Jump to content
IGNORERAD

Sexvideo


Guest Dinkel

Recommended Posts

  • Svar 36
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Rospigg

    5

  • AnOnYm

    4

  • Tommy

    4

  • Joints

    3

Mest aktiva i denna tråd

Nej, nej. Inte alls. Sover inte ens i samma rum. Tycker bara att det är lite fånigt att sova med kläderna på sig. Skickar signaler till mig att hon inte är välkommen och som en del av familjen.

Att man lägger sig och vilar med kläderna på i Thailand säger jag ingenting om.

Träbordsprofet

Link to comment
Dela på andra sajter

Sover alltid med kläderna på, är ju svinkallt med AC´n på

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett tips. Stäng av AC och spara ström, så får du en extraslant till öl. Varför ha AC på? Jag försöker alltid stänga av en sådan apparat om den är påslagen. Jag åker inte till Thailand för att känna kyla.

Träbordsprofet

Link to comment
Dela på andra sajter

Samma här Rospigg,

Sover hellre naken utan täcke än att ha AC påslagen. Och det har inget med kostnad att göra.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Rospigg å Chang, har ni 2 små barn, som uppskattar lite svalka i sovrummet?

Termostaten står just nu på 27grader... för kallt för er?

MVH Tommy, frusen

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Nigtlife tråd kanske! lite väl obehaglig rubrik :lol:

Eller varför inte flytta hela forumet till "Nightlife", för att underlätta för känsliga moderatorer! :whistle:

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Eller varför inte undersöka möjligheten att koppla ihop forumet med Thaisex-forumet  :crazy:

:bad:

“The only hope for the world is to make sure there is not another USA. We can’t let other countries have the same number of cars, the amount of industrialization, we have in the US. We have to stop these Third World countries right where they are.”

- Michael Oppenheimer, Environmental Defence Fund

Link to comment
Dela på andra sajter

Tommy. Jo det stämmer att jag har två små barn. Det tycker att det är varmt när temperaturen står på 27 grader i Sverige men i Thailand vänjer de sig ganska snart. Det är den vanliga värmen när vi skall sova hos mormor o morfar. Någon gång har det varit varmare. Vi använder täcke också.

En gång vid Koh Samet använde jag även halsduk och keps på grund av all mygg inomhus. Inga problem att somna. Värmen har aldrig stört mig. Varmt tycker frugan som borde vara van. Sabaj säger jag och trivs  :he: .

Träbordsprofet

Link to comment
Dela på andra sajter

Hehe Tommy,

"Eller varför inte flytta hela forumet till "Nightlife", för att underlätta för känsliga moderatorer!"

Japp, det skulle underlätta!

Ingen lätt balansgång att få majoriteten av medlemmarna att tycka forumet är angenämt...

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 år senare...
Guest MaiThai

Verkar som länkade filmer/bilder inte längre funkar!? Någon som vet var man kan finna dessa?

Tack på förhand!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...