag men inte helt säker. Använder de gamla datorsystem som inte hänger med kanske?

 

 

 

Jag är helt medveten om dessa justeringar av produkten. Det är nog de allra flesta av oss som flyger med Thai. 

 

Så det är ingen hemlighet att utbudet av service har justerats. 

 

Dock tycks alla glömma att priset justerats kraftigt nedåt också. Kvalitét och pris går hand i hand. 

 

Flygbranschen är hårt pressad av konkurans, resenärerna i Scandinavien är ytterst prismedvetna. Thai, likt alla andra bolag balanserar alltid på en ytterst tunn linje, när konsumenten mer och mer bara ser till priset, då justeras kvalitén, servicen ombord, bagagevikt osv...

 

Jag, liksom du förstår hur det fungerar. Det jag vänder mig emot är att vissa så lätt kastar ut sig propagandaliknande floskler. -Fy för Thai, så dåliga. Utan att minnas prispressen som samtidigt sket. 

 

Qatar är ganska nya med sina linjer från ARN och GOT, de har en längre flygtid så de lockar med ett attraktivt pris för att ta marknadsandelar. Logiskt. Thai, Norwegian, Finnair som har samma kundunderlag behöver nu konkurrera även med Qatar. Då bara priset styr... självklart försämras då kvalitén på produkten. 

 

Jag flyger med olika bolag, allt beroende på aktuella förutsättningar, restid, byten, flygplatser, slutdestination, pris osv... 

 

Senaste resorna har det blivit Thai, Finnair och Lufthansa. Nästa resa är planerad med Thai. 

 

Men Qatar skall provat också, Qsuite som @Soengsang visade lockar samt ett 12-15 timmars besök i Doha. 

 

 

Ändrades av samet
Rättstavning
Link to comment
Dela på andra sajter

Det flygbolag jag flugit med allra mest är givetvis Thai och så kommer det nog att förbli om man har en arbetsbas i Bangkok. Som ni är inne på så har servicen på Thai skalats av i takt med prispressen och det är inte längre en "wow" upplevelse att flyga med Thai. De slutade med PE från Sverige och det tror jag var en miss, dock flyger de fortfarande med PE från Köpenhamn. Det här med minskad bagagevikt och sämre poängintjäningsmöjligheter tror jag kommer att vara negativt för dem.

 

Upplever det som att det är lite inne att hacka på Thai, precis som att det iallafall i Sverige ska hackas på SAS. Flyger ganska ofta SAS i Sverige och det är helt okej, man får vad man betalar för och både servicen på marken och i flyget är bra. Nej man får ingen 7 rätters meny från Noma serverad på morgonflyget till Stockholm men vem begär det? Samma med Thai, vet att jag reagerade när man förr flög till Phuket och de skulle hinna servera en 3 rätters varm meny komplett med ett par varv med drickavagnen på 1 timme och 15 minuter - vilket jävla slöseri tänkte jag då.

 

Qatar erbjuder en annan grej, de har fler avgångar per dag från Sverige, ibland upp till 3 stycken per dag från Arlanda så att man kan anpassa sin avresa så att sådana som Pigge kan jobba hela dagen innan de tar 21:45 flighten till Doha för vidare transport till Thailand. Personligen så uppskattar jag möjligheten att kunna kliva av och röra sig lite efter 6 timmar i ett plan - särskilt om man flyget ekonomi och eftersom Qatar har ett drygt dussin avgångar till Thailand varje dygn så behöver man aldrig vänta så länge på sitt anslutande flyg.

 

Singapore är ju ett bättre alternativ kvalitetsmässigt än både Thai och Qatar - även om Qatar är nära Singapores klass - men då åker man på en mellanlandning i både Moskva och Singapore vilket jag tycker gör resan onödigt lång.

 

Norwegian har jag inte provat på long-haul men varje gång jag jämfört dem dem mot ett annat bolag och inkluderat returresa, bagage och mat så har priset landat väldigt nära de "vanligt" bolagen.

