Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Naam jai

Condo Pattaya?

Recommended Posts

Mankan
22 minuter sedan, skrev L200:

Gav igen lite,det tål du nog din pappersvändare.För cirka 1 månad sen gav du mig minst 100 minus karma som hämnd.

På allt jag har lagt in på forumet ( bilder ),din lilla skit....

Ja å det började på precis samma sätt men när jag gav mig in i leken så skickade du PM och bad mig sluta vilket jag också gjorde. Å nu kör du samma stil igen. Underligt.

För övrigt så jobbar jag digitalt.

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

L200
2 minuter sedan, skrev Mankan:

Ja å det började på precis samma sätt men när jag gav mig in i leken så skickade du PM och bad mig sluta vilket jag också gjorde. Å nu kör du samma stil igen. Underligt.

För övrigt så jobbar jag digitalt.

Dina minus karma du gav mig var helt sjukt,trycker du upp passer kort nu eftersom du jobbar digitalt.

Mankan
1 timme sedan, skrev L200:

Dina minus karma du gav mig var helt sjukt,trycker du upp passer kort nu eftersom du jobbar digitalt.

Passerkort? Vad fick du det ifrån?

Naam jai

Kom igen gubbar...jag ville ju bara ha lite färska condo tips..tack alla som bidragit.

Mvh TS 😁

Mankan
20 minuter sedan, skrev Naam jai:

Kom igen gubbar...jag ville ju bara ha lite färska condo tips..tack alla som bidragit.

Mvh TS 😁

Varsågod 

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

Mankan

@L200 Jasså är igång med minuskarman igen nu. Jag förstår fortfarande inte det där med passerkort. Är det nått att ge minuskarma för?

Benriach
[mention=6037]L200[/mention] Jasså är igång med minuskarman igen nu. Jag förstår fortfarande inte det där med passerkort. Är det nått att ge minuskarma för?
Verkar vara lumska passerkort...

NYTT INNEHÅLL

• Create New...

Important Information

Privacy policy