Jump to content
IGNORERAD

Sexvideo


Guest Dinkel

Recommended Posts

Guest Dinkel

Hörde å radion att det cirkulerar en video med kronprinsen och hans fru när dom äter , frun är topples  :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 36
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Rospigg

    5

  • AnOnYm

    4

  • Tommy

    4

  • Joints

    3

Mest aktiva i denna tråd

Quote

Hörde å radion att det cirkulerar en video med kronprinsen och hans fru när dom äter , frun är topples  :crazy:

Jajamän, den VCD'n har jag sett! Hon var ingen större fröjd för ögat måste jag säga...  :-

Små hönor skall inte värpa stora ägg, för då blir dom slarviga i rumpan...

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmmm länken funkade ifrån Thailand men samtidigt så kommer jag ju åt Youtube som vissa andra verkar ha problem med?!

Får se hur länge kommunikationsministern tillåter det  :wai:

Vissa har det bra, andra har det bättre!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är klart att det är fake, i början är det nån fotar också man ser blixtarna.

Men visst är det bra gjort, skulle vilja se princ.. made.. i sådana underbyxor ;D

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror jag avstår, om myndigheterna spårar mig så drar dom säkert in mitt arbetstillstånd :)

Soiwalker

Link to comment
Dela på andra sajter

Hade jag haft arbetstillstånd här så skulle inte jag heller vågat chansa.

Vissa har det bra, andra har det bättre!

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Det är klart att det är fake, i början är det nån fotar också man ser blixtarna.

Men visst är det bra gjort, skulle vilja se princ.. made.. i sådana underbyxor ;D

Mvh

Nerike

Varför skulle det vara fejk för att någon fotograferar? Filmen ska vara från förra året och Srirasmis födelsedag. Det intressanta är vem som har läckt, tydligen någon som inte vill att kronprinsen ska bli kung. Så det finns en del att välja på.

Link to comment
Dela på andra sajter

Exactemente, inte nog med det!

Tittar man noga efter så kan man se att det är pytt i panna som han sitter och glufsar i sig.

Vilket ju klart och tydligt påvisar att det är fejk!

[move]Fofogeniske Arne[/move]

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Exactemente, inte nog med det!

Tittar man noga efter så kan man se att det är pytt i panna som han sitter och glufsar i sig.

Vilket ju klart och tydligt påvisar att det är fejk!

Fofogeniske Arne

Menar du att det inte finns Pytt i panna i Thailand ???

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jfk_68

Finns det inte en grov sexfilm med henne i omlopp också... före tiden med prinsen?

Eller blandar jag ihop de olika prinsessorna/kungligheterna nu..?

/jfk

Link to comment
Dela på andra sajter

Bäste B-Karlsong, alla vet ju vid det här laget hur olämpligt det är med pytt i panna i den Thailändska värmen.

[move]Vet & Etikett Konsulent Arne[/move]

Link to comment
Dela på andra sajter

Phuket18.5

Sexvideo!!!

Såg bara en kvinna med bar överkropp som serverade sin man.

Betänk då att det är inte så många decenier sen som alla kvinnor

i Thailand gick med bar överkropp.

Prinsen ville nog bara vara lite old fashion på sin födelsedag. :)

18.5

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Betänk då att det är inte så många decenier sen som alla kvinnor

i Thailand gick med bar överkropp.

Prinsen ville nog bara vara lite old fashion på sin födelsedag. :)

18.5

Ja, och nu badar alla kvinnor med kläderna på. Vad var det som hände egentligen?

Link to comment
Dela på andra sajter

Skall tydligen finnas en hel del nakenbilder i omlopp också ..

Naked pictures of Vajiralongkorn’s latest wife, Srirasmi Akharaphongpreecha, were so widely distributed that palace officials warned local journalists that they would be arrested if caught emailing them to friends.

http://www.asiasenti...d=353&Itemid=31

:wai:

jap.gif

ไม่ระบุชื่อ

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jfk_68

Men nuförtiden är det svårt att se skillnad på äkta och fejk.

/jfk

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Men nuförtiden är det svårt att se skillnad på äkta och fejk.

/jfk

Ja , man måste klämma för att känna efter...

:wai:

jap.gif

ไม่ระบุชื่อ

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Skall tydligen finnas en hel del nakenbilder i omlopp också ..

Naked pictures of Vajiralongkorn’s latest wife, Srirasmi Akharaphongpreecha, were so widely distributed that palace officials warned local journalists that they would be arrested if caught emailing them to friends.

http://www.asiasenti...d=353&Itemid=31

:wai:

Tack för den länken. Läser man kommentarerna får man reda på att äldsta prinsessans dotter fotograferats i födelsedagsdräkten. Ingen ordning i den familjen.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

:whistle:

Denna video var nyheter för mig, ingen sexvideo precis, men "sprängstoff" i Thailand på sin tid :gasp:

Frugan hade hört talas om den, men inte sett den förut, den var mycket omtalad men väldigt svår att få tag på då den såldes i LOS

Får se om man blir spårad nu :oh:

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Den har ju ett par ar pa nacken (sedan innan hon blev hans "officiella" partner) - har sett filmen samt en rad andra filmer/foton som ar lite grovre. Garanterat inte fake. Saljs f.o fortfarande pa tex. MBK, om an mkt diskret.

Link to comment
Dela på andra sajter

Betänk då att det är inte så många decenier sen som alla kvinnor

i Thailand gick med bar överkropp.

Prinsen ville nog bara vara lite old fashion på sin födelsedag.

18.5

Det var bättre förr. Ju förr dessto bättre. :mdr: I alla fall tills dess tyngdkraften har gjort sitt.

Vilken fru talas det om? Mia eller mia-noj ?

Träbordsprofet

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu när fru kunglighet visat vilka regler det är som gäller så får man hoppas att kvinnorna på landsbyggden inte behöver vara så blyga.

Ett naket bröst är väl inget som man reagerar för längre. Det får man nästan i ansiktet i varenda matvaruaffär då man går förbi tidningshyllan. Jag bryr mig inte. Det är nästan tvärt om.

Hade min frus syster på besök tidigare. När det var dags att sova så lade hon sig med alla kläderna. Efter ett par dagar blev jag irriterad och frågade om hon inte skulle ha en jacka också. Hon förstod nog inte vad jag sa för hon svarade inte.

Jag klagade på frugan och sa att, jag begär inte att din syster skall ligga naken utan kan sova i nattlinne/ pyamas eller trosor och BH. Få se hur det blir en annan gång.

 

Träbordsprofet

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...