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

12 timmar sedan, skrev Soengsang:

Håller med där, just tiderna är viktiga iaf för mig(direkt är naturligtvis bäst, men finns gränser hur mycket det får kosta).....och Qatar har onekligen bra priser, iaf just nu.

16/4 8913 kr  30/4  4846 kronor . inte billigt just nu:haha:

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev soi covboy:

16/4 8913 kr  30/4  4846 kronor . inte billigt just nu:haha:

Nja, jämförde Thai biz 26-30000 och Qatar biz runt 16000, så i princip halva priset 😎

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev MaiChai:

Det flygbolag jag flugit med allra mest är givetvis Thai och så kommer det nog att förbli om man har en arbetsbas i Bangkok. Som ni är inne på så har servicen på Thai skalats av i takt med prispressen och det är inte längre en "wow" upplevelse att flyga med Thai. De slutade med PE från Sverige och det tror jag var en miss, dock flyger de fortfarande med PE från Köpenhamn. Det här med minskad bagagevikt och sämre poängintjäningsmöjligheter tror jag kommer att vara negativt för dem.

 

Upplever det som att det är lite inne att hacka på Thai, precis som att det iallafall i Sverige ska hackas på SAS. Flyger ganska ofta SAS i Sverige och det är helt okej, man får vad man betalar för och både servicen på marken och i flyget är bra. Nej man får ingen 7 rätters meny från Noma serverad på morgonflyget till Stockholm men vem begär det? Samma med Thai, vet att jag reagerade när man förr flög till Phuket och de skulle hinna servera en 3 rätters varm meny komplett med ett par varv med drickavagnen på 1 timme och 15 minuter - vilket jävla slöseri tänkte jag då.

 

Qatar erbjuder en annan grej, de har fler avgångar per dag från Sverige, ibland upp till 3 stycken per dag från Arlanda så att man kan anpassa sin avresa så att sådana som Pigge kan jobba hela dagen innan de tar 21:45 flighten till Doha för vidare transport till Thailand. Personligen så uppskattar jag möjligheten att kunna kliva av och röra sig lite efter 6 timmar i ett plan - särskilt om man flyget ekonomi och eftersom Qatar har ett drygt dussin avgångar till Thailand varje dygn så behöver man aldrig vänta så länge på sitt anslutande flyg.

 

Singapore är ju ett bättre alternativ kvalitetsmässigt än både Thai och Qatar - även om Qatar är nära Singapores klass - men då åker man på en mellanlandning i både Moskva och Singapore vilket jag tycker gör resan onödigt lång.

 

Norwegian har jag inte provat på long-haul men varje gång jag jämfört dem dem mot ett annat bolag och inkluderat returresa, bagage och mat så har priset landat väldigt nära de "vanligt" bolagen.

 

PE från CPH försvinner 27 Oktobet i år. 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev MaiChai:

Norwegian har jag inte provat på long-haul men varje gång jag jämfört dem dem mot ett annat bolag och inkluderat returresa, bagage och mat så har priset landat väldigt nära de "vanligt" bolagen.

 

Här slår du huvudet på spiken... Norwegian erbjuder en riktigt lågprisbiljett, helt utan service. Inget bagage, ingen mat, ingen dryck. 

 

Det är detta thai konkurrerar med. Att då minska på servering av mat och dryck, sänka bagagevikten och sänka poängintjäning är steg i att kunna konkurrera. 

 

Vill man ha bättre mat och dryck, mer bagage och fler poäng... ja, då får man helt enkelt betala för det precis som på Norwegian... 

 

 

Ändrades av samet
Rättstavning
Link to comment
Dela på andra sajter

20 timmar sedan, skrev NorLyx:

Hej

Jag tycker Qatar är helt underbart att flyga med. Allt är riktigt bra. Dock så har jag inte flygit med dom till Bkk utan bara till Krabi. Har tillbringat min semestrar dom senaste 7-åren i Ao Nang. Bifogar lite bilder också.

