Jump to content
Bananen

Greta Thunberg

Recommended Posts

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

Tommy
3 timmar sedan, skrev ellim63:

FB_IMG_1573147978815.jpg

Är det maken till miljöministerns, han som behöver köra tunga stenar?

bella.thumb.png.383f136793ccd7acb9573caa8ef444b5.png

MVH

• Ge karma 4
  • Haha 4

Batting

Hum, nu har jag läst igenom mina inlägg på jakt efter det otrevliga inlägget som fick mig avstängd.
Jag ställer ju mest frågor, och inte speciellt otrevlige sådana heller.
Är man otrevlig om man råkar ha en annan åsikt än herrar moderatorer?
Däremot så har Mr ATM kallat mig narkoman, men det gör väl inget förstår jag.

Det börjar ju faktiskt bli lite larvigt det här, larvigt och mer än lovligt barnsligt.
Vad var det för inlägg som var otrevligt?
Och sedan så undrar jag hur fan ni kan ljuga ihop att jag skulle ha kallat någon för Pedofil?
Vem då!
Denne någon borde ju verkligen träda fram så att jag hart en chans att förklara vad jag skrev.

Jag skrev att det var lika fel att kalla alla invandrare i Sverige för kriminella,
som att kalla alla Thailandsresenärer för pedofiler, trots att vi alla vet att sådana förekommer.

Det vare ju faktiskt intressant att få veta vem som tog åt sig av det.  :15:

• Snurrigt 3

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

omarama
22 minuter sedan, skrev Batting:

Hum, nu har jag läst igenom mina inlägg på jakt efter det otrevliga inlägget som fick mig avstängd.

Det börjar ju faktiskt bli lite larvigt det här, larvigt och mer än lovligt barnsligt.
Och sedan så undrar jag hur fan ni kan ljuga ihop att jag skulle ha kallat någon för Pedofil?
Vem då!
Denne någon borde ju verkligen träda fram så att jag hart en chans att förklara vad jag skrev.

Jag skrev att det var lika fel att kalla alla invandrare i Sverige för kriminella,
som att kalla alla Thailandsresenärer för pedofiler, trots att vi alla vet att sådana förekommer.

Är det martyrdags nu igen,ledsnar du aldrig på gå runt och leka offer🙈

• Ge karma 7
  • Haha 1

Tommy
7 timmar sedan, skrev Batting:

Vem då!

Trist för dej Batting.

Påminner mej lite om en dag för länge sedan då jag satt på en flygplats i Tyskland, på väg hem till familjen i Bangkok...

Jag såg mej omkring och noterade att det satt en hel del ensamresande män vid Gaten till Bkk.

Tänkte som hastigast "Det är en hel del sexturister på flyget idag" De såg knappast ut som affärsresande, om man såg på deras klädsel, Singha linnen och shorts tex...

Strax därefter kom jag på att alla andra som satt där kunde tro/tycka det samma om mej, jag var väl 45 år gammal, lite överviktig och reste utan sällskap, i avslappnad klädsel...

Edited by Tommy
  • Ge karma 3

Tommy
Precis nyss, skrev Tommy:

Trist för dej Batting.

Påminner mej lite om en dag för länge sedan då jag satt på en flygplats i Tyskland, på väg hem till familjen i Bangkok...

Jag såg mej omkring och noterade att det satt en hel del ensamresande män vid Gaten till Bkk.

Tänkte som hastigast "Det är en hel del sexturister på flyget idag" De såg knappast ut som affärsresande, om man såg på deras klädsel, Singha linnen och shorts tex...

Strax därefter kom jag på att alla andra som satt där kunde tro/tycka det samma om mej, jag var väl 45 år gammal, lite överviktig och reste utan sällskap, i avslappnad klädsel...

MVH

spooncreek

Huka er igen gnällgubbar, coola Greta seglar vidare mot Spanien, nu med "You tube kändisar". Blir säker mycket publicitet igen. Smart drag.

Greta Thunberg on La Vagabonde with Riley Whitlum, Nikki Henderson, Elayna Carausu and baby Lennon

https://www.bbc.com/news/world-50403488

Edited by spooncreek
  • Ge karma 2
  • Fint 1
  • Snurrigt 1
  • Haha 2

Surin P3

Om någon bestämt skriker att 1+1 är 3, om och om igen, så kommer jag protestera och fortsatt bli kallad gnällgubbe.

Känns som gnällgubbe är nåt positivt... :D 

• Ge karma 4
  • Fint 2
  • Haha 2

Surin P3

Hennes besättning ser fram emot resan – trots att de redan mötts av snö och is. 

Hehe... Global uppvärmning. :D 

• Ge karma 1
  • Haha 5

spooncreek
19 minutes ago, Surin P3 said:

Om någon bestämt skriker att 1+1 är 3, om och om igen, så kommer jag protestera och fortsatt bli kallad gnällgubbe.

Känns som gnällgubbe är nåt positivt... :D 

Oaktat vad just du vill bli kallad eller inte, så är hon och hennes gäng PR-mässigt klart mycket smartare än merparten av deras meningsmotståndare. Oavsett om de befinner sig på FB, Twitter, Breitbart News. Anthropocene eller Maipenrai,se. Håller du inte med om det?

Edited by spooncreek
  • Ge karma 3
  • Fint 1

spooncreek
8 minutes ago, Benriach said:

Exakt, det är en enda stor PR-kupp hela skiten. Och så finns det "folk" som går på det och tror att det handlar om miljön...

Fast om vi ska prata fakta för en stund glömmer du ett par viktiga detaljer. som att större delen av forskarvärlden liksom "folk" håller med om att det sker en klimatförändring, en där mänsklig påverkan spelar en roll. PR-budskapet bygger såtillvida på en hyfsad solid grund. Det man kan klanka på främst är väl  den del av budskapet som fokuserar på den förestående undergången, som har ganska klent vetenskapligt stöd som jag förstått det.

Edited by spooncreek
  • Ge karma 5
  • Skål 1