 

Trevlig helg/NorLyx

67566B76-F464-4EEE-9AB2-E465FE9A76AE.jpeg

558B9BEE-B9A0-4424-BB76-5006CF02196F.jpeg

B2485884-6700-454D-8048-EB92E2DD5F1E.jpeg

74E338F8-1162-48A8-9A91-EEA74396087F.jpeg

0107FA40-A357-4DD0-B8FC-28B236D6FEA8.jpeg

42EAE771-7655-4946-9570-0CA47AAE9E6F.jpeg

74FF43C9-5361-4757-8807-BA717A72C6DA.jpeg

285A1F78-C14D-425F-94BA-C2744EEBF554.jpeg

C88646A4-C8E1-4D24-839B-F53C2718F664.jpeg

Vad kostar denna biljetten från Stockholm i runda slängar till CM Chiang Mai

Link to comment
Dela på andra sajter

20 timmar sedan, skrev NorLyx:

Hej

Jag tycker Qatar är helt underbart att flyga med. Allt är riktigt bra. Dock så har jag inte flygit med dom till Bkk utan bara till Krabi. Har tillbringat min semestrar dom senaste 7-åren i Ao Nang. Bifogar lite bilder också.

 

Trevlig helg/NorLyx

67566B76-F464-4EEE-9AB2-E465FE9A76AE.jpeg

558B9BEE-B9A0-4424-BB76-5006CF02196F.jpeg

B2485884-6700-454D-8048-EB92E2DD5F1E.jpeg

74E338F8-1162-48A8-9A91-EEA74396087F.jpeg

0107FA40-A357-4DD0-B8FC-28B236D6FEA8.jpeg

42EAE771-7655-4946-9570-0CA47AAE9E6F.jpeg

74FF43C9-5361-4757-8807-BA717A72C6DA.jpeg

285A1F78-C14D-425F-94BA-C2744EEBF554.jpeg

C88646A4-C8E1-4D24-839B-F53C2718F664.jpeg

Vad kostar denna biljetten från Stklm till CM

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev stefantaby:

Vad kostar denna biljetten från Stockholm i runda slängar till CM Chiang Mai

Går att hitta nu för under 16k till Bkk.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är helt medveten om dessa justeringar av produkten. Det är nog de allra flesta av oss som flyger med Thai. 
 
Så det är ingen hemlighet att utbudet av service har justerats. 
 
Dock tycks alla glömma att priset justerats kraftigt nedåt också. Kvalitét och pris går hand i hand. 
 
Flygbranschen är hårt pressad av konkurans, resenärerna i Scandinavien är ytterst prismedvetna. Thai, likt alla andra bolag balanserar alltid på en ytterst tunn linje, när konsumenten mer och mer bara ser till priset, då justeras kvalitén, servicen ombord, bagagevikt osv...
 
Jag, liksom du förstår hur det fungerar. Det jag vänder mig emot är att vissa så lätt kastar ut sig propagandaliknande floskler. -Fy för Thai, så dåliga. Utan att minnas prispressen som samtidigt sket. 
 
Qatar är ganska nya med sina linjer från ARN och GOT, de har en längre flygtid så de lockar med ett attraktivt pris för att ta marknadsandelar. Logiskt. Thai, Norwegian, Finnair som har samma kundunderlag behöver nu konkurrera även med Qatar. Då bara priset styr... självklart försämras då kvalitén på produkten. 
 
Jag flyger med olika bolag, allt beroende på aktuella förutsättningar, restid, byten, flygplatser, slutdestination, pris osv... 
 
Senaste resorna har det blivit Thai, Finnair och Lufthansa. Nästa resa är planerad med Thai. 
 
Men Qatar skall provat också, Qsuite som [mention=3210]Soengsang[/mention] visade lockar samt ett 12-15 timmars besök i Doha. 
 
 
Håller med om allt du skriver. Fast kritiken fokuseras onödigt mycket på endast hårdvaran i bred bemärkelse.

Thais crew har rasat något makalöst i sitt uppträdande. Nu är det en jäkla hit or miss, har man tur är det en ung trevlig crew som står på tå med ett leende. Vanligt annars är överåriga trötta som inte orkar le och kan vara direkt otrevliga.

Då bolaget alltid har präglats av nepotism där polare och familjer har anställts till vad de tycker glassiga jobb så är det inte så konstigt att de inte vill leverera service.

Det är ju ingen, direkt, koppling mellan prispress och att vara trevlig så det borde funka

Det är en fröjd att få flygvärdinna från Thailand på Qatar flighter. Då upplever man hur det skulle kunna vara!

Skickat från min VTR-L29 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

23 minuter sedan, skrev stefantaby:

ToR?

 

Ja.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Är verkligen Thai air dåliga och har dom då lyckats muta sig till första placeringen på Skytrax?

https://www.worldairlineawards.com/worlds-best-economy-class-airlines-2018/

 

 

C;D

Som ska åka med TG961 för första gången sedan 2014 och blev då väldigt besviken

Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true.  You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you

Link to comment
Dela på andra sajter

swedenfarang
35 minutes ago, Soengsang said:

Inte bara Qatar som ”förtrycker flygvärdinnorna”

Krav på smink och högklackat på Norwegian  
https://www.aftonbladet.se/a/EWlQQG

5A8E277D-DAE6-4740-8941-9EE18BEB0EB1.png.017d087aa2a6c6206cce8f0f03259331.png

Bra Norwegian! Kvinnor ska se ut som kvinnor.

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

 
Här slår du huvudet på spiken... Norwegian erbjuder en riktigt lågprisbiljett, helt utan service. Inget bagage, ingen mat, ingen dryck. 
 
Det är detta thai konkurrerar med. Att då minska på servering av mat och dryck, sänka bagagevikten och sänka poängintjäning är steg i att kunna konkurrera. 
 
Vill man ha bättre mat och dryck, mer bagage och fler poäng... ja, då får man helt enkelt betala för det precis som på Norwegian... 
 
 
Halvsant.

Om man ska konkurrera Norwegian måste man väll isåfall införa samma system.

Dela mat och bagage ifrån transport av person.

Svårt att både äta och ha kakan.

Själv vill jag inte finansiera Thai-adelns gratis biljetter och flyger norweigian.

Kan då även köpa lösa biljetter utan straff på pris och som sist kan jag flyga till Thailand med ett helt annat bolag utan att bli av med min hemresa pga jag aldrig gjorde utresan.

Sedan väntar jag tills några dagar före avgång och uppgraderar till PE.

Baggarna gör väl nyemission nu/strax, det värmer att veta att dom subventionerar mitt resande.



Skickat från min SM-N950F via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev samet:

 

Här slår du huvudet på spiken... Norwegian erbjuder en riktigt lågprisbiljett, helt utan service. Inget bagage, ingen mat, ingen dryck. 

 

Det är detta thai konkurrerar med. Att då minska på servering av mat och dryck, sänka bagagevikten och sänka poängintjäning är steg i att kunna konkurrera. 

 

Vill man ha bättre mat och dryck, mer bagage och fler poäng... ja, då får man helt enkelt betala för det precis som på Norwegian... 

 

 

Norwegian tar 550 spänn extra för att man ska få ta med bagage på 20 kg och få mat under flygresan. Jag tycker att det är en helt OK affärside´ sen får andra tycka vad dom vill. ;)

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev Fritz:

Norwegian tar 550 spänn extra för att man ska få ta med bagage på 20 kg och få mat under flygresan. Jag tycker att det är en helt OK affärside´ sen får andra tycka vad dom vill. ;)

Har du ingen koll på poängen? 

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...